0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Організація дозвілля та відпочинку гостей у ТК Буковель на прикладі готелю Radisson Blu Resort (ID:842337)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Інше
Сторінок: 84
Рік виконання: 2023
Вартість: 1200
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОБСЛУГОВУЮЧИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ГОТЕЛЬНОМУ ГОСПОДАРСТВІ 1.1. Характеристика готельних технологій 1.2. Організація технологічного процесу виробництва готельних послуг 1.3. Організація технологічного процесу споживання готельних послуг Висновок до розділу 1 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ОСОБЛИВОСТЕЙ ОРГАНІЗАЦІЇ І ТЕХНОЛОГІЇ НАДАННЯ ПОСЛУГ В ГОТЕЛІ «RADISSON BLU RESORT» 2.1. Загальна характеристика готелю «Radisson Blu Resort» 2.2. Організаційно-управлінська структура готелю 2.3. Організація служби прийому та розміщення 2.4. Оцінка ефективності служби обслуговування та експлуатації номерного фонду готелю Висновок за розділом 2 РОЗДІЛ 3 ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ В ГОТЕЛІ «RADISSON BLU RESORT» 3.1. Впровадження нових форм організації обслуговування 3.2. Удосконалення обслуговуючих технологічних процесів 3.3. Економічна ефективність інноваційних організаційно-технологічних процесів Висновок за розділом 3 ВИСНОВОК СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОБСЛУГОВУЮЧИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ГОТЕЛЬНОМУ ГОСПОДАРСТВІ 1.1. Характеристика готельних технологій Колись готелі займали досить просте місце в житті людей – вони були всього лише місцем, де люди ночували під час подорожей. Але кожен, хто пов'язаний з індустрією гостинності розуміє, що в останні кілька років роль технологій в готельному бізнесі різко зросла. У багатьох випадках об’єкти розміщення стають центром активності. Значна частина цієї діяльності прямо чи опосередковано залежить від технологій, що робить інформаційні технології важливішими для роботи готелю та обслуговування гостей, ніж будь-коли раніше. Готельний сервіс як інструмент і спосіб задоволення соціальних, економічних, або технологічних потреб сучасних суспільства й економіки можна описати їх достоїнствами, недоліками та специфікою. Зміст і соціально-економічну сутність готельної послуги описують функції й роль в технологіях виробництва і споживання. Функціями готельної справи можна вважати: - створення інфраструктури глобального виробництва управління шляхом соціальної підтримки функціонування міжнародних організацій, конференцій, конгресів та ін.;