0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Транспортна складова туристичного ринку: роль, проблеми, перспективи (ID:842270)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Інше
Сторінок: 100
Рік виконання: 2018
Вартість: 1000
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТРАНСПОРТНІ ПОСЛУГИ НА ТУРИСТИЧНОМУ РИНКУ: СУТНІСТЬ ТА КЛАСИФІКАЦІЯ 1.1 Роль транспорту в туристичному обслуговуванні 1.2 Класифікація туризму за засобами транспортування 1.3 Організаційні та технологічні особливості здійснення туристичних подорожей різними видами транспорту РОЗДІЛ 2. СУЧАСНИЙ СТАН І ТЕНДЕНЦІЇ ВИКОРИСТАННЯ РІЗНИХ ВИДІВ ТРАНСПОРТУ В ТУРИЗМІ 2.1 Авіаперевезення в туризмі 2.2 Автобусні перевезення в туризмі 2.3 Використання водного транспорту для перевезення туристів 2.4 Залізничний транспорт в туризмі РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ І ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ТРАНСПОРТНИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ В СУЧАСНОМУ ТУРИЗМІ 3.1. Проблеми використання транспортної складової в туризмі 3.2. Міжнародні транспортні коридори та їх значення для туризму 3.2. Перспективи розвитку транспортних перевезень в туризмі ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТНИМИ ПЕРЕВАГАМИ ПІДПРИЄМСТВА 1.1 Поняття конкурентних переваг та конкурентоспроможності підприємства В умовах посилення інтеграційних процесів України в європейське і світове економічне співтовариство набуває актуальності підвищення конкурентоспроможності національних підприємств. Ефективність їх виробничої та господарської діяльності й зміцнення позицій на ринку зумовлені конкурентоспроможністю продукції. Для здійснення управління конкурентоспроможністю продукції виникає необхідність дослідження її сутності, показників та закономірностей формування, а також аналізу всієї системи факторів, їх взаємозв’язку і взаємодії між собою. Конкуренція є одним із найважливіших інструментів як розвитку, так й закінчення життєвого циклу діяльності підприємств, сучасної ринкової економіки. Не можна не погодитися з К.О. Васьковською [7, с. 165], яка зазначає, що для того, щоб гідно представляти та реалізовувати власну продукцію та бути лідером на ринку, вітчизняному підприємству необхідно мати високих рівень конкурентоспроможності своєї продукції та підприємства в цілому.