0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Особливості наочно – дійового мислення у дітей молодшого шкільного віку із ЗПР (ID:667145)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Логопедія
Сторінок: 29
Рік виконання: 2021
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
Зміст: Вступ Розділ I. Теоретичне вивчення проблеми розвитку наочно-дійового мислення у молодших школярів із затримкою психічного розвитку 1.1 Загальна характеристика затримки психічного розвитку 1.2 Загальна характеристика наочно-дійового мислення 1.3 Особливості розвитку наочно-дійового мислення дітей із затримкою психічного розвитку 1.4 Рекомендації з розробки психокорекційних програм з розвитку наочно-дійового мислення дітей із затримкою психічного розвитку молодшого шкільного віку Висновок Список використаної літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1.1 Загальна характеристика затримки психічного розвитку Розкриваючи поняття «затримка психічного розвитку» (ЗПР), ми можемо прослідити, що цей термін запропонований в працях багатьох авторів. Так, наприклад: Г. Е. Сухарева має на увазі даний процес, як уповільнений темп психічного розвитку, особовою незрілістю, негрубими порушеннями пізнавальної діяльності в порівнянні з прийнятими нормами розвитку нормальної людини, відповідного віку, з тенденцією до компенсації і зворотного розвитку. На цій основі Г. Е. Сухарева виділила шість типів станів, які потрібно відділити від поняття «олігофренія»: 1) інтелектуальні порушення, що спостерігаються у дітей з уповільненим темпом розвитку в зв'язку з несприятливими умовами середи і виховання; 2) інтелектуальні розлади при тривалих астенічних станах, зумовлених соматичними захворюваннями; 3) порушення інтелектуальної діяльності при різних формах інфантилізму; 4) повторна інтелектуальна недостатність в зв'язку з поразкою слуху, зору, дефектами мови, читання і листів; 5) інтелектуальні порушення, що спостерігаються у дітей в резидуальной стадії і віддаленому періоді інфекцій і травм центральної нервової системи; 6) інтелектуальні порушення при прогредиентних нервово-психічних захворюваннях.
Інші роботи з даної категорії: