0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Медійний ринок України (ID:842213)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Інше
Сторінок: 94
Рік виконання: 2022
Вартість: 1500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ І. МЕДІЙНИЙ РИНОК НЕЗАЛЕЖНОЇ УКРАЇНИ В ІСТОРИЧНОМУ ЗРІЗІ 1.1. Історіографія дослідження медійного ринку України 1.2. Сучасний стан ринку ЗМІ України Висновки до розділу 1 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ТЕХНІЧНИХ ХАРАКТЕРИСТИК МЕДІА 2.1.Реклама - економічний важіль діяльності та функціонування ЗМІ 2.2. Конвергентні медіа - наукова категорія та суб’єкт медійного простору Висновки до розділу 2 РОЗДІЛ 3. ПОРІВНЯЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА МОВЛЕННЯ «NEWS ONE» ТА «1+1» 3.1. Загальні закономірності розвитку телеканалу "News One" 3.2. Тенденції та розвиток телеканалу "1+1" 3.3. Особливості мовлення контенту "News One" та "1+1" (за результатами соціологічного опитування аудиторії ЗМІ) Висновки до розділу 3 ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ І.МЕДІЙНИЙ РИНОК НЕЗАЛЕЖНОЇ УКРАЇНИ В ІСТОРИЧНОМУ ЗРІЗІ 1.1. Історіографія дослідження медійного ринку України Засоби масової інформації називають ринком, без існування котрого ми вже не уявляємо свого життя. На сьогодні в Україні налічується близько 700 державних видань, більше 100 телеканалів і всього понад 40 000 зареєстрованих ЗМІ, серед яких «живими» можна вважати до 10 000. У сучасному суспільстві медіа є одним із найважливіших каналів передання та отримання інформації, яка здатна впливати на людське життя. Медіа несуть особливу відповідальність перед суспільством, бо за специфікою своєї діяльності здатні привертати увагу людей до актуальних проблем їхнього буття, публічно інформувати про дії та бездіяльність окремих осіб. Саме тому діяльності засобів масової інформації притаманна соціальна відповідальність, адже вони мають надавати достовірну, своєчасну та повну інформацію. За розрахунками спеціалістів Price Waterhouse Coopers (PWC), щорічні продажі медіа індустрії становлять біля $2 трильйонів. Продукт цього ринку не традиційний, тому що по суті цей ринок тримається на двох базових платформах, пропонуючи нам сферу товарів і послуг.