Зразок роботи
Робота оцінена в 12/12 балів.
ВСТУП
У сучасному світі, що постійно розвивається, де серед організацій ведеться боротьба за увагу кожного окремого споживача, вже недостатньо просто відповісти на три фундаментальні питання економіки: «Що?», «Як?» і «Для кого?». Умови ринку потребують чогось більшого, постійного руху. Існує ціла низка необхідних умов для досягнення успіху. Серед них – імідж організації. Відомий факт, що компанії, які сформулювали для себе лише фінансові цілі, як правила, не досягають фінансових результатів, яких досягають компанії з більшим діапазоном ціннісних установок. Конкретніше цей ширший діапазон цінностей можна визначити як ідеологію компанії, її корпоративний імідж.
Незалежно від бажань самої організації імідж – об'єктивний чинник, грає істотну роль оцінці організації, у цьому, як її сприймають клієнти, співробітники, та й сам керівник. Імідж – це потужний інструмент, оволодівши яким керівник може досягти неймовірних висот. Ретельно продумавши кожну дрібницю та сформувавши імідж підприємства, можна контролювати сприйняття його діяльності суспільством та покупцями, залучати нових клієнтів та змушувати їх повертатися. Крім того, формування іміджу підприємства діє як найважливіший фактор зміцнення конкурентних позицій, сприяє успішній діяльності підприємства у довгостроковій перспективі, наголошує на компетентності менеджменту, збільшує популярність, що відбивається на рівні продажів та полегшує розпізнавання продукції підприємства на ринку. Однак неправильне поводження з ним може спричинити трагедію.
У світовій практиці створення іміджу підприємства розглядається як одна із стратегічних цілей управління, яка вважається не менш важливою, ніж впровадження нових технологій, стабілізація фінансового середовища, найму персоналу та розширення ринків збуту [6, електронний ресурс].
Але одного бажання мати власний імідж виявляється замало. Так багато компаній, вливаючись у ряди тих, хто бажає мати свій індивідуальний образ, стикаються з серйозними проблемами, оскільки не турбують себе з'ясуванням сенсу поняття «корпоративний імідж» і сутності явища, що стоїть за ним, особливостей його формування, важливості взаємодії всіх складових його елементів, його призначення, а головне, можливості застосування з користю. А ті, хто усвідомлює все це, нерідко забуває про те, що ми живемо в динамічному суспільстві, що потребує постійних модифікацій, додавання чогось нового, цікавого. «Якщо ви хочете перемогти у грі під назвою імідж, не варто спочивати на лаврах – адже поки ви розслабляєтеся, вас обходять суперники!» – Б. Джи.
Таким чином, формування та постійна оцінка ефективності іміджу є важливим етапом у житті будь-якої організації в умовах ринку, що зумовлює актуальність обраної теми.
РОЗДІЛ 1
ІМІДЖ ПІДПРИЄМСТВА. КЛЮЧОВІ ПОНЯТТЯ.
“Досвід показує, що керівники компаній, що розуміють важливість іміджу і принципи його побудови, завжди пожинають багатий урожай високого прибутку.”
Боббі Джи