0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«Розвиток зв’язного мовлення у дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку засобами театралізованої діяльності» (ID:1161483)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Логопедія
Сторінок: 130
Рік виконання: 2024
Вартість: 7000
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ ТЕАТРАЛІЗОВАНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК ЗАСОБУ КОРЕКЦІЇ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ ІЗ ЗПР 7 ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ ТЕАТРАЛІЗОВАНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК ЗАСОБУ КОРЕКЦІЇ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ ІЗ ЗПР 7 1.1. Психолого-педагогічна характеристика розвитку зв’язного мовлення дітей дошкільного віку із ЗПР 7 1.2. Особливості зв’язного мовлення у дітей старшого дошкільного віку із ЗПР. 15 1.3. Шляхи застосування театралізованої діяльності як фактору корекції зв’язного мовлення у дітей із ЗПР старшого дошкільного віку 21 1.4. Висновки до першого розділу 30 РОЗДІЛ 2. ДІАГНОСТИКА ОСОБЛИВОСТЕЙ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ ІЗ ЗПР СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 33 2.1. Розробка програми констатувального експерименту та характеристика контингенту досліджуваних 33 2.2. Критерії та рівні розвитку зв’язного мовлення дітей із ЗПР 50 2.3. Рівні сформованості зв’язного мовлення у дітей із ЗПР старшого дошкільного віку 56 2.4. Висновки до другого розділу 61 РОЗДІЛ 3. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОГРАМИ КОРЕКЦІЇ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ ІЗ ЗПР СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ТЕАТРАЛІЗОВАНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 62 3.1. Програма корекції зв’язного мовлення дітей із ЗПР старшого дошкільного віку засобами театралізованої діяльності 62 3.2. Умови впровадження експериментальної програми корекції зв’язного мовлення старших дошкільників із ЗПР 75 3.3. Оцінка результативності впровадженої корекційної програми 81 3.4. Висновки до третього розділу 87 ВИСНОВКИ 89 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 92 ДОДАТКИ 10
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ 2. ДІАГНОСТИКА ОСОБЛИВОСТЕЙ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ ІЗ ЗПР СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 2.1. Розробка програми констатувального експерименту та характеристика контингенту досліджуваних Для виконання завдань магістерської роботи нами було проведено дослідження в старших групах ЗДО № 18, 43 м. Харкова протягом березня-вересня 2024 року. В експерименті взяло участь 50 дітей із діагнозом затримка психічного розвитку. Експериментальне дослідження складалося з 3-ох етапів: констатувального, формувального, контрольного. Метою констатувального етапу дослідження було виявлення рівня сформованості зв’язного мовлення у дітей із ЗПР старшого дошкільного віку, та визначення контрольної й експериментальної підгруп для подальшого дослідження. Для реалізації поставленої мети були виконані такі завдання: 1. Відбір контингенту дітей для участі в експерименті. 2. Пошук напрямків діагностичної програми та відбір методик обстеження. 3. Проведення обстеження та обробка результатів. 4. Узагальнення результатів і формулювання висновків. Дослідження передбачало: 1. З'ясування рівня сформованості зв’язного мовлення. 2. Корекцію зв’язного мовлення за допомогою театралізованої діяльності. 3. Обробку та узагальнення отриманих результатів. Для визначення рівня сформованості зв’язного мовлення нами було розроблено діагностичну програму, що передбачала діагностику зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку з ЗПР за спеціальними методиками. У дослідженні ми дотримувалися науково визначених вимог до організації та проведення діагностики [64, с. 77]: – процедура діагностики мусить будуватися відповідно до особливостей віку дитини на основі провідної діяльності; – характер об’єктів і матеріалу має бути знайомим дитині; – методики мусять обиратися зручні для використання, надавати можливість стандартизації даних. Але водночас виявляти якісні особливості процесу виконання завдань; – аналіз отриманих результатів має бути якісно-кількісним, що дозволить виявити своєріднісчть розвитку дитини ї її потенційні можливості; – добір якісних показників має визначатися їх здатністю відображати рівні сформованості функцій, порушення яких характерне для дітей із ЗПР; – для отримання достовірних результатів важливо встановити продуктивний контакт з дитиною; – слід продумати порядок подання завдань;