0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Розробка інформаційно-технологічного забезпечення діяльності Одеської приватної спеціалізованої школи I-III ступенів «Гармонія» (ID:842425)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Інше
Сторінок: 57
Рік виконання: 2022
Вартість: 800
Купити цю роботу
Зміст
ЗАВДАННЯ НА КВАЛІФІКАЦІЙНУ РОБОТУ АНОТАЦІЯ SUMMARY ВСТУП РОЗДІЛ 1. ХАРАКТЕРИСТИКА ФУНКЦІОНАЛЬНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ СУБ’ЄКТУ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ «ОДЕСЬКА ПРИВАТНА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА I-III СТУПЕНІВ «ГАРМОНІЯ»» 1.1 Аналіз економічного забезпечення 1.2 Аналіз інформаційного забезпечення 1.3 Аналіз техніко-технологічного забезпечення Висновки до розділу 1 РОЗДІЛ 2. МОДЕЛЮВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕХНОЛОГІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СУБ’ЄКТУ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ «ОДЕСЬКА ПРИВАТНА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА I-III СТУПЕНІВ «ГАРМОНІЯ»» 2.1 Побудова функціонально-інформаційної моделі 2.2 Побудова техніко-технологічної моделі Висновки до розділу 2 РОЗДІЛ 3 ОЦІНКА РЕСУРСНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОЕКТУ 3.1 Аналіз і оптимізація завантаження ресурсів 3.2 Планування ресурсів Висновки до розділу 3 ВИСНОВОК ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТОК А
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ 1. ХАРАКТЕРИСТИКА ФУНКЦІОНАЛЬНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ СУБ’ЄКТУ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ «ОДЕСЬКА ПРИВАТНА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА I-III СТУПЕНІВ «ГАРМОНІЯ»» 1.1 Аналіз економічного забезпечення Стрімкий прогрес інформаційних технологій, комп’ютеризація, та становлення ринкових відносин вимагають реформ у шкільній освітній галузі. Ці проблеми призвели до створення приватних шкіл, які є конкурентами офіційної освітньої системи. Перші середні загальноосвітні навчальні заклади недержавної форми власності з’явилися у 1991 році. У столиці відкрився ліцей «Гранд» та в Одесі гімназія «Гармонія».[37] Завдяки підтримці місцевих влад мережа загальноосвітніх приватних закладів постійно розширювалася. Наразі в Україні існують сорок чотири заклади (12 гімназій, шість ліцеїв, шість шкіл-дитячих садків, чотири початкових школи, дев’ять середніх загальноосвітніх і три спеціалізовані школи, чотири навчально-виховні комплекси). Загалом у них виховується 4060 учнів. З 1997 року приватні школи не фінансуються державою зовсім (до 1997 року деякі школи дофінансовувались державою). Приватні школи допомагають заощаджувати місцевій владі великі суми грошей. Станом на 2019 рік у Києві в приватних школах навчається 3,4% всіх учнів столиці. Інтерес батьків до приватних шкіл за останні 2 роки зріс на 20%. Вартість навчання складає від 7 до 50 тисяч гривень в місяць.[38] Звертаючись до аналізу приватних навчальних закладів можна відмітити деякі відмінності від державних, а саме: - державні школи виконують замовлення держави, а приватні – замовлення суспільства; - приватні школи знаходяться на повному самофінансуванні, платять податок з доходу, як і інші підприємства, державні – є частиною системи і є дотаційними проектами. До проблем і недоліків можна віднести наступні факти: - власники на перше місце ставлять особисте збагачення, а не розвиток; - зловживання владою власників, втручання в навчальний процес некомпетентних людей; - подвійна бухгалтерія (хоча в даних умовах це є способом виживання, а не злочину); - безвідповідальність перед клієнтами за наслідки навчання...