Зміст
Порядок виконання практичного завдання
1. Відкрити бухгалтерські рахунки і запасати на них залишки. Дані залишків однакові для всіх варіантів робот.
2. Заповнити журнал реєстрації господарських операцій.
3. По господарським операціям, в яких є знак „?”, визначити суми цих господарських операцій.
4. Списати на результат основної діяльності собівартість реалізованої продукції, адміністративні видатки, видатки на збут продукції та чистий доход від реалізації продукції.
5. Визначити фінансовий результат від основної діяльності підприємства – прибуток (збиток) та визначити суму податку на прибуток.
6. Записати на бухгалтерських рахунках операції відповідно з даними реєстраційного журналу. Підрахувати обороти та визначити залишки по рахунках.
7. Скласти оборотні відомості за синтетичними рахунками, шахової і контокорентної форми.
8. Скласти Баланс (звіт про фінансовий стан) умовного підприємства за формою № 1.
9. Скласти Звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід) умовного підприємства за формою № 2.
Залишки по рахунках на початок звітного періоду, грн.
10 „Основні засоби” - 2432000
131 „Знос основних засобів” - 251000
201 „Сировина й матеріали” - 306700
203 „Паливо” - 25220
23 „Виробництво” - 295800
26 „Готова продукція” - 75180
30 „Каса” - 200
31 „Поточний рахунок в національній валюті” - 128200
372 „Розрахунки з підзвітними особами” - 300
40 „Уставний капітал” - 2702000
441 „Нерозподілений прибуток” – 65000
66 „Розрахунки з оплати праці” – 52300
601 „Короткострокові кредити банка в національній валюті” - 165300
63 „Розрахунки з постачальниками та підрядниками” - 28000
Єдиний соціальний внесок (ЄСВ) умовно розраховувати за ставкою 22% від Фонду оплати праці. Податок з доходів фізичних осіб утримати за ставкою 18%, а утримання із заробітної плати суми військового збору – за стовкою 1,5 %. Ставка податку на прибуток підприємства – 18%. Ставка податку на додану вартість 20 %.
Таблиця 1 Вихідні дані по варіантах
№№ Зміст операції 1
1 Надійшли матеріали від постачальників, у т.ч. ПДВ –? 42000
2 Перерахована передплата постачальникам. Нараховано податковий кредит з ПДВ - ? -
3 Нарахована заборгованість транспортній організації за виконання перевезення матеріалів, у т.ч. ПДВ 540
4 Списані зі складу матеріали
на виробництво продукції 23000
5 Списано паливо, витрачене на опалення цехів 1900
6 Списано паливо, використане на опалення заводоуправління 540
7 Нарахована заробітна плата виробничим робітникам 30000
8 Нарахована заробітна плата управлінському персоналу цехів 2400
9 Нарахована заробітна плата адміністративному персоналу 5250
10 Нараховано єдиний соціальний внесок на ФОП ?
11 Здійснені утримання із заробітної плати ?
12 Нараховані витрати згідно отриманим рахункам за споживану електроенергію виробничим обладнанням 4000
13 Нараховані витрати згідно отриманим рахункам за споживану електроенергію на освітлення офісу 1240
14 Сплачено рахунок за комунальні послуги поточного періоду, в т.ч. ПДВ 1200
15 Нараховано знос основних засобів – обладнання цеху 11000
16 Нараховано знос основних засобів – обладнання загальнозаводського призначення 7300
17 Нараховано знос основних засобів – обладнання господарчого призначення 8150
18 Нараховані витрати за телефонні послуги поточного періоду 600
19 Визначені та списані в кінці періоду загально виробничі витрати ?
20 Оприбуткована готова продукція на склад 95000
21 Відвантажена готова продукція (по ціні реалізації), у т.ч. ПДВ-? 112500
22 Списана собівартість реалізованої готової продукції 75000
23 Списані адміністративні витрати ?
24 Списано дохід від реалізації на рахунок фінансового результату ?
25 Нараховано податок на прибуток у фінансовому обліку ?
26 Визначено та списано прибуток (збиток) після оподаткування ?
27 Отримані гроші в касу на виплату заробітної плати ?
28 Виплачена зарплата ?
29 Погашено заборгованість підзвітним особам -