0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Портретні характеристики головних героїв у новелах Степана Цвейга (ID:842343)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Інше
Сторінок: 72
Рік виконання: 2023
Вартість: 800
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВІДОБРАЖЕННЯ ПОРТРЕТНИХ ХАРАКТЕРИСТИК У НОВЕЛАХ РІЗНИХ АВТОРІВ 1.1. Сутність поняття новели 1.2. Специфіка відображення портретних характеристик у новелах різних авторів Висновки до 1 розділу РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ПРАКТИКИ ВТІЛЕННЯ ПОРТРЕТНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ГОЛОВНИХ ГЕРОЇВ У НОВЕЛАХ СТЕФАНА ЦВЕЙГА 2.1. Аналіз індивідуального стилю Цвейга С. як майстра психологічної новели 2.2. Аналіз особливостей втілення портретних характеристик головних героїв у новелах Цвейга С. Висновки до 2 розділу РОЗДІЛ 3. ЗАСТОСУВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ДОСЛІДЖЕННЯ У ПРАКТИЦІ ВИКЛАДАННЯ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ В ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ 3.1. Теоретико-методологічні основи навчання німецької мови в старшій школі (на матеріалах досліджень науковців Німеччини та Чехії) 3.2. Проведення уроку німецької мови в 10 класі із застосуванням результатів дослідження Висновки до 3 розділу ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ZUSAMMENFASSUNG
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВІДОБРАЖЕННЯ ПОРТРЕТНИХ ХАРАКТЕРИСТИК У НОВЕЛАХ РІЗНИХ АВТОРІВ 1.1. Сутність поняття новели Джерельна база дослідження вказує на те, що новела ґрунтується на особливій канві, відповідно до якої дуже виразно репрезентується суб’єкт з власною моделлю світобудови. На основі цієї ж канви, на думку Зимомрі І., формується дискурс національної презентеми примітної для носіїв німецької мови та культури [17]. Цей дискурс розглядає традиції німецького літературного процесу в геокультурному контексті творчих пошуків новелістів, які використовують чисельні інтертекстуальні проекції та алюзії в текстах малої прози. Остання, як зауважує вчений, є вагомим чинником збереження та примноження проявів історичної пам’яті. Дієвість художнього феномена малих жанрів була виразно розкрита в ХІХ ст. завдяки творам таких авторів як Петер Альтенберґ, Людвіґ Анценґрубер, Фрідріх Галм, Йоган Ф. Ґете, Франц Ґрільпарцер, Фердінанд фон Заар, Петер Розеґґер, Стефан Цвейг, Адальберт Штіфтер...