0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

курсова робота На тему «Використання методу кейсів на уроках природознавства» (ID:941621)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Інше
Сторінок: 33
Рік виконання: 2021
Вартість: 600
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗА ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ КЕЙС ЯК ІННОВАЦІЙНИ ЗАСІБ НАВЧАННЯ 6 1.1. Загальне поняття про метод кейсів 6 1.2. Організаційні прийоми роботи з кейсом 11 РОЗДІЛ 2.МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ КЕЙСІВ НА УРОКАХ ПРИРОДОЗНАВСТВА 14 2.2. Аналіз кейсів із природознавства 18 2.3. Методичні рекомендації щодо створення кейсу 20 ВИСНОВКИ 27 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 29 ДОДАТКИ 31
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
У Концепції розвитку загальної середньої освіти України зазначено, що самоцінність знань переосмислюється таким чином, що сучасна людина має швидко адаптуватися до змінюваних обставин, самостійно набувати знань, уміти грамотно працювати з інформацією, тобто, використовуючи сучасні технології, знаходити необхідну інформацію для виконання поставленого завдання, аналізувати її, узагальнювати, зіставляти, робити аргументовані висновки та на їх основі приймати рішення [9-10;6, ст.187-205]. Головним завданням у системі освіти є засвоєння учнями навчальних дій: ці навички допомагають освоювати матеріал самостійно, користуючись різними джерелами. Навчити вчитися, освоювати та переробляти цю інформацію – основна ідея системно-діяльнісного підходу до навчання [10]. Тут головним методом, спрямованим на прояв інтересу у учнів до оволодіння знаннями є метод проблемного навчання. Навчання полягає у створенні проблемної ситуації, в усвідомленні та вирішенні цих ситуацій у ході спільної діяльності учнів та вчителя. Однією з нових форм навчання є метод кейс, основою якого лягло проблемно-ситуаційне навчання. Організаційною основою кейс-методів є активне навчання, а змістовною основою проблемне навчання [12]. Метод заснований на аналізі конкретних ситуацій і призначений для вдосконалення навичок таких, як знаходження та вирішення проблем, робота з інформацією, її аналіз, робота з можливими варіантами рішеннями та аргументами до них, оцінювання альтернатив, прийняття фінального рішення, вміння працювати у групі. Насамперед мета методу – проаналізувати ситуацію, взятої з практики, та виробити практичне рішення зусиллями групи. Його особливістю та відмінністю від інших відомих методів є ретельне опрацювання опису конкретної ситуації для кейсу. Саме завдяки цьому учні можуть побачити, як отриманими ними теоретичні знання допомагають у вирішенні поставлених практичних завдань. Кейс-метод поєднує в собі і рольові ігри, і метод проєктів, і ситуативний аналіз. Кожен кейс є маленькою історією, рішення якої не буде знайдено без оволодіння відповідними навичками. Схожого типу завдання включаються до міжнародного дослідження PISA, що проходить в основній та старшій школах кожні 3 роки [3, ст. 136]. Таким чином, актуальність методу кейс-стаді обумовлена двома тенденціями: 1) Орієнтація освіти на здобуття професійних компетенцій, умінь і навичок учнями, розвиток здатності особистості працювати в колективі та змінювати свою точку зору, вміння працювати з різними обсягами інформації; 2) Вимоги до випускника, який повинен мати якісні знання, уміти правильно повести себе у різних ситуаціях, системність та ефективність дій. Значний внесок у розробку та впровадження методу кейс-стаді зробили Г.А. Брянський, Ю.Ю. Катеринославський, О.В. Козлова, Ю.Д. Красовський, В.Я. Платов, Д.А. Поспєлов, О.А. Овсянніков, В.С. Рапоппорт та ін., які описали метод кейс-стаді, як «метод, спрямований не тільки на освоєння конкретних знань, чи умінь, а й розвиток загального інтелектуального і комунікативного потенціалу учня» [9-10,12]. Таким чином, з актуальності роботи випливає проблема дослідження – як застосування методу кейс у навчанні прородознавства, що допомагає учням швидше освоїти предмет «Природознавство». Об'єктом вивчення є процес навчання природознавства. Предметом є використання методу кейс-стаді у навчанні природознавства учнів 5-х класів. Мета даної роботи полягає у вивченні можливості використання кейс-стаді у вивчені природознавства та розробити кейси з предмету для учнів 5-х класів. Завдання дослідження: 1) проаналізувати науково-методичну літературу для розкриття сутності методу кейс; 2) проаналізувати та описати етапи роботи з кейсом на уроці; 3) вивчити та описати можливості застосування методу кейс на уроках природознавства; 4) описати методичні рекомендації щодо створення кейсу для вивчення природознавства. Результати розвідки можуть бути використані учителями-практиками, а також здобувачами вищої освіти у період педагогічної практики при підготовці до занять із природознавства. Для виконання завдань дослідження будуть використовуватися такі методи, як вивчення педагогічного досвіду, монографічний, соціологічний, методи роботи з літературою, структурний. Робота складається зі вступу, двох розділів, висновків, списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи – 35 сторінок, (обсяг основного тексту – 31 сторінки).