066 005 53 74
Пн - Пт 08:30 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Працюємо
без вихідних!
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Особливості формування уявлень про величину у дітей старшого дошкільного віку з порушенням мовленнєвого розвитку. (ID:234039)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Логопедія
Сторінок: 30
Рік виконання: 2018
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ УЯВЛЕНЬ ПРО ВЕЛИЧИНУ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМ МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ 1.1. Розвиток уявлень про величину у дошкільників 1.2. Аналіз особливостей формування уявлень про величину у дошкільників з порушенням мовленнєвого розвитку РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ФОРМУВАННЯ УЯВЛЕНЬ ПРО ВЕЛИЧИНУ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМ МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ 2.1. Методика дослідження особливостей формування уявлень про величину у старших дошкільників з порушенням мовлення 2.2. Корекція порушень мовлення дошкільників ВИСНОВКИ СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Інші роботи з даної категорії: