Зміст та особливості діяльності команди психолого-педагогічного супроводу учнів з особливими освітніми потребами (ID:842092)
Зміст
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОБЛЕМИ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
1.1. Зміст психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти
1.2. Особливості діяльності команди психолого-педагогічного супроводу учнів з особливими освітніми потребами
Висновки до першого розділу
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ДІЯЛЬНОСТІ КОМАНДИ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
2.1. Аналіз досвіду роботи Миронівського інклюзивно-ресурсного центру з організації супроводу учнів з особливими освітніми потребами
2.2. Методична система роботи з командою психолого-педагогічного супроводу учнів з особливими освітніми потребами
Висновки до другого розділу
РОЗДІЛ 3. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ МЕТОДИЧНОЇ СИСТЕМИ РОБОТИ З КОМАНДОЮ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
3.1. Аналіз результатів дослідно-експериментальної роботи
3.2. Змістові та організаційно-методичні рекомендації щодо здійснення психолого-педагогічного супроводу учнів з особливими освітніми потребами
Висновки до третього розділу
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
ДОДАТКИ
Зразок роботи
РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОБЛЕМИ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
1.1. Зміст психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти
Психолого-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання в системі освіти визначається як пріоритетний напрям в діяльності представників освітнього процесу.
Нині в Українi розроблений достатнiй комплекс нормативно-правового забезпечення, який визначає основнi засади здiйснення освiтньої дiяльностi в умовах iнклюзивного навчання, мiсце та ролi педагогiчних працiвникiв.
Інклюзивне навчання дітей з особливими освітніми потребами є технологічно складним педагогічним процесом. Він вимагає не тільки віртуозної роботи педагога, у якого в класі кілька дітей навчається за індивідуальним навчальним планом і потребують особливої уваги й допомоги, але й усієї, як заведено говорити, команди супроводу дитини: психолога, фахівців з різних напрямків корекційної педагогіки, логопеда, помічника, асистента педагога [15; 35].
Проблемами організації навчання i виховання, психологiчного супроводу та соцiально-педагогiчного патронату дiтей з особливими освiтнiми потребами розглядаються з позицiї психологiчних, педагогiчних, органiзацiйно-методичних вимог щодо органiзацiї роботи з такими дiтьми. У своїх роботах вченi дiйшли висновку, що робота з дiтьми з особливими освiтнiми потребами має бути спрямована на органiзацiю цiлеспрямованої пiдтримки через надання психологiчної, соцiальної допомоги всiх учасникiв освiтнього процесу [8; 13; 29; 31; 32].
За визначенням О. Єрьоменко, супровiд – це рiзноманiтна система, у якiй можна видiлити форми роботи, спрямованiсть, предмет та об’єкт. Тому педагогiчний супровiд має такi особливi характеристики:
об’єднання мети психологiчної та педагогiчної допомоги;
фокусування на особистостi учня (реалiзацiї потенцiйних можливостей, розкриттi iндивiдуальних особливостей особистостi);
пiдтримка оптимально значущих якостей особистостi;
корекцiя вад розвитку;
надання суб’єкту освiтньої дiяльностi права самостiйно здiйснювати свiй вибiр i нести за нього вiдповiдальнiсть [7]...
Інші роботи з даної категорії: