0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ЦІННІСНО-ПОТРЕБНІСНОЇ СФЕРИ У СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ (ID:842352)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Інше
Сторінок: 95
Рік виконання: 2020
Вартість: 1000
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1 ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ЦІННІСНО ПОТРІБНОЇ СФЕРИ У МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ 1.1. Науково-теоретичні підходи до вивчення ціннісно-потребнісної сфери 1.1 Психологічні чинники розвитку ціннісно-потребнісної сфери у студентської молоді Висновки до першого розділу РОЗДІЛ 2 ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ЦІННІСНО-ПОТРЕБНІСНОЇ СФЕРИ У СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ 2.1 Методика та організація дослідження ціннісно-потребнісної сфери у студентської молоді 2.2 Аналіз результатів дослідження психологічних особливостей ціннісно-потребнісної сфери студентської молоді Висновки до другого розділу РОЗДІЛ 3 ПСИХОЛОГІЧНІ УМОВИ ЗДІЙСНЕНІ КОРЕКЦІЙНИМ ВПЛИВОМ НА РОЗВИТОК ЦІННІСНО-ПОТРЕБНІНОЇ СФЕРИ У СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ 3.1 Розробка корекційної програми розвитку ціннісно-потребнісної сфери 3.2 Рекомендації щодо розвитку ціннісно-потребнісної сфери студентської молоді Висновки до третього розділу ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ 1 ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ЦІННІСНО-ПОТРЕБНІСНОЇ СФЕРИ У МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ 1.1 Науково-теоретичні підходи до вивчення ціннісно-потребнісної сфери У XX столітті проблема усвідомлення цінностей людського існування була виведена на перший план наукового пізнання, відображена тим самим сучасний, аксіологічний, етап розвитку науки. Однак потреби й ціннісні орієнтації людини завжди були одним з найважливіших об'єктів дослідження соціології, психології, філософії та етики на всіх етапах їх формування і розвитку як окремих галузей знання. Г. П. Вижлецов, описуючи аксіологічний, гносеологічний і власне онтологічний етапи розвитку філософії, виділяє для кожного з них основні розглядаються цінності та ідеали - благо, щастя і духовну свободу [2]. Сократ, який є основоположником етики, перший з філософів античності який спробував знайти відповідь на питання про те, що таке благо, чесність і краса самі по собі, незалежно від дій або речей, які позначаються даними судженнями. На його думку, знання, які досягли за допомогою визначення цих основних життєвих цінностей, знаходиться в основі високоморальної поведінки. З точки зору Сократа, благо («агатом») визначається як таке, присутність відповідно до встановленої народом місії. Як зазначає Г. П. Вижлецов, «введення Сократом принципу доцільності, загального для краси й блага, вибудовує їх з оціночних визначень («хороший»,« прекрасне ») в ранг ідеальних цінностей» [4].