0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування лексико-семантичної сторони мовлення у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення засобами гри (ID:335603)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Логопедія
Сторінок: 84
Рік виконання: 2020
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
ВСТУП…………………………………………………………………….. РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ ЛЕКСИКО-СЕМАНТИЧНОЇ СТОРОНИ МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИНЕННЯМ МОВЛЕННЯ………………………………………………………………. 1.1. Психолого-педагогічна характеристика дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ………................................................................. 1.2. Вивчення особливостей лексико-семантичної сторони мовлення у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ……………………………….. 1.3. Сучасні лінгвістичні уявлення про лексико-семантичну систему мовлення…………………………………………………………………… Висновки до розділу 1……………………………………………………. РОЗДІЛ 2. ХАРАКТЕРИСТИКА СТАНУ СФОРМОВАНОСТІ ЛЕКСИКО-СЕМАНТИЧНОЇ СИСТЕМИ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИНЕННЯМ МОВЛЕННЯ……………………………..…............................................... 2.1. Методи діагностики стану сформованості лексико-семантичної системи у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення........................................................................ 2.2. Характеристика рівнів сформованості лексико-семантичної системи у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення……………………………………………… Висновки до розділу 2……………………………………………………. РОЗДІЛ 3. ОРГАНІЗАЦІЯ ЛОГОПЕДИЧНОЇ РОБОТИ З ФОРМУВАННЯ ЛЕКСИКО-СЕМАНТИЧНОЇ СИСТЕМИ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИНЕННЯМ МОВЛЕННЯ....................................................... 3.1. Система роботи з розвитку лексико-семантичної системи у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення... 3.2. Динаміка розвитку лексико-семантичної системи у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення.. Висновки до розділу 3……………………………………………………. ВИСНОВКИ…………………………………………………………….…. СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………… ДОДАТКИ …………………………………………………………………
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РЕФЕРАТ Магістерська робота: 84 с., 2 табл., 61 джерел, 5 додатків. Об'єкт дослідження: лексико-семантична сторона мовлення у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення. Мета дослідження: розроблення теоретично обґрунтованої та експериментально апробованої системи роботи з формування лексико-семантичної сторони мовлення у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення засобами гри. Методи дослідження: теоретичні (вивчення і аналіз літературних джерел), емпіричні (формувальний експеримент, аналіз мовленнєвої діяльності дітей), статистичні (кількісна та якісна обробка даних). Використані методи є взаємодоповнюючими і забезпечують можливість комплексного предмету дослідження. Мовлення дітей із ЗНМ є недосконалим за своєю лексико-семантичною і структурно-семантичною організацією. У них недостатньо розвинене вміння зв’язно і послідовно викладати свої думки. Вони володіють набором слів і синтаксичними конструкціями в обмеженому обсязі і спрощеному вигляді, відчувають значні труднощі в програмуванні висловлювання, в синтезі окремих елементів в структурне ціле і в доборі матеріалу для тієї чи іншої мети. У зв'язку з цим, є необхідним ретельне вивчення особливостей семантичного розвитку дітей даного контингенту, визначення шляхів і методів корекційно-педагогічного впливу, спрямованого на відпрацювання у них елементарних лексико-семантичних уявлень. ЗАГАЛЬНЕ НЕДОРОЗВИНЕННЯ МОВЛЕННЯ, ЛЕКСИКО-СЕМАНТИЧНІ УЯВЛЕННЯ, РІВНІ МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ, СТАРШИЙ ДОШКІЛЬНИЙ ВІК, МЕТОДИ, ДІАГНОСТИКА.
Інші роботи з даної категорії: