Зразок роботи
Баланс (Звіт про фінансовий стан)
на ____________ 20__ р.
Форма № 1 Код за ДКУД 1801001
Актив Код рядка На початок звітного періоду На кінець звітного періоду
1 2 3 4
I. Необоротні активи
Нематеріальні активи
1000
первісна вартість 1001
накопичена амортизація 1002
Незавершені капітальні інвестиції 1005 12350
Основні засоби 1010 196650 325171,6
первісна вартість 1011 265430
374359,9
знос 1012 68780
49188,3
Інвестиційна нерухомість 1015
Довгострокові біологічні активи 1020
Довгострокові фінансові інвестиції:
які обліковуються за методом участі в капіталі інших підприємств 1030
інші фінансові інвестиції 1035
Довгострокова дебіторська заборгованість 1040
Відстрочені податкові активи 1045
Інші необоротні активи 1090
Усього за розділом I 1095 196650 337521,6
II. Оборотні активи
Запаси 1100 7033,8
8613,76
Поточні біологічні активи 1110
Дебіторська заборгованість за продукцію, товари, роботи, послуги 1125 27170 50949
Дебіторська заборгованість за розрахунками:
за виданими авансами 1130 924,9
з бюджетом 1135 12552,39
у тому числі з податку на прибуток 1136
Інша поточна дебіторська заборгованість 1155 28140
Поточні фінансові інвестиції 1160
Гроші та їх еквіваленти 1165 281580 269867,56
Витрати майбутніх періодів 1170
Інші оборотні активи 1190
Усього за розділом II 1195 315783,8 371047,7
III. Необоротні активи, утримувані для продажу, та групи вибуття 1200
Баланс 1300 512433,8 708569,3
Пасив Код
рядка На початок звітного періоду На кінець звітного періоду
1 2 3 4
I. Власний капітал
Зареєстрований (пайовий) капітал
1400
527700 527700
Капітал у дооцінках 1405
Додатковий капітал 1410
Резервний капітал 1415
Нерозподілений прибуток (непокритий збиток) 1420 23912,1
Неоплачений капітал 1425 ( 15266,2) (15266,2)
Вилучений капітал 1430
Усього за розділом I 1495 512433,8 536345,9
II. Довгострокові зобов’язання і забезпечення
Відстрочені податкові зобов’язання
1500
Довгострокові кредити банків 1510
Інші довгострокові зобов’язання 1515
Довгострокові забезпечення 1520
Цільове фінансування 1525
Усього за розділом II 1595
IІІ. Поточні зобов’язання і забезпечення
Короткострокові кредити банків
1600
Поточна кредиторська заборгованість за:
довгостроковими зобов’язаннями 1610
товари, роботи, послуги 1615 166852,4
розрахунками з бюджетом 1620
у тому числі з податку на прибуток 1621
розрахунками зі страхування 1625
розрахунками з оплати праці 1630 5371
Поточні забезпечення 1660
Доходи майбутніх періодів 1665
Інші поточні зобов’язання 1690
Усього за розділом IІІ 1695 172223,4
ІV. Зобов’язання, пов’язані з необоротними активами,
утримуваними для продажу, та групами вибуття 1700
Баланс 1900 -512433,8 708569,3
Керівник Федоришин Іван Іванович
Головний бухгалтер
КОДИ
Дата (рік, місяць, число) 01
Підприємство _______ ТзОВ “Випічка”__________________ за ЄДРПОУ 1234567
(найменування)
Звіт про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід)
за __________________ 20__ р.
Форма № 2 Код за ДКУД 1801003
І. ФІНАНСОВІ РЕЗУЛЬТАТИ
Стаття Код
рядка За звітний
період За
аналогічний
період попереднього року
1 2 3 4
Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) 2000 26742,5
Собівартість реалізованої продукції (товарів, робіт, послуг) 2050 (17687,1) ( )
Валовий:
прибуток 2090 9055,4
збиток 2095 ( ) ( )
Інші операційні доходи 2120 39580
Адміністративні витрати 2130 (1880,3 ) ( )
Витрати на збут 2150 ( ) ( )
Інші операційні витрати 2180 (17594 ) ( )
Фінансовий результат від операційної діяльності:
прибуток 2190 29161,1
збиток 2195 ( ) ( )
Дохід від участі в капіталі 2200
Інші фінансові доходи 2220
Інші доходи 2240
Фінансові витрати 2250 ( ) ( )
Втрати від участі в капіталі 2255 ( ) ( )
Інші витрати 2270 ( ) ( )
Фінансовий результат до оподаткування:
прибуток 2290 29161,1
збиток 2295 ( ) ( )
Витрати (дохід) з податку на прибуток 2300 5249
Прибуток (збиток) від припиненої діяльності після оподаткування 2305
Чистий фінансовий результат:
прибуток 2350 23912,1
збиток 2355 ( ) ( )
ВИСНОВКИ
Метою державного регулювання бухгалтерського обліку та фінансової звітності в Україні є:
– створення єдиних правил ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності, які є обов'язковими для всіх підприємств та гарантують і захищають інтереси користувачів;
– удосконалення бухгалтерського обліку та фінансової звітності.
Регулює питання методології бухгалтерського обліку та фінансової звітності Міністерство фінансів України, яке затверджує національні положення бухгалтерського обліку, інші нормативно-правові акти щодо ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності.
Порядок ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності в банках встановлюється Національним банком України відповідно до цього Закону та національних Положень бухгалтерського обліку.
Порядок ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності про виконання бюджетів та госпрозрахункових операцій бюджетних установ установлюється Державним казначейством України відповідно до законодавства.
Порядок ведення бухгалтерського обліку фінансово-господарської діяльності інвестора, пов'язаної з виконанням робіт, передбачених угодою про розподіл продукції, визначається такою угодою відповідно до вимог законодавства України.
Міністерства, інші центральні органи виконавчої влади в межах своєї компетенції, відповідно до галузевих особливостей розробляють на базі національних положень бухгалтерського обліку методичні рекомендації щодо їх застосування.
Важливу роль у формуванні облікової політики відіграє Методологічна рада з бухгалтерського обліку при Міністерстві фінансів України. Методологічна рада з бухгалтерського обліку діє як дорадчий орган при Міністерстві фінансів України з метою:
– організації розробки та розгляду проектів національних положень бухгалтерського обліку, інших нормативно-правових актів щодо ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності;
– удосконалення організаційних форм і методів бухгалтерського обліку в Україні;
– методологічного забезпечення впровадження сучасної технології збирання та обробки обліково-економічної інформації;
– розробки рекомендацій щодо вдосконалення системи підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації бухгалтерів.
Методологічна рада з бухгалтерського обліку утворюється з висококваліфікованих науковців, спеціалістів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, підприємств, представників громадських організацій бухгалтерів та аудиторів України.
Методологічна рада з бухгалтерського обліку діє на підставі Положення про Методологічну раду з бухгалтерського обліку. Положення про Методологічну раду з бухгалтерського обліку та її персональний склад затверджуються міністром фінансів України.
Питання державного регулювання бухгалтерського обліку в зарубіжних країнах висвітлені у прийнятих законах та інших нормативних документах. Так, Закон про бухгалтерську справу, ухвалено у Великобританії, Бельгії, Швеції, Іспанії. У Франції діє Загальний план ведення бухгалтерії, у Німеччині – Закон про бухгалтерські директиви. Не залежно від назви нормотворчого документа, всі вони регулюють на державному рівні питання ведення бухгалтерського обліку, складання фінансової звітності.
Після Міністерства фінансів України наступною важливою установою, яка здійснює керівництво обліком є Державний комітет статистики України. Відповідно до Закону України «Про державну статистику» від 13 липня 2000 р. Держкомстат України організовує і проводить статистичне спостереження, аналіз та надання користувачам інформації про соціально-економічні явища і процеси. Держкомстат розробляє систему показників, за якими ведеться облік, уніфікує форми звітності, розробляє і затверджує типові форми первинного обліку. Формування та подання облікової інформації, яка використовується для складання фінансової звітності підприємств, Міністерство фінансів погоджує з Державним комітетом статистики. Квартальна та річна фінансова звітність підприємства за встановленими формами обов'язково подаються органам державної статистики для узагальнення та розрахунку макроекономічних показників.