0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Управління збутовою діяльністю підприємства (ID:842483)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Інше
Сторінок: 64
Рік виконання: 2023
Вартість: 1000
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ ЗБУТОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 1.1 Методологічні засади управління збутом підприємства 1.2 Критичний аналіз наукових джерел, досліджень і підходів та обґрунтування авторської позиції щодо управління збутовою діяльністю підприємства РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЗБУТОМ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ «НЕКСУС АВТОМОТІВ УКРАЇНА» 2.1 Організаційно-економічна характеристика господарської та маркетингової діяльності підприємства 2.2 Дослідження управління збутом ТОВ «Нексус Автомотів Україна» РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ЗБУТОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА «НЕКСУС АВТОМОТІВ УКРАЇНА» 3.1 Шляхи підвищення ефективності управління збутовою діяльністю підприємства 3.2 Прогнозна ефективність наданих пропозицій та рекомендацій ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНИЙ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ ЗБУТОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 1.1Методологічні засади управління збутом підприємства Основним фактором у діяльності підприємства є процес продажу готової продукції, товарів та/або послуг. Щоб вижити в умовах жорсткої конкуренції, підприємствам необхідно планувати збут нової продукції або вже виготовленої продукції. Збутова діяльність - це процеси, пов'язані з реалізацією готової продукції та реалізацією очікувань підприємства щодо задоволення платоспроможного попиту споживачів, тобто активна робота на ринку, яка формує попит на продукцію та послуги підприємства, тобто забезпечення ефективних каналів розподілу та просування товарів на ринок. Звичайно, якість її роботи залежить також від ефективності роботи інших систем компанії, як правило, інших компаній, що працюють на конкретному ринку, їхніх постачальників і покупців, адже система збуту компанії не функціонує ізольовано від інших систем, а тісно взаємопов'язана з ними [7, с. 22]. Збут є важливим елементом маркетингу і всієї діяльності компанії, спрямованої на створення, виробництво і доведення товарів до споживачів. Основним завданням збутової діяльності на будь-якому підприємстві, якщо це не благодійна організація, є максимізація прибутку при мінімально можливих витратах на здійснення цієї діяльності.