0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Система живлення карбюраторних та дизельних двигунів (ID:538545)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Інше
Сторінок: 48
Рік виконання: 2021
Вартість: 350
Купити цю роботу
Зміст
Вступ 3 1 Система живлення карбюраторного двигуна 5 1.1 Найпростіший карбюратор 10 1.2 Будова карбюратора 13 1.3 Режим прискорення 15 1.4 Паливні баки 16 1.5 Паливний насос 17 1.6 Паливні фільтри 19 1.7 Впускний трубопровід 21 1.8 Інжекторна система впорскування палива 22 1.9 Системи імпульсного вприскування палива 23 2 Система живлення дизельних двигунів 25 2.1 Лінія подачі палива низького тиску 27 2.2 Лінія подачі палива високого тиску 32 2.3 Муфта автоматичного випередження упорскування палива 40 3 Технічне обслуговування системи живлення 43 3.1 Технічне обслуговування системи живлення карбюраторного двигуна 43 3.2 Технічне обслуговування системи живлення дизельного двигуна 44 Висновки 46 Список використаної літератури 48
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Принцип дії системи живлення карбюраторного двигуна наступний. При обертанні колінчастого вала двигуна починає діяти паливний насос, який засмоктує через сітчастий фільтр паливо з бака і по паливопроводу нагнітає його в поплавкову камеру карбюратора. При русі поршня вниз (такт впуску) під дією розрідження з розпилювача карбюратора витікає паливо, а через повітряний фільтр засмоктується очищене повітря. В змішувальній камері карбюратора струмінь повітря розпилює паливо і, змішуючись з ним, утворює пальну суміш, яка по впускному трубопроводу через відкритий впускний клапан надходить в циліндр двигуна, де, перемішуючись з залишками відпрацьованих газів утворює робочу суміш. При русі поршня вгору відбувається стиск робочої суміші (такт стиску) і її згоряння (робочий хід). Продукти згоряння (відпрацьовані гази) через випускний клапан, який відкривається, по трубопроводах і надходять в глушник і далі в атмосферу (такт випуску).