Зразок роботи
Список використаної літератури
1. Артюхина А.И., Чумаков В.И. Опыт использования педагогической технологии peerassessment при подготовке менеджеров и специалистов по социальной работе // Альманах-2020-1. Волгоград, 2020. С. 233–239.
2. Вища освіта України: реалії сучасного розвитку / С.О. Сисоєва, Н.Г. Батечко / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Національний університет біоресурсів і природокористування України – К.: ВД ЕКМО, 2011. – 344 с.
3. Герасимова Т.В. о проблемах духовно-нравственного воспитания будущих врачей // Психология и педагогика: современные методики и инновации, опыт практического применения: сб. материалов XI Междунар. науч.-практ. конф. / отв. ред. Е.М. Мосолова. Липецк, 2016. С. 68–72.
4. Громовик Б. П., Терещук С. І., Чухрай І. Л. Організація та економіка фармації / за ред. проф. Б. П. Громовика та доц. С. І. Терещук. - Вінниця: Нова книга, 2009. 816 с
5. Зіменковський Б. С., Лесик Р. Б. Еволюція та етапи розвитку світової клінічної фармації та деякі сучасні аспекти цього процесу в Україні. Клінічна фармація, фармакотерапія та медична стандартизація. 2009. № 1-2. С. 34-38.
6. Кайдалова Л. Г. Професійна підготовка майбутніх фахівців фармацевтичного профілю у вищих навчальних закладах. Монографія. - НФаУ, 2010. - 411с.
7. Митрофанова К.А. Перспективы гуманитарных наук в медицинском образовании // Инновации в образовании. 2015. № 4. С. 60–72.
8. Мушенко Е.В., алмазова Н.И. Использование гуманитарного потенциала дисциплины «Иностранный язык» в процессе этико-деонтологической подготовки студентов-медиков // Неделя науки СПбПУ: материалы научного форума с международным участием. лучшие доклады. СПб., 2016. С. 294–297.
9. Національна доктрина розвитку освіти України у ХХІ столітті: Указ Президента України. – К.: Шкільний світ, 2001.
10. Сліпчук В.Л. Зміст професійної підготовки фахівців фармацевтичної галузі України в умовах євроінтеграції. https://www.narodnaosvita.kiev.ua/?page_id=2853
11. Третьяк С.В. Особенности гуманитарного познания и их отражение в методологии организации учебного процесса в медицинском вузе // Размышление о человеке: кол. моногр. / под общ. ред. В.В. Шкарина. Волгоград, 2020. С. 173–180.
12. Черних, В. П., Гриценко, І. С., Огарь, С. В., & Віннік, Л. М. (2013). Сучасні підходи до оновлення стандартів вищої фармацевтичної освіти. Медична освіта, (2). https://doi.org/10.11603/me.v0i2.1271.
13. Шаповал Г.Н. Воспитательный потенциал гуманитарных дисциплин в педпроцессе медицинского вуза // Актуальные вопросы общественных наук: социология, политология, философия, история. 2015. № 52. С. 33–38.