Управління маркетинговою діяльністю підприємства (ID:842275)
Зміст
ВСТУП
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОЦЕСУ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА
1.1. Економічна сутність поняття «управління маркетинговою діяльністю підприємства»
1.2. Функції управління маркетинговою діяльністю підприємства
1.3. Методичні підходи до оцінки управління маркетинговою діяльністю підприємства
Висновки до розділу І
РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ФГ «ОЛІВІЯ І К»
2.1. Господарсько-правові засади функціонування та загальна характеристика ФГ «Олівія і К»
2.2. Аналіз фінансово-економічного стану ФГ «Олівія і К»
2.3. Оцінювання системи управління маркетинговою діяльністю ФГ «Олівія і К»
2.4. Аналіз впливу факторів на управління маркетинговою діяльністю ФГ «Олівія і К»
Висновки до розділу ІІ
РОЗДІЛ ІІІ. НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ НА ПІДПРИЄМСТВІ
3.1. Використання сучасних методів менеджменту для управління маркетинговою діяльністю на підприємстві.
3.2. Обгрунтування доцільності пропозицій щодо вдосконалення системи управління маркетинговою діяльністю ФГ «Олівія і К»
3.3. Оцінка соціально-економічної ефективності запропонованих заходів при вдосконаленні системи управління маркетинговою діяльністю ФГ «Олівія і К»
Висновки до розділу ІІІ
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Зразок роботи
Розділ І. Теоретичні основи процесу управління маркетинговою діяльністю підприємства
1.1 Економічна сутність поняття «управління маркетинговою діяльністю підприємства»
Нині роль управління маркетинговою діяльністю підприємства у світі постійно зростає, це пояснюється збільшенням впливу маркетингу на діяльність людей, а також на економіку країн в цілому. Більшість послуг управління маркетинговою діяльністю підприємства здійснюються з найменшими втратами, маркетинг все більше впливає на світову економіку - все це є відмінною рисою економічної системи. Управління маркетинговою діяльністю підприємства дозволяє нам досягти найбільшого показника прибутку економічної системи.
Актуальність та особливе значення цього питання призвели до посилення інтересу наукової спільноти, а також окремих дослідників теоретичних та методологічних основ розвитку управління маркетинговою діяльністю підприємства як на міжнародному рівні, так і на індивідуальних територіях. Зокрема, питання формування, функції та регулювання управління маркетинговою діяльністю підприємства узгоджуються у працях таких вчених, як: А. Ю. Олександров, А. І. Амош, Н. В. Багров, Л. В. Балабанова, М. Б. Біржаков, В. Г. Герасіменко, І. М. Герчікова, В. Гуляєв, В. М. Зейцева, Н. А. Логунов, М. Кх. Мескон, Г.П. Науменко, Г. А. Папірян, В. А. Подсолонко, А. А. Романов, Р. Г. Сахакян, В. І. Цибух та інші.
Інші роботи з даної категорії: