0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«Методика логопедичного впливу з подолання дисграфії» (ID:857486)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Логопедія
Сторінок: 34
Рік виконання: 2021
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ ………………………………………………………………………………3 Розділ 1. Теоретичне вивчення проблеми логопедичного впливу при подоланні письма …………………………………………………………………6 1.1. Історія вчення про порушення письма ……………………………………..6 1.2. Види дисграфії ……………………………………………………………...11 Розділ 2. Експериментальне дослідження дисграфії у молодших школярів ..18 2.1. Методика дослідження ……………………………………………………..18 2.2. Аналіз результатів дослідження …………………………………………...20 Висновки ………………………………………………………………………...27 Список літератури ………………………………………………………………29 Додатки …………………………………………………………………………..31
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Актуальність дослідження. Порушення письма є найбільш поширеною формою мовленнєвої патології у учнів молодших класів. В даний час у вітчизняній логопедії висвітлені питання симптоматики, механізмів дисграфії, структури цього мовного розладу, розроблені як загальні методологічні підходи, так і напрями, зміст і диференційовані методи корекції різних видів дисграфії (І. Н. Ефіменкова, О. М. Корнєв, Р. І. Лалаєва, Є. А. Логінова, Л. Г. Парамонова, І. М. Садовникова, Є. Ф. Соботович, О. А. Токарєва, С. Б. Яковлєв та ін.) Однак і до теперішнього часу ефективність логопедичної роботи з корекції дисграфії недостатньо висока. За даними Л. Г. Парамонова, кількість дітей з дисграфії у молодших класах масової школи досягає 30%. Порушення формування письма перешкоджають успішності навчання, ефективності шкільної адаптації, часто викликають вторинні психічні нашарування, відхилення у формуванні особистості дитини. Дисграфія тягне за собою і труднощі в оволодінні орфографією, особливо при засвоєнні складних орфографічних правил.
Інші роботи з даної категорії: