Формування кадрової політики підприємства (ID:842499)
Зміст
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ КАДРОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА
1.1. Сутність, принципи та основні складові кадрової політики підприємства
1.2. Фактори зовнішнього та внутрішнього середовища, що здійснюють вплив на кадрову політику підприємства
1.3. Напрями вдосконалення кадрової політики підприємства в сучасних умовах господарювання
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗУВАННЯ ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ГО “ЄВРОПЕЙСЬКИЙ КУЛЬТУРНИЙ ЦЕНТР”
2.1. Загальна характеристика ГО “ЄКЦ”
2.2. Організаційна структура управління ГО “ЄКЦ”
2.3. Фінансова та податкова звітність ГО “ЄКЦ”
2.4. Діяльність театру Сучасної Драми й Комедії
РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ КАДРОВОЇ ПОЛІТИКИ ТЕАТРУ СУЧАСНОЇ ДРАМИ І КОМЕДІЇ ТА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ЇЇ РЕАЛІЗАЦІЇ
3.1. Основні напрямки удосконалення кадрової політики для забезпечення ефективного функціонування підприємства
3.2. Вибір кадрової стратегії підприємства
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
ДОДАТКИ
Зразок роботи
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ КАДРОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА
1.1 Сутність, принципи та основні складові кадрової політики підприємства
Сучасний етап розвитку економіки України, незважаючи на реалії сьогодення, характеризується динамікою зростання суспільного виробництва, що змушує змінювати вимоги до кадрів, які повинні вміти використовувати новітні ефективні методи роботи з персоналом сучасних підприємств і організацій. Людські ресурси завжди були найважливішим фактором забезпечення продуктивності підприємства. Реалізація потенційних можливостей залежить від знань, компетентності, кваліфікації, професійної підготовки, дисциплінованості, мотивації, розв'язання проблем у надзвичайних ситуаціях, а також прийняття навчання персоналом і керівництвом. Тому кадрова політика є невід’ємною частиною всієї управлінської та виробничої діяльності організації, а ефективний підбір, адаптація, навчання та перепідготовка персоналу – все це з урахуванням потреб підприємства [4].
Управління персоналом в організації – це багатогранна і складна задача, вирішення якої вимагає значних фінансових, часових і організаційних витрат. Часто проблеми в управлінні персоналом пов'язані з тим, що менеджерам доводиться керувати не тільки командою звичайних людей, що само по собі складне завдання, але й командою професіоналів, більшість з яких мають певні практичні навички та вищу освіту. Крім того, серйозні проблеми можуть виникнути в організаційній роботі, оскільки керівники ставлять на перше місце виробничі питання чи питання матеріально-технічного забезпечення, не приділяючи належної уваги людям, особливо питанням адаптації [29].
Інші роботи з даної категорії: