0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВИХ ПРИЙОМІВ ДЛЯ КОРЕКЦІЇ МОВЛЕННЯ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИТКОМ МОВЛЕННЯ (ID:1096549)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Логопедія
Сторінок: 91
Рік виконання: 2021
Вартість: 20000
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП ............................................................................................................... 10 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВИХ ПРИЙОМІВ РОБОТИ З ДІТЬМИ ІЗ ЗНМ ................................................... 14 1.1 Ігрові прийоми як різновид сучасного підходу до розвитку дітей із ЗНМ 14 1.2. Психолого-педагогічні особливості застосування ігрових прийомів ... 23 1.3. Особливості емоційного розвитку дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ .................................................................................................................. 28 1.4. Використання ігрових прийомів для старших дошкільників із ЗНМ ... 32 Висновок до 2 Розділу .................................................................................... 39 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ЗАСТОСУВАННЯ ІГРОВИХ ПРИЙОМІВ ДЛЯ КОРЕКЦІЇ МОВЛЕННЯ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ІЗ ЗНМ ........... 41 2.1 Створення програми ігрових прийомів для корекції мовлення.............. 41 2.2 Висвітлення процесу організації експериментальної роботи ................. 46 2.3 Динаміка й обґрунтування отриманих даних .......................................... 55 2.4 Рекомендації до впровадження та використання ігрових прийомів для корекції мовлення ........................................................................................... 62 Висновок до 2 Розділу .................................................................................... 70 ВИСНОВКИ ...................................................................................................... 72 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ...................................................... 74 ДОДАТКИ ......................................................................................................... 80
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Об’єкт дослідження – процес корекції мовлення старших дошкільників. Предмет дослідження – особливості використання ігрових прийомів для корекції мовлення старших дошкільників. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити особливості використання ігрових прийомів для корекції мовлення старших дошкільників. Теоретичне значення дослідження: уточнено сутність поняття «гра»; систематизовано теоретичні підходи до дослідження ігрових прийомів як різновиду сучасного підходу до розвитку дітей із ЗНМ; описано психолого-педагогічні особливості застосування ігрових прийомів; виявлено особливості емоційного розвитку дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ; обґрунтовано використання ігрових прийомів для старших дошкільників із ЗНМ. Практичне значення дослідження: запропоновано рекомендації до впровадження та використання ігрових прийомів для старших дошкільників із ЗНМ; створено програму ігрових прийомів для корекції мовлення; описано процес організації експериментальної роботи та проаналізовано отримані дані.
Інші роботи з даної категорії: