Внутрішній туризм України (ID:842312)
Зміст
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ТУРИСТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
1.1. Внутрішній туризм: сутність та види
1.2. Специфіка та сучасні особливості розвитку туристичної галузі України
1.3. Закордонний досвід формування внутрішнього туристичного потенціалу
РОЗДІЛ 2. СТАН РОЗВИТКУ ВНУТРІШНЬОГО ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ
2.1. Оцінка тенденцій розвитку внутрішнього туризму в Україні
2.2. Рекреаційні ресурси України та їх оцінка
2.3. Туризм в Україні: реалії бізнесу та проблеми організації діяльності
РОЗДІЛ 3. ВДОСКОНАЛЕННЯ ТУРИСТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УКРАЇНІ
3.1. Шляхи та перспективи розвитку внутрішнього туризму в Україні
3.2. Напрями розвитку туристичної інфраструктури в Україні
3.3. Рекомендації у сфері розвитку внутрішнього туризму України
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Зразок роботи
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ТУРИСТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
1.1 Внутрішній туризм: сутність і види
Як вид економічної діяльності туризм – це молода галузь. Його активний розвиток стартував з другої половини ХХ ст. І передусім така позитивна динаміка туризму – це дія багатьох чинників, серед яких зниження цін на паливо-мастильні матеріали, поява доступного авіатранспорту, урбанізація населення, підвищення рівня освіти, зростання добробуту населення, збільшення вільного часу тощо. Як результат, сьогодні туризм – це одна з найперспективніших галузей світової економіки, яка має високі темпи розвитку. У 1950 р. кількість міжнародних туристів у світі становила 25 млн ос., у 2018 р. їх кількість зросла у 56 рази й досягла 1,4 млрд. Водночас обсяг доходів від туризму у світі зріс з 2,0 до 1448,0 млрд дол. (збільшився понад у 724 рази). Така колосально швидка динаміка розміру галузі "туризм" робить її потужною індустрією, яка відіграє значну роль у формуванні ВВП, створенні додаткових робочих місць, забезпеченні зайнятості.
Туризм може бути визначений як сукупність явищ і взаємовідносин, що виникають при взаємодії туристів, постачальників, місцевих органів влади та місцевого населення в процесі туристичної діяльності. Подорожі, туризм – це комплекс споріднених сфер бізнесу. Найбільш близькою до туризму професією є поширення турів, тобто робота туристських агентств. Безпосередньо залучені до туризму авіакомпанії, компанії з прокату машин, залізні дороги, автобуси, готелі й ресторани. До суміжних видів бізнесу також можна віднести фінансові структури, які фінансують розвиток сфери обслуговування та ін. Для того, щоб сформулювати повне визначення поняття "туризм", необхідно розглянути багато аспектність туризму і його взаємодію з іншими видами діяльності. Відсутність єдиних визначень ускладнює вивчення туризму як навчальної дисципліни.
Інші роботи з даної категорії: