0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Управління впливом зовнішніх факторів середовища підприємства (ID:842480)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Інше
Сторінок: 64
Рік виконання: 2023
Вартість: 1000
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. Теоретичні засади формування зовнішнього середовища підприємства 1.1 Поняття та сутність середовища організації 1.2 Методичні підходи до аналізу, оцінки та управління впливом зовнішнього середовища на діяльність підприємства РОЗДІЛ 2. Аналіз та механізми управління впливом зовнішніх факторів середовища ПАТ «МХП» 2.1 Характеристика та основні особливості діяльності ПАТ «МХП» в Україні 2.2 Аналіз та оцінка впливу факторів зовнішнього середовища на результати діяльності підприємства РОЗДІЛ 3. Способи мінімізації негативного впливу факторів зовнішнього середовища на діяльність ПАТ «МХП» ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ 1. Теоретичні засади формування зовнішнього середовища підприємства. 1.1 Поняття та сутність середовища організації Конкурентоспроможність фірми є однією з найважливіших категорій ринкової економіки, що характеризує потенціал і ефективність адаптації фірми до умов конкурентного середовища ринку [1, С. 34]. Конкуренція формує особливу сферу взаємовідносин між економічними суб’єктами, яка має свої особливості, джерела та умови розвитку та становить конкурентний ландшафт сучасної економічної системи. Важливу роль конкуренції у функціонуванні ринкової економіки узагальнив А. Сміт, який зазначає, що конкуренція є найважливішим механізмом забезпечення ефективності, пропорційності та динамічності ринкової економіки [2], с. 15]. На думку В. Шепарда, конкуренція має багато аспектів, але її основна функція зрозуміла. Ефективна конкуренція забезпечує ефективну роботу ринкової системи [3, с. 25]. Конкуренція в ринкових умовах змушує суб’єктів постійно рухатися та самовдосконалюватися, а не залишатися на досягнутому рівні конкурентоспроможності. Сьогодні термін «конкуренція» має багато трактувань.