0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Напрями роботи з розвитку граматичного ладу мовлення у старших дошкільників із ЗНМ 3 рівня» (ID:1082088)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Логопедія
Сторінок: 49
Рік виконання: 2024
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ЛЕКСИКО-ГРАМАТИЧНОЇ СТОРОНИ МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ З ЗНМ III РІВНЯ 6 1.1 Стан лексико-граматичної сторони мовленняу дітей із ЗНМ ІІІ рівня 6 1.2 Характеристика мовлення дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ. Рівні ЗНМ та їх загальна характеристика у дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення 10 1.3 Шляхи формування лексико-граматичної сторони мовлення дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ 20 ВИСНОВОК ДО 1 РОЗДІЛУ 22 РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ КОРЕКЦІЙНО- РОЗВИВАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ З ДІТЬМИ ІЗ ЗНМ III РІВНЯ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В УМОВАХ ДНЗ 24 2.1 Експериментальна програма по формування лексико-граматичної сторони мовлення у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ ІІІ рівня 24 2.2. Результати логопедичної роботи по формуванню лексико-граматичної сторони мовлення у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ ІІІ рівня 37 ВИСНОВОК ДО 2 РОЗДІЛУ 41 ВИСНОВКИ 42 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 44
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Одне із головних завдань дошкільної освіти є виховування індивідуальності дитини та її підготовка до школи. Аналіз психолого-педагогічної літератури свідчить, що кількість дітей дошкільного віку з порушеннями усного мовлення зростає, що ускладнює засвоєння програм виховання і розвитку дітей дошкільного віку в умовах дошкільного навчального закладу, своєчасну мовленнєву підготовку до шкільного навчання, формування мислення і пізнавальної діяльності, поведінки та особистості дитини в цілому можна знайти. У цьому контексті все більшого значення набуває забезпечення превентивного навчання і розвитку дітей дошкільного віку з мовленнєвими порушеннями та безпосередня мовленнєва реабілітація в групах мовленнєвої реабілітації дошкільних навчальних закладів для дітей дошкільного віку з мовленнєвими порушеннями, особливо із загальним недорозвиненням мовлення (далі – ЗНМ). Рівень розвитку мовлення дитини, зокрема його фонетико-фонематичного та лексико-граматичного аспектів, визначає рівень засвоєння компетентностей відповідно до вимог навчальної діяльності, шкільних знань, умінь та програм. Оскільки мовлення тісно пов'язане з мисленням, діти з порушеннями процесів висловлювання та побудови речень не можуть адекватно виконувати свої когнітивні функції, що негативно впливає на засвоєння навичок читання та письма в початковій школі. У зв'язку з цим формування усного мовлення у дітей дошкільного віку вважається одним з найважливіших завдань у психолого-педагогічній літературі. Різні аспекти методики мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку розробляли Л. Трофименко, О. Качуровська, Ж. Матюх, М. Шеремет, Н. Чередніченко, В. Тарасун. Діти з мовленнєвими порушеннями, в тому числі з ЗНМ, є групою, для якої навчання усного мовлення є єдиним і основним способом саморозвитку, належать до гетерогенної та великої групи. Проблема формування лексико-граматичної сторони мовлення у дітей з порушеннями мовлення є одним з основних напрямків у сучасній логопедії. Однак проблема корекції ЗНМ у дітей старшого дошкільного віку ще недостатньо розроблена, тому ми обрали тему нашого дипломного дослідження: «Напрями роботи з розвитку граматичного ладу мовлення у старших дошкільників із ЗНМ III рівня». Мета: розробити напрями та зміст подолання лексико-граматичних мовленнєвих труднощів дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ ІІІ рівня в умовах дошкільного навчального закладу.
Інші роботи з даної категорії: