0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Магістерська робота (ID:1139920)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Логопедія
Сторінок: 114
Рік виконання: 2023
Вартість: 18000
Купити цю роботу
Зміст
Тема: «ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОГО ІМІДЖУ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ-ЛОГОПЕДА» ЗМІСТ ВСТУП…………………………………………………………………………5 РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОГО ІМІДЖУ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ-ЛОГОПЕДА…............................................................................................................11 1.1. Імідж як педагогічна проблема та засіб комунікації……………………………………………………………………..11 1.2. Професійно-педагогічна комунікація як основа комунікативного іміджу………………..………………………………………………………....17 1.3. Специфіка професійно-комунікативної діяльності вчителя-логопеда……………………………………………………………………..…24 Висновки до 1 розділу ………………………..……………………………….30 РОЗДІЛ 2. СТРУКТУРА КОМУНІКАТИВНОГО ІМІДЖУ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ-ЛОГОПЕДА ……….…………………………………………………..31 2.1.Вербальний компонент комунікативного іміджу…………………….....31 2.2. Невербальний компонент комунікативного іміджу…..…………………41 2.3. Професійний компонент комунікативного іміджу.………...……...…....47 Висновки до 2 розділу …………………………………………………….......54 РОЗДІЛ 3. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ КОМУНІКАТИВНОГО ІМІДЖУ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ-ЛОГОПЕДА………………………………………………………………………....55 3.1. Організація і методика експериментального дослідження…………….55 3.2. Аналіз результатів дослідницько-експериментальної роботи………....59 3.3. Рекомендації з удосконалення комунікативного іміджу………………..65 Висновки до 3 розділу…………………………………………………...........71 ВИСНОВКИ………...………………………………………………………....73 ТЕРМІНОЛОГІЧНИЙ СЛОВНИК…………………………………..……….78 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…..…………………………………86 ДОДАТКИ………………………………………...…………………..…….....94 Додаток А. Діагностичні методики дослідження комунікативного іміджу…………………………………………………………………………..94 Додаток Б. Професійно-комунікативна діяльність учителя логопеда……………………………......…………………………………......102 Додаток В. Комунікативно-мовленнєвий розвиток дітей з вадами мовлення……………………………………………………………………...107
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОГО ІМІДЖУ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ-ЛОГОПЕДА 1.1. Імідж як педагогічна проблема та засіб комунікації Поняття «імідж» походить від лат. «imago», що пов’язане з латинським словом «imitari», тобто імітувати, або від слова «image», що в буквальному перекладі з англійської чи французької мови означає образ. Вперше поняття іміджу з’явилось у 60 – 80 роках ХХ століття в галузі загальної та соціальної психології в дослідженнях зарубіжних вчених. Його зміст тлумачився переважно в контексті теорії сприйняття, діяльності, спілкування і соціального пізнання [31]. Імідж (англ. Image – образ) – штучний образ, цілеспрямовано створюваний у суспільній чи індивідуальній свідомості та підсвідомості засобами масової комунікації і психологічного впливу [27]. Імідж людини – це образ, перше враження, яке вона створює про себе в очах інших людей, своєрідна візитна картка. Сьогодні питання створення іміджу стало як ніколи актуальним. Імідж має неабиякий вплив на наше оточення і, багато в чому, є запорукою успіху в суспільстві [54]. Імідж (від англ. Image) – це образ, система зовнішніх характеристик людини, що створюють або підкреслюють неповторну своєрідність особистості та відображають її індивідуальність [17]. Сьогодні поняття «імідж» не обмежується лише зовнішнім виглядом. Це невід’ємна складова характеру та індивідуальності людини, що є основою формування ставлення до неї інших людей. Те, як ними сприймається людина, залежить саме від її іміджу. У побуті слово «імідж» вживається для характеристики людини з двох сторін: зовнішньої та внутрішньої. Перша описує вигляд людини: її одяг, зачіску, друга – внутрішні характеристики: характер, настрій, поведінкові реакції. Ці дві сторони складають одне єдине ціле, а тому можна стверджувати, що імідж дійсно об'єднує зовнішні та внутрішні характеристики [25]. В сучасній науковій літературі існує багато визначень іміджу. Наприклад, імідж – це ментальне утворення з певним емоційним забарвленням, яке формується за допомогою цілеспрямованого комунікативного впливу з метою закріплення у свідомості адресата цілісної системи уявлень та оцінок, пов’язаних з об’єктом, для досягнення певних цілей [26, с.77]. У багатьох визначеннях даного поняття підкреслюється, що імідж містить не тільки природні властивості особистості, але й спеціально розроблені, створені, сформовані. В інших визначеннях наголошено на тому, що імідж багато в чому визначається об’єктивними характеристиками об’єкта, зокрема імідж людини визначається її психологічним типом і відповідністю запитам часу й суспільства. І те, й інше, безумовно, правильно. Багато спеціалістів з іміджу включають у це поняття не тільки зовнішність людини, яка створюється завдяки її анатомічним особливостям і стилю одягу, але й практично всі характеристики, доступні сприйняттю [33, с.123]. Низку вітчизняних досліджень присвячено питанням професійного іміджу. Так, у навчальній літературі для вишів запропоновано визначення іміджу педагога та виокремлено такі його компоненти: 1) професіоналізм і компетентність; 2) ерудиція; 3) творча енергія; 4) високий рівень загальної і педагогічної культури; 5) психологічно-індивідуальні якості (емпатія, чуйність, рефлексивність, доброзичливість, уміння запобігати конфліктів, дотримання такого постулату Римського права, як «Homo res sacra (est)» – «Людина — річ священна»); 6) міцне фізичне і психічне здоров’я; 7) зовнішня естетична привабливість (бездоганна охайність, доречний одяг, макіяж, прикраси, хода, постава, привітні посмішка, вираз обличчя) [74, с. 486‒487].