0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ЛОГОПЕДОМ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ ПРОГРАМИ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ ДЛЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ» (ID:1128923)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Логопедія
Сторінок: 40
Рік виконання: 2024
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ ПРОГРАМИ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ ДЛЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 1.1. Сутність індивідуальної програми розвитку 1.2. Складові, цілі та завдання індивідуальної програми розвитку 1.3. Форми індивідуальної програми розвитку для дітей молодшого шкільного віку РОЗДІЛ 2. ПРАКТИКА ПІДГОТОВКИ ЛОГОПЕДОМ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ ПРОГРАМИ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ ДЛЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ 2.1. Контингент дітей з особливими освітніми потребами для роботи логопеда 2.2. Умови формування індивідуальної програми для дітей з особливими освітніми потребами 2.3. Порядок складання логопедом індивідуальної програми ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Під час розроблення Індивідуальної програми розвитку звертається увага на дотримання таких вимог. 1) Індивідуальна програма розвитку має містити всі необхідні складові, які допоможуть адаптувати освітнє середовище до потреб дитини. 2) Довгострокові цілі й короткотермінові завдання мають бути чітко пов’язані між собою. 3) При розробленні Індивідуальної програми розвитку використовуються рекомендації психолого-медико-педагогічної консультації. 4) До складу групи індивідуального супроводу входять всі необхідні фахівці, які комплексно розглядають проблему розвитку дитини, та розроблять зазначений документ з врахуванням особливостей розвитку дитини та відповідно до її потреб. Протягом етапу реалізації ІПР відбувається моніторинг компетентнісного зростання дитини. Невід’ємною складовою процесу розроблення індивідуальної програми розвитку є оцінка динаміки розвитку дитини з особливими освітніми потребами, збирання відомостей про її успіхи (учнівські роботи, результати спостережень педагогів, контрольні листки, результати тестів, тощо). Як вже говорилося, з огляду на сенситивність дошкільного віку для розвитку важливих для навчання і життя якостей чи психічних функцій дитини, Індивідуальна програма має переглядатися і коригуватися щомісячно. Діяльність дитини оцінюється не лише з позиції набутих знань, а перш за все – з позиції прогресивного розвитку. Група фахівців індивідуального супроводу дитини збирається не рідше, як один раз на місяць для обговорення результатів роботи з дитиною, динаміки її розвитку. Будь-хто із учасників цього процесу за потреби може ініціювати позачергове засідання групи.
Інші роботи з даної категорії: