0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ВИКОРИСТАННЯ ОБРАЗОТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДЛЯ РОЗВИТКУ ДРІБНОЇ МОТОРИКИ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ (ID:567312)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Логопедія
Сторінок: 30
Рік виконання: 2020
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ ОБРАЗОТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА РОЗВИТОК ДРІБНОЇ МОТОРИКИ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ 1.1. Зв’язок розвитку дрібної моторики із мовленням дитини 1.2. Доцільність застосування різних видів образотворчої діяльності для розвитку дрібної моторики 1.3. Норми розвитку дрібної моторики у дітей дошкільного віку Висновки до розділу 1 РОЗДІЛ 2. РОЗРОБКА ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ ОБРАЗОТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА РОЗВИТОК ДРІБНОЇ МОТОРИКИ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ (без проведеного емпіричного дослідження) 2.1. Діагностика рівня розвитку дрібної моторики 2.2. Програма розвитку дрібної моторики за допомогою використання образотворчої діяльності у дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення Висновки до розділу 2 ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність. Дошкільний вік дитини надзвичайно важливий для мовленнєвого розвитку. Протягом останнього часу рівень мовленнєвого розвитку дітей помітно знизився. Це можна побачити у збільшенні кількості дітей, які мають порушення мовлення. Діти рідше роблять щось своїми руками, тому що сучасні речі та іграшки влаштовані максимально зручно, але не ефективно для розвитку моторики (одяг і взуття з липучками замість шнурків і ґудзиків, книжки та посібники з наклейками замість картинок для вирізання і т. д.). У повсякденному житті діти мають труднощі, здійснюючи тонкі рухи руками: порушення регуляції довільних років, недостатня координація та чіткість їх виконання, труднощі переключення з одного руху на інший, супутні рухи, хаотичність, неузгодженість. На перших етапах життя саме дрібна моторика свідчить, про те, як розвивається дитина, відображає її інтелектуальні здібності. Робота з розвитку дрібної моторики і координації рухів руки в дошкільному віці повинна стати важливою частиною розвитку дитячого мовлення, формування навичок самообслуговування і підготовки до письма. Від того, наскільки вправно дитина навчиться керувати своїми пальчиками, залежить її подальший розвиток. Розвиваючи дрібну моторику, ми працюємо над психічними процесами, такими як увага, пам’ять, мислення, а також мовлення. Проблема підвищення ефективності комплексної роботи з розвитку дрібної моторики і координації рухів пальців рук дітей п’яти-шести років з порушеннями мовлення не втрачає своєї актуальності [20, 34]. Вивченням питань взаємозв’язку в розвитку дрібної моторики та мовлення займалося багато науковців. Зокрема, це Л.С. Виготський, В.І. Лубовський, Р.Є. Лєвіна, Є.Ф. Соботович, Ю.В. Рібцун, В.М. Синьов, В.В. Тищенко, М.К. Шеремет. Німецька педагогиня Рената Ціммер також досліджувала це питання. Зазвичай для розвитку дрібної моторики використовують спеціальні пальчикові ігри та вправи, матеріали за методикою М. Монтессорі тощо. У дослідженні ми хочемо довести, що працювати над її розвитком можна за допомогою неспеціального обладнання та технік. Образотворча діяльність - це великий вибір різноманітних матеріалів для творчості дитини, використання яких вже розвиває дрібну моторику дитини. Мета: вивчити ефективність використання образотворчої діяльності у розвитку дрібної моторики дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення. Об’єкт: розвиток дрібної моторики у дітей з порушеннями мовлення. Предмет: вплив образотворчої діяльності на розвиток дрібної моторики дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення. Завдання: - опрацювати фахову літературу; - обґрунтувати доцільність застосування образотворчої діяльності у розвитку дрібної моторики дітей з порушеннями мовлення; - описати види образотворчої діяльності, що сприяють розвитку дрібної моторики; - провести діагностику дрібної моторики у дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення; - розробити програму розвитку дрібної моторики для дітей старшого дошкільного віку за допомогою образотворчої діяльності. Гіпотези: 1) Регулярні заняття образотворчою діяльністю сприяють розвитку дрібної моторики у дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення. 2) Образотворча діяльність має ефективний вплив на розвиток дрібної моторики
Інші роботи з даної категорії: