0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

звіт з практики 2 (ID:1026938)

Тип роботи: звіт з практики
Сторінок: 29
Рік виконання: 2024
Вартість: 290
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП………………………………………………………………………2 АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ ОБОРОТНИХ АКТИВІВ…………………………………………………………………………16 ВИСНОВКИ……………………………………………………………….22 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………………………………...………………..28
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Практика здобувачів вищої освіти є невід’ємною складовою частиною освітнього процесу підготовки здобувачів в Університеті, що забезпечує здобуття компетентностей, визначених законодавством, освітніми програмами, набуття студентами професійних навичок і вмінь у сфері їх майбутньої професії. Вона є завершенням підготовки випускника університету як необхідної передумови його професійного становлення. Практика є завершенням підготовки випускника університету як необхідної передумови його професійного становлення. Метою виробничої практики є ознайомлення студентів зі специфікою майбутнього фаху, отримання ними первинних професійних умінь із загально-професійних та спеціальних навчальних дисциплін. Метою практичної підготовки здобувачів є закріплення знань, одержаних у процесі навчання, оволодіння навичками, вміннями та засобами організації та здійснення майбутньої професійної діяльності у сфері управління персоналом, формування професійного вміння приймати самостійні рішення в управлінських ситуаціях щодо добору, розвитку та ефективного використання персоналу. В організаціях здобувачі мають можливість збирати фактичні матеріали для підготовки аналітичної частини дипломної роботи, а також здійснювати апробацію запропонованих заходів і пропозицій. У процесі проходження практики здобувачі повинні ознайомитися зі структурою підприємства (організації) — базою практики, технологіями і методами роботи фахівців з управління персоналом, документацією, котра регламентує бізнес процеси у сфері управління персоналом, критично проаналізувати особливості системи управління персоналом на підприємстві. Практика є першим кроком психологічної і професійної адаптації студента до виробництва. Виробнича практика дає можливість студентові вирішувати завдання, які покладені на виробничий персонал, нести відповідальність за роботу, що виконується, відчути себе учасником виробництва. Метою практичної підготовки здобувачів є закріплення знань, одержаних у процесі навчання, оволодіння навичками, вміннями та засобами організації та здійснення майбутньої професійної діяльності у сфері управління персоналом, формування професійного вміння приймати самостійні рішення в управлінських ситуаціях щодо добору, розвитку та ефективного використання персоналу. В організаціях здобувачі мають можливість збирати фактичні матеріали для підготовки аналітичної частини дипломної роботи, а також здійснювати апробацію запропонованих заходів і пропозицій. Завдання переддипломної практики: – ознайомлення з базою практики; – проходження інструктажу з правил охорони праці; – дослідження регіонального ринку ресторанних та готельних послуг; – ознайомлення зі структурою управління у закладі готельно-ресторанного господарства; – ознайомлення з функціональними обов’язками керівників та спеціалістів різних рівнів управління, аналіз взаємовідносин апарату управління та робітників; – дослідження і аналізування основних економічних і фінансових показників діяльності бази практики; – проведення аналізу результатів діяльності та факторів, які їх визначають аналіз проблем і перспектив розвитку; – дослідження теоретичних аспектів обраної проблеми науково-практичного дослідження, кращих прикладів в вітчизняній і зарубіжній практиці, поглядів науковців на означену проблему; – збір фактичних статистичних даних щодо проблеми дослідження, їх аналітична обробка, систематизація і узагальнення; – дослідження взаємозв’язку діяльності бази практики з напрямками розвитку галузі, регіону, з пріоритетами національного розвитку; – дослідження системи матеріально-технічного забезпечення готельного підприємства; – дослідження організації роботи ресторанних закладів при готелях; – удосконалення вмінь самостійно здійснювати пошук потрібної інформації про стан роботи підприємства на ринку, аналізувати її, виявляти основні чинники, що обумовлюють фактичний стан діяльності підприємства, розкривати основні тенденції його розвитку, вивчати організаційні та логістичні процеси на підприємстві, пояснювати їх, пропонувати обґрунтовані висновки та пропозиції щодо удосконалення окремих процесів або їх взаємодії; – ознайомлення з інноваційними технологіями готельного та ресторанного господарства, основними, допоміжними та обслуговуючими технологічними процесами, циклами та операціями, що лежать в основі діяльності підприємства; особливостями завдань і функціями основних структурних підрозділів підприємства; – формування знань і вмінь щодо реалізації технологічних та управлінських процесів для забезпечення ефективного виробництва і споживання готельних та ресторанних послуг відповідно до міжнародних стандартів якості та гостинності; – набуття навичок аналізу процесів та явищ у сфері готельного та ресторанного бізнесу, встановлення факторів та причинно-наслідкових зв'язків при виявленні проблем конкретного підприємства. Загальними питаннями переддипломної практики є: – вивчення структури підприємства, організації і технології виробництва, основних функцій виробничих, економічних і управлінських підрозділів; – аналіз фінансових результатів діяльності; – вивчення механізму формування витрат, ціноутворення; – вивчення і аналіз планування виробництва і збуту продукції; – оцінка номенклатури і якості продукції, що випускається; – оцінка соціальної ефективності виробничої і управлінської діяльності; – аналіз інформаційного забезпечення управління діяльністю підприємства; – аналіз організації виконання управлінських рішень і контролю за їх виконанням; – аналіз управління з позицій ефективності виробництва і розвитку підприємства. Завдання практики за темою бакалаврської кваліфікаційної полягає у:  практичному поглибленні знань з усіх професійно-орієнтованих дисциплін навчального плану;  опануванні системи організації та механізму управління виробництвом;  ознайомленні з методологією аналізу та планування показників діяльності підприємства (фірми), установи, організації;  вивчені загальних функцій апарату управління і взаємозв’язку його зі всіма службами і підрозділами в місцях проходження практики;  використанні економіко-математичних методів і моделей, інформаційних технологій при дослідженні економічних, виробничих, соціальних, фінансових процесів;  набутті навиків аналізу і обробки інформації про виробничі, соціальні, фінансові процеси за допомогою пакетів прикладних програм, впроваджених на підприємствах, у фірмах чи інших місцях проходження практики.  виборі теми та складанні плану випускної (бакалаврської кваліфікаційної) роботи. Під час практики студент вивчає комплекс питань з економічного управління підприємством за конкретних умов, навчається самостійно вирішувати реальні завдання і набуває відповідних навичок. Практика передбачає наступні цілі:  закріплення теоретичних знань, одержаних з управління і прийняття рішень, математично-статистичного аналізу, інформаційних систем;  придбання навиків практичної роботи в планово-економічних і інформаційно-аналітичних відділах підприємств, фірм, фінансових органів, банків;  збір необхідних даних для написання бакалаврської кваліфікаційної роботи. Після проходження практики студент зобов’язаний знати:  законодавчі акти та нормативні документи з напрямів діяльності базового підприємства, суміжних галузей, з якими воно співпрацює;  основні методологічні документи, положення, типові інструкції, що регулюють економічну, наукову і виробничу діяльність підприємства;  сферу і напрями діяльності підприємства;  склад майна підприємства та джерела його формування;  характеристику загальної, виробничої, управлінської та організаційної структури підприємства, механізм його функціонування;  систему взаємовідносин підприємства з зовнішніми контрагентами і ринковою інфраструктурою;  зовнішньоекономічну діяльність підприємства;  систему і стратегію маркетингу підприємства;  показники виробничої потужності в цілому по підприємству і в розрізі його підрозділів;  кадровий потенціал, структуру потенціалу і кадрову політику підприємства, форми й методи організації праці, її оплати та стимулювання;  стан інноваційно-інвестиційної діяльності та перспективи розвитку підприємства;  систему планів та організацію внутрішньо-фірмового планування;  формування собівартості товарної продукції, політику ціноутворення;  порядок формування та використання прибутку;  систему податків і обов’язкових платежів підприємства;  методи і прийоми аналізу процесів, що відбуваються в господарській діяльності підприємства. уміти:  всебічно аналізувати ситуацію, що склалася на підприємстві;  самостійно розв’язувати завдання економічної діяльності підприємства, проводити обґрунтування стратегій розвитку;  виконувати необхідні розрахунки прогнозних, планових економічних показників, аналізувати фінансову діяльність підприємства з відповідною економічною оцінкою;  складати аналітичні звіти про діяльність його підрозділів;  визначати резерви виробництва і розробляти економічно обґрунтовані інноваційно-інвестиційні проекти, комплексні заходи з ресурсозбереження, підвищення якості продукції, результативності діяльності та поліпшення фінансового стану підприємства. Оборотні кошти складають значну частину матеріально-грошових активів підприємства, тому раціональне та економне їх використання має особливе значення. Оборотні активи впливають на процес виробництва і реалізації продукції, адже їм належить вирішальна роль в організації діяльності підприємства, в забезпеченні його фінансової стійкості і платоспроможності, прибутку і рентабельності. Для оцінки ефективності використання оборотних коштів виробничих підприємств застосовують певні показники, а для підвищення ефективності - відповідні конкретні заходи. Ефективність функціонування оборотних активів багато в чому визначає ефективність діяльності підприємств. В процесі аналізу оборотних активів важливо встановити, наскільки оптимальний їх об'єм і структура формування. Для аналізу ефективності використання оборотних активів використовують показники оборотності, або, як їх ще називають - ділової активності. Так само необхідно провести розрахунок і аналіз рівня рентабельності оборотних активів, виконати факторний аналіз приросту виручки за рахунок інтенсивних і екстенсивних факторів використання оборотних активів, а також оцінити відносне і абсолютне вивільнення (залучення) оборотних активів. Поглиблений аналіз ефективності використання оборотних активі в проводиться за допомогою приватних показників оборотності та рентабельності, які розраховуються по кожному їх виду: товарно-матеріальних запасів; дебіторської заборгованості; грошовими коштами і фінансових вкладень. Використання оборотних активів і управління ними є важливим напрямком діяльності будь-якого підприємства. Оскільки безперервність виробництва і реалізація продукції, яку підприємство виробляє, забезпечується оборотними засобами. Потрібно доцільно і правильно вкладати фінансові ресурси в активи. Від цього залежить те, наскільки стійко фінансове становище підприємства. Оборотні кошти складають значну частину матеріально-грошових активів підприємства, тому раціональне та економне їх використання має особливе значення. Оборотні активи впливають на процес виробництва і реалізації продукції, адже їм належить вирішальна роль в організації діяльності підприємства, в забезпеченні його фінансової стійкості і платоспроможності, прибутку і рентабельності. Для оцінки ефективності використання оборотних коштів виробничих підприємств застосовують певні показники, а для підвищення ефективності – відповідні конкретні заходи. Ефективність функціонування оборотних активів багато в чому визначає ефективність діяльності підприємств. В процесі аналізу оборотних активів важливо встановити, наскільки оптимальний їх об'єм і структура формування. Базою практики, яка тривала в період з 22.04.2024 по 10.05.2024 року виступило підприємство ТОВ ”КЛАС-ЛЮКС” . За даними Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України юридичній особі «КЛАС-ЛЮКС, ТОВ» присвоєно код 31896698. За даними Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України юридична адреса підприємства «КЛАС-ЛЮКС, ТОВ» — м. Львів, вул. Левицького, 15а, к. 1. Керівником підприємства «КЛАС-ЛЮКС, ТОВ» є Кушнір Володимир Степанович, згідно з даними Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України. За інформацією отриманої з відкритих і достовірних джерел інтернету, у підприємства «КЛАС-ЛЮКС, ТОВ» офіційний сайт: http://www.luks.com.ua/. Рік заснування – 1995. Дата реєстрації - 18.09.2007 року. Дата оновлення- 09.01.2024 Графік роботи Понеділок: 09:00 — 18:00 Вівторок: 09:00 — 18:00 Середа: 09:00 — 18:00 Четвер: 09:00 — 18:00 П'ятниця: 09:00 — 18:00 У період проходження практики я стажувалася і набралася навичок та вмінь на посаді «Бухгалтер». Фiрма ”КЛАС-ЛЮКС” працює на ринку торгової техніки з 1995 року. Фірма є регіональним представником «SystemGroup», НВФ”Юнісистем”, ЗАО”Резонанс, ТзОВ “ІКС-Маркет”, ТОВ”Альфа-ЮСіЕль”, компанії ІСТ (ЄТС). В 2003 році в рамках Національної Програми Партнерства, здійснюваною «SystemGroup», отримала статус Інтегратора. Головна стратегія компанії «КЛАС-ЛЮКС»: підтримка лідерства в Західному регіоні по якості обслуговування корпоративних клієнтів, професіоналізму, забезпеченню комплексних рішень для автоматизації торгівлі і сфери послуг. Створити імідж надійної компанії-партнера, здатної задовольнити і передбачити очікування найвибагливіших клієнтів. Висококваліфікований колектив компанії працює в багатьох напрямах: рітейл, HoReCa, промисловість, логістика і транспорт.