0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Розробка плану виведення продукту організації на зовнішній ринок (ID:842426)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Інше
Сторінок: 81
Рік виконання: 2021
Вартість: 1000
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1 МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ РОЗРОБКИ І ВПРОВАДЖЕННЯ НОВОГО ТОВАРУ НА ЗОВНІШНІЙ РИНОК 1.1 Сутність і основні етапи розробки й виведення нового товару на зовнішній ринок 1.2 Технологія виведення нових товарів на зовнішній ринок 1.3 Заходи щодо просування нових товарів РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ АСОРТИМЕНТУ ТОВАРІВ ТОВ «ДАФМІ» (м. ДНІПРО) І РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО РОЗРОБКИ І ВИВЕДЕННЯ НОВОГО ТОВАРУ 2.1 Загальна характеристика підприємства ТОВ «ДАФМІ» (м. ДНІПРО) 2.2 Асортимент продукції ТОВ «ДАФМІ» (м. ДНІПРО) 2.3 Рекомендації щодо розробки та виведенню нового продукту ТОВ «ДАФМІ» (м. ДНІПРО) на зовнішній ринок ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ 1 МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ РОЗРОБКИ І ВПРОВАДЖЕННЯ НОВОГО ТОВАРУ НА ЗОВНІШНІЙ РИНОК 1.1 Сутність і основні етапи розробки й виведення нового товару на зовнішній ринок Розробка нового товару є одним з найважливіших напрямків маркетингової діяльності. Під новим товаром у теорії маркетингу розуміється продукт, що володіє новими властивостями та характеристиками для компанії або для ринку в цілому. Дане визначення нового продукту досить розпливчасто, тому консалтинговою фірмою Booz, Allen & Hamilton в 1982 році була запропонована наступна класифікація нових товарів, що складається з 6 категорій [5]: 1. Товари світової новизни. До них відносяться товари, які є справжніми новинками, новими не тільки для компанії, але і для світового ринку. Дані товари створюють цілі нові ринки й категорії товарів. 2. Нова товарна лінія. Нова товарна лінія - товарна категорія або група товарів, яка є новою тільки для компанії. На ринку існують подібні пропозиції товарів від інших виробників. 3. Розширення товарної лінії. Розширення наявної товарної лінії - нові товари або послуги, які доповнюють товарну лінію компанії.