Розробка інформаційно-технологічного забезпечення діяльності Одеської приватної спеціалізованої школи I-III ступенів «Гармонія» (ID:842425)
Зміст
ЗАВДАННЯ НА КВАЛІФІКАЦІЙНУ РОБОТУ
АНОТАЦІЯ
SUMMARY
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ХАРАКТЕРИСТИКА ФУНКЦІОНАЛЬНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ СУБ’ЄКТУ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ «ОДЕСЬКА ПРИВАТНА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА I-III СТУПЕНІВ «ГАРМОНІЯ»»
1.1 Аналіз економічного забезпечення
1.2 Аналіз інформаційного забезпечення
1.3 Аналіз техніко-технологічного забезпечення
Висновки до розділу 1
РОЗДІЛ 2. МОДЕЛЮВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕХНОЛОГІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СУБ’ЄКТУ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ «ОДЕСЬКА ПРИВАТНА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА I-III СТУПЕНІВ «ГАРМОНІЯ»»
2.1 Побудова функціонально-інформаційної моделі
2.2 Побудова техніко-технологічної моделі
Висновки до розділу 2
РОЗДІЛ 3 ОЦІНКА РЕСУРСНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОЕКТУ
3.1 Аналіз і оптимізація завантаження ресурсів
3.2 Планування ресурсів
Висновки до розділу 3
ВИСНОВОК
ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТОК А
Зразок роботи
РОЗДІЛ 1. ХАРАКТЕРИСТИКА ФУНКЦІОНАЛЬНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ СУБ’ЄКТУ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ «ОДЕСЬКА ПРИВАТНА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА I-III СТУПЕНІВ «ГАРМОНІЯ»»
1.1 Аналіз економічного забезпечення
Стрімкий прогрес інформаційних технологій, комп’ютеризація, та становлення ринкових відносин вимагають реформ у шкільній освітній галузі. Ці проблеми призвели до створення приватних шкіл, які є конкурентами офіційної освітньої системи. Перші середні загальноосвітні навчальні заклади недержавної форми власності з’явилися у 1991 році. У столиці відкрився ліцей «Гранд» та в Одесі гімназія «Гармонія».[37] Завдяки підтримці місцевих влад мережа загальноосвітніх приватних закладів постійно розширювалася. Наразі в Україні існують сорок чотири заклади (12 гімназій, шість ліцеїв, шість шкіл-дитячих садків, чотири початкових школи, дев’ять середніх загальноосвітніх і три спеціалізовані школи, чотири навчально-виховні комплекси). Загалом у них виховується 4060 учнів. З 1997 року приватні школи не фінансуються державою зовсім (до 1997 року деякі школи дофінансовувались державою). Приватні школи допомагають заощаджувати місцевій владі великі суми грошей. Станом на 2019 рік у Києві в приватних школах навчається 3,4% всіх учнів столиці. Інтерес батьків до приватних шкіл за останні 2 роки зріс на 20%. Вартість навчання складає від 7 до 50 тисяч гривень в місяць.[38]
Звертаючись до аналізу приватних навчальних закладів можна відмітити деякі відмінності від державних, а саме:
- державні школи виконують замовлення держави, а приватні – замовлення суспільства;
- приватні школи знаходяться на повному самофінансуванні, платять податок з доходу, як і інші підприємства, державні – є частиною системи і є дотаційними проектами.
До проблем і недоліків можна віднести наступні факти:
- власники на перше місце ставлять особисте збагачення, а не розвиток;
- зловживання владою власників, втручання в навчальний процес некомпетентних людей;
- подвійна бухгалтерія (хоча в даних умовах це є способом виживання, а не злочину);
- безвідповідальність перед клієнтами за наслідки навчання...
Інші роботи з даної категорії: