0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Аналіз якості продукції підприємства та її впливу на інші показники (ID:842307)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Інше
Сторінок: 84
Рік виконання: 2023
Вартість: 1500
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Розділ І. Теоретичні основи «аналізу якості продукції» 1.1 Поняття якості продукції 1.2 Оцінка якості. Стандартизація і сертифікація в системі забезпечення якості 1.3 Вартість поганої якості. Оптимальна якість продукції Розділ ІІ. Аналіз якості продукції на ТОВ «Roshen» 2.1 Організаційно-економічна характеристика ТОВ «Roshen» 2.2 Аналіз техніко-економічних показників діяльності ТОВ «Roshen» 2.3 Структурно-факторний аналіз стану ТОВ «Roshen Розділ ІІІ. Розробка рекомендацій відносно поліпшення якості продукції на ТОВ «Roshen» 3.1 Розробка організаційно-технічних заходів, спрямованих на прогресивний розвиток підвищення рівня якості продукції ТОВ «Roshen 3.2 Обґрунтування пропозицій та оцінка їх соціально-економічної ефективності 3.3 Планування основних техніко-економічних показників з урахуванням результатів реалізації запропонованих заходів Висновок Список використаних джерел Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Розділ І. Теоретичні основи «аналізу якості продукції» 1.1Поняття якості продукції Якість належати до здатності продукту або послуги задовольняти очікування і потреби клієнтів. Про це судять, порівнюючи продукт з іншими аналогічними продуктами. Якість - розпливчасте поняття. Воно має суб'єктивний характер. У кожного своє визначення якості. Це ставлення людей до продукту чи послуги. Загалом, перевага продукту або послуги полягає в у звязку з цим, щоб покупець відчував, що він кращий, ніж інші продукти з аналогічною ціною. Якість - це відмінна риса будь-якого продукція, що впливає на його здатність задовольняти заявлені та передбачувані потреби споживачів. Це вищий смак або відчуття організаційної ефективності та досконалості продуктів. Однак концепція якості продукту або послуги є відносною з точки зору ціни, яку люди готові платити. У цьому сенсі під користю продукту розуміється здатність продукту задовольняти своє пряме призначення стосовно ціни.