066 005 53 74
Пн - Пт 08:30 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Працюємо
без вихідних!
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Сучасна дитяча література (ID:155369)

Тип роботи: бакалаврська
Сторінок: 56
Рік виконання: 2012
Вартість: 999
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП …………………………………………………………… 3 РОЗДІЛ 1 Дитяча література та її cпецифіка…………………………... 1.1. Зародження та розвиток дитячої літератури……………………….. 1.2. Проблеми розвитку сучасної літератури для дітей………………... 8 8 14 РОЗДІЛ 2 Літературні мікропортрети «дитячих» письменників: темарій, проблематика, особливості образотворення прозових творів.…………………………… 2.1. Сприйняття світу очима дитини у збірці оповідань «Нямлик і Балакуча Квіточка» Лесі Ворониної………………………... 2.2. Проблеми сучасності у житті підлітка в трилогії Степана Процюка («Залюблені у сонце», «Марійка і Костик», «Аргонавти»)… 2.3. Специфіка дитячого образотворення у повісті «Дивні дні Гані Грак» та романі «Поклоніння ящірці» Любка Дереша …….…… РОЗДІЛ 3 Особливості поетичного доробку Дмитра Білоуса для дітей….……………………………………………………………. 24 24 28 38 47 ВИСНОВКИ ………………………………………………………… 53 ЛІТЕРАТУРА ………………………………………………………… 58
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
У працях більшості дослідників дитяча література традиційно розглядається на пострадянському просторі з позиції її фольклорних витоків. Твори ж сучасних авторів залишаються на марґінесі літературознавчих зацікавлень, тому в бакалаврській роботі увагу зосереджено на творчості сучасних дитячих письменників, які зробили значний вклад у поширення літератури для дітей в Україні, зокрема такої літератури, що творить з дитини людину, формує здатність до співтворчості, естетичний смак та норми моралі. Це і становить новизну дослідження. Об’єкт – дитяча література як складова художньої літератури і літературознавчої науки. Предметом роботи є темарій, проблематика та специфіка образотворення сучасної української літератури для дітей та юнацтва. Мета: дослідити специфіку побудови творів, з’ясувати особливості темарію та проблематики у художніх текстах провідних сучасних авторів дитячої книги, довести художню самобутність дитячої літератури кінця ХХ – початку ХХІ століття. Реалізація поставленої мети передбачає виконання таких найважливіших завдань: - оглянути етапи становлення й еволюції дитячої літератури; - розкрити підходи літературознавців до осмислення проблем української дитячої літератури; - виокремити провідні постаті письменників, які репрезентують сучасну дитячу літературу; - розглянути творчість Лесі Ворониної, зосередивши увагу на книзі оповідань «Нямлик і Балакуча Квіточка»; - простежити специфіку образотворення у повісті-казці Любка Дереша «Дивні дні Гані Грак» та романі «Поклоніння ящірці»; - з’ясувати особливості відтворення дитячої психології у трилогії «Марійка і Костик», «Залюблені в сонце», «Аргонавти» Степана Процюка; - визначити характер творчої манери Дмитра Білоуса, виявивши риси його ідіостилю (на матеріалі поетичних збірок «Диво калинове», «Чари барвінкові», «Мандрівка у Країну Чеснот»).