0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Особливості оволодіння морфемним складом слова учнями із ТПМ (ID:857565)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Логопедія
Сторінок: 37
Рік виконання: 2021
Вартість: 270
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПОЧАТКОВОГО НАВЧАННЯ РІДНОЇ МОВИ В ШКОЛІ ДІТЕЙ ІЗ ТПМ 6 1.1. Особливості навчання мовної компетенції дітей з ТПМ 6 1.2. Програмні вимоги до початкового вивчення рідної мови в школі для дітей із ТПМ 12 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ОВОЛОДІННЯ МОРФЕМНИМ СКЛАДОМ СЛОВА УЧНЯМИ ІЗ ТПМ 17 2.1. Проблеми особливостей формування знань про будову слова на уроках української мови у учнів 2–4 класів школи для дітей з тяжкими порушеннями мовлення 17 2.2. Психолінгвістичний підхід до вивчення будови слова молодшими школярами з ТПМ 21 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 34
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Особливості навчання мовної компетенції дітей з ТПМ На сучасному етапі соціально-політичного і економічного розвитку України відкрилися перспективи змін у системі спеціальної освіти по-новому вирішується питання соціалізації та інтеграції дітей з особливостями розвитку у суспільстві. Проблема мовного удосконалення таких дітей є найбільш актуальною так, як мовлення – це засіб спілкування, основний системоутворюючий фактор процесу пізнання. Через вербалізацію набутий досвід структурується у єдиний смисловий простір. Мовлення відіграє ви¬ключну, вирішальну роль у формуванні вищих психічних функцій дитини як особистості. Мовлення є однією з вищих психічних функ¬цій, її повноцінне становлення служить необхідною умовою для успі¬шного розвитку абстрактно-логічного мислення, самоконтролю, про¬грамування [2; c.87]. Формування мовленнєвих вмінь і навичок, набуття мовної і мовленнєвої компетенції під час засвоєння мовної системи – це головні задачі навчання мови. Мовна компетенція ¬– широке поняття, що охоп¬лює спектр мовних здібностей, знань, вмінь та навичок, які забезпечують успішне здійснення мовленнєвої діяльності. Мовленнєва компете¬нція виявляється вироблені вмінь користуватись усною і писемною мовою, багатством її засобів виразності у залежності від цілей та задач висловлювання і сфери суспільного життя. Для дітей з тяжкими порушеннями мовлення (ТПМ) поняття «мовленнєва компетенція», приймаючи до уваги особливості їх психічного і мовленнєвого розвитку, звужується і вбирає в себе сформованість навичок використання мовних одиниць для усвідомлення знакової системи мови, спеціа¬льні вміння в галузі читання, письма, вміння аналізувати мовні явища.
Інші роботи з даної категорії: