СтудентАспірант
0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ДІТЕЙ, ЩО МАЮТЬ ЗАГАЛЬНЕ НЕДОРОЗВИНЕННЯ МОВИ. (ID:1246587)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Логопедія
Сторінок: 37
Рік виконання: 2024
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ 3 РОЗДІЛ 1 Теоретичне обґрунтування проблеми загального недорозвинення мовлення 5 1.1 Рівні загального недорозвинення мовлення (ЗНМ) та загальна характеристика порушення 5 1.2 Причини виникнення загального недорзвинення мовлення 10 РОЗДІЛ 2. Психолого - педагогічна характеристика дітей із загальним недорозвиненням мовлення 13 2.1 Психологічна характеристика дітей з недорозвиненням мовлення. 13 2.2 Педагогічні та психологічні підходи до корекції загального недорозвинення мовлення 18 РОЗДІЛ 3 Методики для корекції ЗНМ. Поради батькам. 25 3.1 Психолого-логопедичні методики для дітей із загальним недорозвиненням мовлення 25 3.2 Діти з мовленнєвими порушеннями. Поради батькам 28 Висновки 32 Список використаних джерел 34
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність дослідження зумовлена необхідністю своєчасного виявлення дітей із ЗНМ та розроблення ефективних психолого-педагогічних підходів до їх навчання і виховання. Без спеціально організованої корекційно-розвивальної роботи мовленнєві порушення можуть призвести до стійких труднощів у засвоєнні навчального матеріалу, ускладнень у міжособистісному спілкуванні та формуванні особистості дитини загалом. Вивчення цієї проблеми має важливе теоретичне значення для логопедії, психології та педагогіки, а також практичне значення для фахівців — логопедів, вихователів, дефектологів і батьків, які беруть участь у процесі мовленнєвого розвитку дитини. Саме тому питання психолого-педагогічної характеристики дітей із загальним недорозвиненням мови є надзвичайно актуальним у сучасній освітній практиці. Об’єкт дослідження – діти, які мають загальне недорозвинення мови. Предмет – дослідження психолого-педагогічної характеристики дітей, які мають загальне недорозвинення мови. Мета курсової роботи: • навчитися правильно користуватися інформацією, аналізувати її, критично оцінювати усі джерела; • розкрити свою тему, показати її актуальність, важливість, проблеми Завданням курсової роботи є: • опрацювання наукової літератури • проаналізувати характеристику дітей, що мають загальне недорозвинення мови, виявити причини ЗНМ; • методи корекції загального недорозвинення мовлення у дітей, корекційні та психологічні методики;поради батькам; • соціалізація дітей із загальним недорозвиненням мовлення.
Інші роботи з даної категорії: