СтудентАспірант
0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Розвиток зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку (ID:1246568)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Логопедія
Сторінок: 41
Рік виконання: 2024
Вартість: 390
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ I. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА РОЗВИТКУ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. 6 1.1 Особливості розвитку зв’язного мовлення у дітей старшого дошкільного віку 6 1.2 Основні причини порушення зв’язного мовлення у дітей дошкільного віку 14 1.3 Розвиток звязного мовлення дошкільників та вплив середовища на нього 18 РОЗДІЛ II. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ СТРУКТУР ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ У СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ 23 2.1 Діагностика зв’язного мовлення у старших дошкільників 23 2.2 Опис методів та інструментів корекції 29 ВИСНОВКИ 33 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 35 ДОДАТКИ 40
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Розвиток зв'язного мовлення є однією з ключових складових формування мовленнєвої компетенції у дітей дошкільного віку. Саме в цей період закладаються основи майбутнього успішного спілкування. Здатність ясно, послідовно та логічно висловлювати свої думки є важливою умовою успішної соціальної адаптації та навчальної діяльності. Саме тому розвиток зв'язного мовлення у дітей дошкільного віку, особливо у старшій групі, набуває особливої актуальності. Проблема розвитку зв'язного мовлення старших дошкільників є складною і багатогранною. Навчання зв’язного мовлення є водночас і методом, і засобом практичного опанування мовою. Зв’язне мовлення має надзвичайне значення для розвитку інтелекту й самосвідомості дитини, воно позитивно впливає на формування комунікабельності, доброзичливості, креативності, ініціативності тощо. За допомогою розвиненого зв’язного мовлення дитина вчиться мислити, висловлювати свою думку, встановлювати контакт з оточенням, брати участь у різних видах діяльності. Проблема розвитку зв’язного мовлення досить поширена. Вона досліджувалася багатьма класиками і сучасними науковцями такі як: Л. С. Виготський, Л. І. Мацько, В. М. Русанівський, Н. П. Орланова, А. М. Богуш, М. С. Вашуленко, Н. В. Гавриш, Т. К. Донченко, Л.П. Лук'янчук, О.М. Соловей, Catherine E. Snow, Gillian M. Bloom, Berko J. Gleason, та інші. Актуальність даної теми: обумовлена тим, що сучасні дослідження вказують на збільшення кількості дітей, які мають різноманітні труднощі у мовленнєвому розвитку. Це ставить перед педагогами, логопедами та батьками завдання пошуку ефективних методик та підходів для розвитку зв'язного мовлення у дошкільників. Тому саме час приділити більше уваги цьому питанню, адже лише своєчасне втручання в цей процес і відповідно вчасна діагностика і визначення точного шляху корекції мовленнєвих вад особливого походження є чи не найголовнішою потребою у сфері дошкільного виховання.
Інші роботи з даної категорії: