0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Особливості уваги у дітей дошкільного віку із ЗПР (ID:667149)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Логопедія
Сторінок: 29
Рік виконання: 2021
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ Розділ 1. Аналіз загальної та спеціальної літератури з проблеми дослідження у дітей із затримкою психічного розвитку дошкільного віку 1.1 Увага як психологічний процес 1.2 Розвиток уваги в онтогенезі 1.3 Особливості уваги у дітей з затримкою психічного розвитку Розділ 2. Експериментальне дослідження уваги у дітей з затримкою психічного розвитку 2.1 Організація методів дослідження уваги у дітей з затримкою психічного розвитку 2.2. Проведення і обробка результатів дослідження 2.3 Якісний та кількісний аналіз Висновок Список використаної літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Актуальність дослідження В останні роки помітно збільшилася кількість дітей із затримкою психічного розвитку. Більш того, дані спеціальної психології свідчать, що однією з найбільш поширених форм аномалій психіки в ранньому онтогенезі в даний час є саме затримка психічного розвитку. А цей факт зумовлює підвищену увагу дослідників до даної проблеми. Комплексне вивчення ЗПР, як специфічної аномалії дитячого розвитку розгорнулося в радянській дефектології в 60-і роки і пов'язано з іменами таких вчених, як Т.А. Власова, В.М. Астапов, Н.С. Певзнер, В.М. Лубовский та ін Перші узагальнення клінічних даних про дітей із ЗПР та загальні рекомендації з організації корекційної роботи з ними на допомогу вчителю були дані в книзі Т.А. Власової та Н.С. Певзнер «Про дітей з відхиленнями в розвитку». Особливості пізнавальної сфери дітей з ЗПР висвітлені в психологічній літературі досить широко (В. І. Лубовский, Л. І. Переслені, І. Ю. Кулагіна, Т. Д. Пускаева та ін.) В.І. Лубовский відзначає недостатню сформованість довільної уваги дітей з ЗПР, дефіцітарность основних властивостей уваги: концентрації, обсягу, розподілу. Мета дослідження визначити особливості уваги дошкільнят при затримці психічного розвитку.
Інші роботи з даної категорії: