0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Рухливі ігри як засіб розвитку мовлення у дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення (ID:939684)

Тип роботи: інше
Дисципліна:Логопедія
Сторінок: 60
Рік виконання: 2023
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП…………………………………………………………………………..............3 РОЗДІЛ 1.ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО РОЗВИТКУ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИТКОМ МОВЛЕННЯ ……..…………………........................................................................... 1.1. Поняття про ігрову діяльність та її значення в розвитку дитини дошкільного віку …………………………..…………………………………………………..…….. 1.2. Особливості ігрової діяльності дітей із загальним недорозвитком мовлення………………………………………………………………………………. Висновки до першого розділу…………………........................................................ РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ВИВЧЕННЯ РІВНЯ РОЗВИТКУ СЮЖЕТНО-РОЛЬОВОЇ ГРИУ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗНМ ТА ШЛЯХИ ЇЇ РОЗВИТКУ.......................................................... 2.1. Методика та організація дослідження спрямованого на вивчення рівня розвитку сюжетно-рольової гри у старших дошкільників із ЗНМ……………… 2.2. Аналіз результатів констатувального дослідження…………………………… 2.3. Методичні рекомендації педагогам з розвитку сюжетно-рольової гри у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ Висновки до другого розділу…………………........................................................... ВИСНОВКИ…………………………………………………………………………. СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………………. ДОДАТКИ…………………………………………………………………………….
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність дослідження. Однією з найважливіших умов ефективного засвоєння знань в школі є достатній рівень розвитку мовлення. Адже саме мовленнєві порушення негативно впливають на психічне здоров’я дитини. Аби завадити цим проблемам необхідно створити всі умови для повноцінного всебічного розвитку дитини. Найпершим кроком до вирішення цієї проблеми є організації системи навчання розвитку мовлення зі застосуванням рухливих ігор. Дослідженням проблеми використання системи гри при підвищенні рівня мовлення займалися А. М. Богуш, С. В. Кондукова, Л. П. Лепеха, М. К. Шеремет [1]. О. М. Коваленко звертає увагу на рухливі ігри, які несуть вплив на покращення зв’язного мовлення, підвищення рівня граматичної будови мовлення і грамотне навчання [2]. Окремі аспекти використання у навчанні дітей молодшого віку традиційні рухливі ігри, висвітлені в працях В. М. Верховинця, В. Т. Скуратівського, О. П. Усової, О. Ю. Яницької та ін. Х. Я. Сайко, Ю. В. Шаблінська досліджують роль ігрового процесу у дитячому віці та його реакцію на підвищення рівнів наявних порушень мовлення [4]. Особливості ігрової діяльності як засобу розвитку діалогічного мовлення дошкільнят в умовах дошкільного закладу вивчає В. Любашина [3]. Гру як засіб розвитку мовлення молодших дошкільнят розглядає Ю. В. Рібцун [5]. Мета дослідження – висвітлити значення та особливості використання рухливих ігор та вправ у розвивальній роботі в групах дошкільного віку дітей із низьким розвитком мовлення в закладах дошкільної освіти. Ігровий метод дає змогу зробити процес навчання дітей захоплюючим та результативним уже в перших проявах вивчення будь-яких тем. Заняття має бути побудоване у пізнавальній формі-гри, проте не в розважальній, а ефективній. Маленька дитина – діяч, робота якого і проявляється в рухав та діях. Об’єктом дослідження є підвищення рівня мовлення розвитку дітей дошкільного віку. Предметом дослідження вважається розвиток мовлення дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ засобами сюжетно-рольової гри. Для реалізації мети потрібно вирішити наступні завдання: - обгрунтувати поняття про ігрову діяльність та її важливість в удосконаленні дитини молодшого віку; - проаналізувати своєрідність ігрових процесів дітей із основним мовленням низького рівня розвитку; - продемонструвати методику та організацію дослідження, спрямованого на вивчення рівня розвитку сюжетно-рольової гри у старших дошкільників ЗНМ; - проаналізувати результати константу вального дослідження; - дати методичні рекомендації педагогам з розвитку сюжетно-рольової гри у дітей дошкільного віку ЗНМ.
Інші роботи з даної категорії: