0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Розвиток зв'язного мовлення у дітей 6-7 років у процесі спільної діяльності педагога та дітей у режимних моментах (ID:1129611)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Логопедія
Сторінок: 32
Рік виконання: 2023
Вартість: 800
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП…………………………………………………………………………….3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ ВІКОМ 6-7 РОКІВ У ПРОЦЕСІ СПІЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГА ТА ДІТЕЙ У РЕЖИМНИХ МОМЕНТАХ…..5 1.1. Аналіз психолого-педагогічних досліджень з проблеми розвитку зв’язного мовлення у дітей віком 6-7 років…………………………….................................5 1.2. Особливості розвитку зв’язного мовлення дітей віком 6-7 років у процесі спільної діяльності педагога та дітей у режимних моментах…………………..8 РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА З РОЗВИТКУ ЗВЯЗНОГО МОВЛЕННЯ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ У ПРОЦЕСІ СПІЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГА ТА ДІТЕЙ У РЕЖИМНИХ МОМЕНТАХ….………………………………………………………………...12 2.1. Виявлення рівня розвитку зв’язного мовлення дітей віком 6-7 років……12 2.2. Зміст роботи з розвитку зв’язного мовлення дітей віком 6-7 років у процесі спільної діяльності педагога та дітей у режимних моментах……..…………...16 2.3. Динаміка рівня розвитку зв’язного мовлення дітей віком 6-7 років……...21 ВИСНОВКИ……………………………………………………………………..25 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………….27 ДОДАТКИ……………………………………………………………………….30 ДОДАТОК А…………………………………………………………………….30 ДОДАТОК Б…………………………………………………………………….32
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми. Формування правильного мовлення у дитини дошкільного віку є одним із найважливіших завдань дошкільної освіти. Метою всіх учасників навчально-виховного процесу закладів дошкільної освіти – пошук ефективних прийомів підвищення рівня мовного розвитку дитини. Зазначимо, що провідну роль у процесі мовленнєвого розвитку дитини віддають саме зв’язному мовленні, тому що речення є одиницею мови. Зв’язне мовлення є змістовним та розгорнутим висловлюванням, тобто це ряд логічно побудованих речень. Найважливішу роль у даному процесі відіграє саме мова та її практичне застосування – мовлення. Формування зв’язного мовлення дітей віком 6-7 років можливе лише за комплексної взаємодія педагогів всіх напрямків дошкільної освіти, а це діяльність вихователя, вузьких спеціалістів та батьків сприятиме підвищенню якістю та ефективності роботи із формування зв’язного мовлення у дітей як молодшого так і старшого шкільного віку з обов’язковим врахуванням індивідуальних особливостей дитини. Відмітимо, що в реаліях сьогодення процес формування зв’язного мовлення у дітей даного віку зазнає на своєму шляху досить багато перешкод, які гальмують навчально-виховний процес та викликають низку небажаних наслідків. Серед таких негативних наслідків варто виділити: неможливість дитини адаптувати у навколишньому середовищі (соціумі), неможливість дитиною налагоджувати зв’язки із своїми однолітками; відсутність бажання спілкуватися та приймати участь у спільних іграх; спостерігається важкість засвоєння рідної мови; спостерігається низький рівень опанування основ граматики; зменшується рівень успішності дитини. Саме тому актуальність нашого дослідження полягає у вивченні особливостей розвитку зв’язного мовлення дивлячись на сучасні тенденції у дошкільній освіті, а також дослідженні особливостей діяльності вихователів із дітьми віком 6-7 років в режимних моментах дитячих садочків [21, c. 338]. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та дослідити процес формування зв’язного мовлення дітей віком 6-7 років та визначити особливості діяльності педагогів сучасних закладів дошкільної освіти. Завдання дослідження: 1. Здійснити аналіз психолого-педагогічних досліджень з проблеми розвитку зв’язного мовлення дітей віком 6-7 років. 2. Дослідити особливості розвитку зв’язного мовлення дітей віком 6-7 років у процесі спільної діяльності педагога та дітей у режимних моментах. 3. Виявити рівні розвитку зв’язного мовлення дітей віком 6-7 років. 4. Дослідити зміст роботи з розвитку зв’язного мовлення дітей віком 6-7 років у процесі спільної діяльності педагога та дітей у режимних моментах. 5. Показати динаміку розвитку зв’язного мовлення дітей віком 6-7 років. Об’єкт дослідження: процес формування зв’язного мовлення у дітей старшого дошкільного віку. Предмет дослідження: особливості співпраці педагогів та дітей старшого дошкільного віку в рамках дії режимних процесів у сучасних дитячих садочках. В ході дослідження нами були використанні наступні методи дослідження: аналіз, синтез, дедукція, абстрагування, узагальнення, спостереження, порівняння, графічна обробка матеріалів у табличних формах. Структура роботи. Курсова робота складається з вступу, двох розділів, висновків, списку використаних джерел (27) та додатків. Загальний обсяг курсової роботи складає 32 сторінки.
Інші роботи з даної категорії: