0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Особливості мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку у процесі формування елементарних математичних уявлень (ID:857564)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Логопедія
Сторінок: 37
Рік виконання: 2021
Вартість: 270
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ 3 Розділ 1. Проблема розвитку мовлення дітей у процесі формування елементарних математичних уявлень 5 1.1. Формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку 5 1.2. Структура інтегрованого заняття з мовленнєвого розвитку дошкільника 7 Розділ 2. Дослідження особливостей мовленнєвого розвитку дітей у процесі формування елементарних математичних уявлень 10 2.1. Особливості мовленнєвого розвитку дошкільниківу процесі формування елементарних математичних уявлень під час використання ігрового методу навчання 10 2.2. Формування мовних знань та елементарних математичних уявлень у єдності їх засвоєння та застосування у мовленні 14 2.3. Види мовних завдань у структурі інтегрованого заняття з розвитку мовлення дошкільників у процесі формування елементарних математичних уявлень 18 Висновки 26 Список літератури 28 Додатки 30
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку Початковий курс математики є складовою частиною у системі неперервної математичної освіти, яка узгоджується із дошкільною освітою та основною школою. Вивчення математики в дошкільному закладі має забезпечити оволодіння учнями математичними знаннями, уміннями та навичками, розвиток дітей, необхідний для подальшого вивчення предмета. Частина знань початкового курсу математики має практичну спрямованість і застосовується у повсякденному житті. Ця освітня галузь сприяє розвитку пізнавальних здібностей дошкільників – пам’яті, логічного і творчого мислення, уяви, математичного мовлення. Цілі і завдання вивчення математики: -уточнення, поглиблення і розвиток сенсорних умінь молодших школярів, за допомогою яких вони успішно орієнтуватимуться у навколишній дійсності; -формування уявлень про натуральне число, міцних обчислювальних навичок з натуральними числами і нулем; розв’язування задач, що розкривають зміст арифметичних дій і відношень "менше на", "більше на", "менше в", "більше в"; -формування наочно-чуттєвих уявлень про основні геометричні фігури і тіла, початкового досвіду вимірювань та обчислень геометричних величин, вироблення необхідних графічних умінь; -формування первинних умінь доказових міркувань і пояснень своїх дій та розвиток відповідних мовленнєвих умінь, пов’язаних з використанням математичних термінів і символів; розвиток логічного мислення.
Інші роботи з даної категорії: