0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Профілактика порушень письма у дітей старшого дошкільного віку засобами пальчикової гімнастики (ID:1075840)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Логопедія
Сторінок: 48
Рік виконання: 2023
Вартість: 2500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП …………………………………………………………………………… РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ ПРОФІЛАКТИКИ ПОРУШЕНЬ ПИСЬМА У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ……………………………...……………………………………………….. 1.1. Теоретичне обґрунтування проблеми профілактики порушень письма у дітей старшого дошкільного віку …………………………………………...…. 1.2. Особливості розвитку графічних навичок у дітей старшого дошкільного віку….………………………………….………………………………..….……… Висновки до розділу 1 ………………………………….………………….……. РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ ПРОФІЛАКТИКИ ПОРУШЕНЬ ПИСЬМА У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ………..………………………………………………….. 2.1. Діагностичні методики для визначення рівня розвитку графічної навички у дітей старшого дошкільного віку ………………………………………………. 2.2. Пальчикова гімнастика як засіб профілактики порушень письма дітей старшого дошкільного віку……………………………..………………………… 2.3. Методичні рекомендації для батьків дітей з порушенням письма……………….. Висновки до розділу 2 …………………………………………..……………… ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ ………………………..……………………………… СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ……………………………………….. ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність дослідження. Увага науковців до порушення письма була вперше привернута ще в кінці XIX ст. (В. Морган, А. Куссмауль), а активне вивчення проблеми відбулося вже в ХХ столітті (А. Богуш, Е. Данілавічюте, Д. Ельконін, К. Монахов, О. Ортон, Т. Пічугіна, І. Садовнікова, Н. Чередніченко та ін.,) Так, К. Монахов (1914 р.) виділив форми дисграфії (оптичну, акустичну, моторну, ідеомоторну). О. Ортон (1937 р.) назвав головною проблемою під час навчання читання та письма нездатність складати слова з букв. Подальший розвиток вчення про дане порушення відбувалося на базі досліджень невропатологів (Р. Левіна, Р. Ткачова, М. Хватцев, які пов’язували порушення писемного мовлення з порушенням звуковимови[2] Писемне мовлення — це одна із форм мовлення, яка протиставляється усному мовленню. Це вторинна, більш пізня за часом виникнення форма існування мовлення. Якщо усне мовлення виділило людину із тваринного світу, то писемність стала досягненням, яке створене людством. Писемне мовлення формується на основі усного мовлення і є вищим етапом мовленнєвого розвитку [8] Проблему профілактики порушень писемного мовлення вітчизняні та зарубіжні науковці розглядають у кількох аспектах: у контексті дослідження порушень писемного мовлення (праці І. Садовнікової, Н. Чередніченко, В. Тарасун та ін.); у контексті підготовки дітей навчання грамоти (праці Д. Ельконіна, А. Богуш); у контексті діагностики порушень писемного мовлення та ранньої діагностики схильності до порушень читання і письма у дітей (праці Е. Данілавічюте, Т. Пічугіної, та ін.).
Інші роботи з даної категорії: