0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Особливості побудови обліку витрат (ID:103752)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 73
Рік виконання: 2015
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА 5 1.1. Сутність витрат та їх класифікація в управлінському обліку 5 1.2. Нормування і планування витрат в управлінському обліку 15 1.3. Контроль витрат в управлінському обліку 23 РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА 31 ВИСНОВКИ 69 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 71
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Завдання до роботи - скласти баланс підприємства станом на 1 березня 2012 року. - за фактами господарських операцій, які відбулись на підприємстві у березні 2012 року зробити необхідні записи в журналі господарських операцій та простити кореспонденцію рахунків (Знаком “?” виділено ті суми, які вам потрібно розрахувати самостійно); - усі факти господарських операції оформити первинним документом відповідної типової форми; - систематизувати інформацію про господарські операції за березень у відповідних регістрах обліку згідно Методичних рекомендацій по застосуванню регістрів бухгалтерського обліку (Наказом Міністерства фінансів України від 29 грудня 2000 р. N 356); - заповнити Головну книгу (оборотну відомість) та фінансову звітність на підставі проведених операцій.