0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Засоби розвитку мовлення дітей дошкільного віку (ID:552662)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Логопедія
Сторінок: 45
Рік виконання: 2022
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 1.1. Розвиток мовлення дітей – головне завдання дошкільного закладу 1.2. Погляди В. Сухомлинського на розвиток мовлення дошкільників засобами природи РОЗДІЛ 2. МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 2.1. Характеристика засобів розвитку мовлення дошкільників 2.2. Дидактична гра як ефективний засіб розвитку мовлення дітей дошкільного віку 2.3. Довкілля як сенсорна основа для збагачення словникового запасу дітей 2.4. Праця як один із активних засобів розвитку мовлення дошкільників 2.5. Мова вихователя як педагогічний фактор впливу на дитину РОЗДІЛ 3. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР 3.1. Діагностика рівня розвитку мовлення у дошкільників 3.2. Використання дидактичних ігор для розвитку мовлення дітей 3.3. Динаміка розвитку мовлення у дітей дошкільного віку в ігровій діяльності ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми. Сучасний дитячий садок, як невід’ємна частина суспільства, дає дошкільнятам не лише суму знань, умінь і навичок, а й робить творчого, самостійного та активного освітнього громадянина. У всьому комплексі перерахованих завдань розвиток мовлення залишається основним. Одним із найважливіших елементів дошкільного навчального процесу є навчання дітей мовленню. Не треба нікому довго пояснювати, наскільки важливий для людини дар мови. Ці слова творять світ у самій людині, і дуже важливо допомогти дітям якомога успішніше здобути цей дар. Щоб діти потрапили до школи з добре розвиненою мовою, їм необхідно якомога більше грати, що сприяє розвитку мовлення та мислення. Вербальне спілкування є одним із перших видів діяльності, які діти вивчають в онтогенезі і є універсальною вимогою для розвитку особистості дошкільного віку. Розвиток мови тоді займає центральне місце в загальній системі мовної освіти в дитячому садку. Потім фіксуються всі досягнення дитини в оволодінні рідною мовою, її фонетичною системою, її словником і граматичною системою. Володіння мовними навичками дозволяє дитині вільно спілкуватися з однолітками та дорослими, дає їй можливість отримувати необхідну інформацію та пізнавати навколишній світ. Проблема розвитку мовлення була і залишається в центрі уваги психологів (Л. С. Виготський, Б. Д. Ельконін, А. Н. Леонтьєв Л. І. Леушина Н. І. Жинкин); вчених у галузі педагогіки та лінгводидактики (Ф. О. Сохін, С. І. Тихеєва, О. О. Фльоріна, К. Д. Ушинський, Н. Ф. Виноградова, Л. В. Ворошніна, В. В. Гербова, Н. А. Орланова). Ці дослідження заклали теоретичні основи дослідження методики мовного розвитку дітей дошкільного віку. Вчені розробили інструменти, які сприяють ефективному розвитку мовленню в навчальній діяльності. Цей науковий резерв доповнюється та збагачується сучасними дослідженнями (А. М. Богуш, Н. В. Гавриш, Л. П. Ворошніна, А. Я. Зрожевська, О. Л .Коненко, О. О. Смірнова, О. І. Білан). Таким чином, тема дослідження: «Засоби розвитку мовлення дітей дошкільного віку» є актуальною. Об’єкт дослідження – мовленнєва діяльність дітей дошкільного віку. Предметом дослідження є особливості використання засобів розвитку мовлення дошкільників. Мета дослідження – теоретично та практично обґрунтувати особливості використання засобів розвитку мовлення дітей дошкільного віку. Завдання дослідження: 1. Теоретично розглянути розвиток мовлення дітей як головне завдання дошкільного закладу. 2. Охарактеризувати засоби розвитку мовлення дошкільників. 3. Проаналізувати ефективність використання дидактичних ігор для розвитку мовлення дітей. Структура та обсяг роботи. Курсова робота складається із вступу, трьох розділів, коротких висновків до кожного розділу, загальних висновків, списку використаних джерел та додатків. Загальний обсяг роботи – 45 сторінок.