0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Бухгалтерський облік (ID:1044179)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 18
Рік виконання: 2022
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
Умова задачі Вхідними даними до виконання наскрізної задачі є: сальдо синтетичних рахунків, які формують баланс на початок року; перелік господарських операцій за місяць та їх відображення в бухгалтерських записах підприємства. На основі даних до виконання завдань необхідно: - Скласти баланс підприємства станом на 1 жовтня 20..року; - Заповнити Журнал господарських операцій (указати документ, що засвідчує проведення господарської операції, кореспонденцію рахунків та розрахувати необхідні суми, що не вказані в Журналі); - Заповнити відомість нарахування заробітної плати; - Заповнити відомість нарахування Єдиного соціального внеску; - Заповнити відомість обліку основних засобів; - Заповнити відомість нарахування амортизації; - Заповнити відомість розрахунку розподілу загальновиробничих витрат; - Заповнити відомість обліку готової продукції; - Скласти оборотно-сальдову відомість; - Скласти журнал-ордер №1 по рахункам 30,31,33; - Скласти журнал-ордер №3 по аналітичним рахункам; - Скласти журнал-ордер №4 по рахункам обліку необоротних матеріальних активів та інвестицій; - Скласти журнал-ордер №5 по рахункам класу 9; - Скласти журнал-ордер №6 по рахункам класу 7; - Скласти журнал-ордер №7 по рахункам обліку власного капіталу; - Скласти фінансову звітність за жовтень 20..року на підставі проведених операцій (форми 1, 2, 3,4). Приватне підприємство займається виробництвом меблів, є платником податку на прибуток і ПДВ на загальних підставах. Залишки активів, капіталу та зобов’язань на 01 жовтня 20..р.: 1. Статутний капітал – 191900,00грн. 2. Неоплачений капітал – 3000,00грн. 3. Нерозподілений прибуток – 60000,00грн. 4. Залишок коштів на поточному рахунку – 35540,00грн 5.Таблиця 1 – Основні засоби, грн: Основний засіб Первісна вартість Знос Адміністративна будівля 23040,00 7872,00 Будівля магазину 75000,00 12812,50 Будівля цеху №1 90000,00 37125,00 Будівля цеху №2 69000,00 9890,00 Верстат для виробництва продукції №1 852,00 227,20 Верстат для виробництва продукції №2 1332,00 244,20 Комп’ютер (відділ збуту) 2700,00 1800,00 Комплект монтажних інструментів 500,00 141,67 Легковий автомобіль 36000,00 12600,00 Машина для обробки деталей продукції №3 1988,28 1017,81 Верстат для обробки деталей продукції №4 1152,00 608,00 Орендований фрезерувальний верстат 25000,00 - 6. Таблиця 2 – Залишки за рахунками зобов’язань, грн: Назва рахунка Сума Розрахунок по податку з доходів фізичних осіб 387,34 Розрахунки за заробітною платою 4050,62 Розрахунок по нарахуванню єдиного соціального внеску по ставці 22% 1533,98 Розрахунок по утриманню військового збору по ставці 1,5% 270,96 7. Таблиця 3 – Готова продукція: Вид продукції Кількість Виробнича собівартість одиниці, грн. Відпускна ціна, грн. Продукція №1 5 135,00 300,00 Продукція №2 1 330,00 792,00 Продукція №3 8 73,00 186,00 Продукція №4 4 197,00 450,00 Додаткові умови: - Підприємство обліковує витрати на рахунках 9-го класу; - При амортизації основних засобів застосовується прямолінійний метод; - Вартісна межа малоцінних необоротних матеріальних активів – 500грн, їх амортизацію нараховують у першому місяці використання об’єктів у розмірі 100% вартості; - Вартість запасів при вибутті оцінюють методом середньозваженої собівартості; - Усі контрагенти підприємства, крім операції №19 – платники ПДВ: - Господарські операції жовтня 20..року підприємство відобразило в журналі господарських операцій. Таблиця 4 – Журнал господарських операцій № п/п Зміст операції (вказати документ, що підтверджує її проведення) Кореспонденція рахунків Сума, грн. Дт Кт 1 платіжне доручення, податкова накладна, накладна, бухгалтерська довідка Придбання матеріалів за попередньою оплатою: - перераховано аванс постачальнику за матеріали; - відображено податковий кредит з ПДВ; 30000/6 = 5000 - отримано матеріали від постачальника; 30000-5000 = 25000 - проведено залік заборгованостей 30000,00 5000 25000 5000 30000 2 акт прийому – передачі матеріалів Безоплатно отримано матеріали від постачальника 25000,00 3 прибутковий касовий ордер, видатковий касовий ордер, чек, податкова накладна Придбання матеріалів підзвітною особою: - отримано готівку в касу підприємства для видачі підзвітній особі; - видано кошти підзвіт на придбання матеріалів; - оприбутковано матеріали, придбані підзвітною особою; 2400/1,2 = 2000 - відображено податковий кредит з ПДВ. 2400/6 = 400 2400,00 2400 2000 400 4 табель обліку робочого часу Нарахована заробітна плата: - працівникам виробництва; - загальновиробничому персоналу; - адміністративному персоналу; - працівникам відділу збуту 900 1000 1800 570 5 відомість нарахувань і утримань Утримано із заробітної плати: - податку на доходи фізичних осіб - військового збору 64,05 768,6 6 відомість нарахувань і утримань Нарахований на заробітну плату єдиний соціальний внесок: - працівникам виробництва; - загальновиробничому персоналу; - адміністративному персоналу; - працівникам відділу збуту 198 220 396 125,5 7 лімітно – забрна картка Відпущено сировину та матеріали у виробництво: - у цех №1; - у цех №2 1456,95 2070,00 8 відомість нарахування амортизації Нарахована амортизацію необоротних активів: - Верстат для виробництва продукції 1; - Верстат для виробництва продукції 2; - Машина для обробки деталей продукції 3; - Верстат для обробки деталей продукції 4; - Комплект монтажних інструментів; - Будівля цеху №1; - Будівля цеху №2; - Адміністративна будівля; - Калькулятор (100% його вартості); - Легковий автомобіль; - Комп’ютер (відділ збуту); - Будівля магазину 14,2 22,2 33,14 19,2 10,42 375 287,5 96 600 600 112,5 312,5 9 акти наданих послуг, податкова накладна Витрати на електроенергію: - Цех №1; - Цех №2; - Адміністративна будівля; - Будівля магазину; - Відображено податковий кредит з ПДВ (60+40+34+50)*0,2 = 36,8 60,00 40,00 34,00 50,00 36,8 10 акт наданих послуг, податкова накладна Витрати на прибирання приміщень: - Цех №1; - Цех №2; - Адміністративна будівля; - Будівля магазину; - Відображено податковий кредит з ПДВ 75,00 30,00 40,00 50,00 39,00 11 акт списання матеріалів Використано матеріали на пакування продукції 32,70 12 бухгалтерська довідка Віднесено загальновиробничі витрати: - до виробничих витрат; - до собівартості реалізованої продукції 1882,5 13 бухгалтерська довідка Оприбутковано з виробництва: - 10 одиниць продукції №1 (цех №1); - 5 одиниць продукції №2 (цех №1); - 20 одиниць продукції №3 (цех №2); - 10 одиниць продукції №4 (цех №2) 1200,00 1800,00 1600,00 1900,00 14 виписка банку, податкова накладна, накладна, бухгалтерська довідка Реалізовано продукцію за передоплатою (8 одиниць продукції №1 по 300,00грн і 6 одиниць продукції №2 по 792,00грн): 8*300+6*792 = 7152 7152/6 = 1192 (5*135+1200)/(5+10)*8 + (1*330+1800)/(1+5)*6 = 3130 - Одержано передоплату від покупця - Нараховані податкові зобов’язання з ПДВ; - Відображено дохід при відвантаженні продукції покупцю; - Відображено собівартість реалізованої продукції; - Відображено залік заборгованостей 7152 1192 7152 1192 3130 7152 15 накладна, податкова накладна, виписка банку Реалізовано продукції з наступною оплатою (22 одиниці продукції №3 по 186,00грн і 7 одиниць продукції №4 по 450,00грн): 22*186+ 7*450 = 7242 7242/6 = 1207 (73*8+1600)/(8+20)*22 + (197*4+1900)/(4+10)*7 = 3060 - Відображено дохід при відвантаженні продукції покупцю - Нараховані податкові зобов’язання з ПДВ; - Відображено собівартість реалізованої продукції; - Одержано оплату від покупця 7242 1207 3060 7242 16 платіжне доручення, видатковий касовий ордер, виписка банку Виплата заробітної плати за попередній місяць: - Перераховано до бюджету податок на доходи фізичних осіб; - Перераховано до бюджету внески по нарахуванню єдиного соціального внеску; - Перераховано до бюджету внески по утриманню військового збору по ставці; - Отримано готівку в касу для виплати заробітної плати; - Виплачено заробітну плату; - Депоновано невиплачену заробітну плату; 4050,62-3618,04 = 432,58 - Повернено готівку на рахунок у банку 387,34 1533,98 270,96 4050,62 3618,04 432,58 432,58 17 акт передачі – отримання основних засобів Надходження основних засобів як внеску до статутного капіталу підприємства: - Одержано від засновника – неплатника ПДВ і введено в експлуатацію деревообробний станок 3000,00 3000,00 18 накладна, податкова накладна, акт введення в експлуатацію МНМА, платіжне доручення Придбання малоцінного необоротного матеріального активу з наступною оплатою: - Одержано калькулятор; - Відображено суму податкового кредиту з ПДВ; 600*0,2 = 120 - Введено калькулятор в експлуатацію; - Перераховано кошти постачальнику 600,00 120 600 720 19 платіжне доручення, податкова накладна, акт списання матеріалів, інвентарна картка основних засобів Виготовлення основних засобів із залученням підрядника: - Перераховано аванс на виготовлення комплекту меблів підряднику – платнику ПДВ; - Відображено суму податкового кредиту з ПДВ; - Списано матеріалі, використанні на виготовлення меблів; - Отримано виготовлені меблі від підрядника; - Введено меблі в експлуатацію 3600,00 600 7000,00 3000 600 10000 21 акт прийому – передачі основних засобів Безоплатне отримання основних засобів: - Отримано причіп до легкового автомобіля 3000,00 3000 22 виписка банку, податкова накладна, акт списання основних засобів, бухгалтерська довідка Продаж основних засобів з одержанням авансу: - Одержано аванс за комплект монтажних інструментів; - Відображено податкові зобов’язання з ПДВ; 480/6= 80 - Виведено із експлуатації об’єкт основних засобів у зв’язку з продажем; - Відображено списання зносу; 500-347,91 = 152,09 - Передано комплект монтажних інструментів; - Закрито рахунки розрахунків 480,00 80 347,91 347,91 152,09 480 80 480 23 акт списання осевих засобів Списання об’єкту основних засобів: - Виведено з експлуатації автомобіль в зв’язку з його крадіжкою; - Відображено списання зносу; 36000-22800= 13200 - Відображено суму збитків на позабалансовому рахунку 22800 13200 22800 24 акт прийому – передачі основних засобів, податкова накладна, бухгалтерська довідка Вибуття основних засобів у вигляді інвестицій у статутний фонд іншого підприємства (Засновники погодилися, що вартість цього основного засобу оцінена у 72000,00грн, в тому числі ПДВ – 12000,00грн): - Списано суму зносу будівлі цеху №1, що передається до статутного капіталу; 90000-52500 = 37500 - Передано будівлю; - Нараховане податкове зобов’язання з ПДВ; 52500*0,2 = 10500 - Відображено різницю між справедливою та балансовою вартістю інвестиції 72000 – 52500 – 10500 = 9000 37500 52500 10500 9000 25 бухгалтерська довідка, податкова накладна, прибутковий касовий ордер, акт наданих послуг, видатковий касовий ордер Передача в оренду основного засобу (100 м2 будівлі магазину): - Відображено первісну вартість переданої в оренду частини будівлі магазину; - Відображено знос переданої в оренду частини будівлі магазину; - Нараховані податкові зобов’язання з ПДВ; 1200/6 = 200 - Отриманий в касу підприємства аванс; - Нарахована орендна плата за поточний місяць; - Закриті рахунки розрахунків; - Здана готівка в банк 7500,00 1312,50 200 1200,00 1200,00 200 1200 1100,00 26 акт виконаних робіт, договір оренди, податкова накладна, виписка банку Отримання в оренду основного засобу (легковий автомобіль): - Отриманий за договором оперативної оренди легковий автомобіль; - Нарахована орендна плата; - Нарахований податковий кредит; 400*0,2=80 - Сплачена орендна плата за поточний місяць 25000,00 400,00 80 480 27 акт наданих послуг, податкова накладна, платіжне доручення Ремонти власних основних засобів: - Проведено ремонт автомобіля, яким користується адміністрація підприємства; - Відображено податковий кредит з ПДВ; - Оплачено ремонт автомобіля 500,00 100 600 28 акт наданих послуг, податкова накладна, бухгалтерська довідка, платіжне доручення Поліпшення орендованого основного засобу: - Проведено модернізацію станка; - Відображено податковий кредит з ПДВ; 550*0,2 = 110 - Утворено необоротний актив «Поліпшення орендованого станка»; - Оплачено ремонт станка 550,00 110 550 660 29 бухгалтерська довідка Віднесено витрати на рахунок фінансових результатів: - Собівартість реалізованої продукції; 90:3130+3060 - Адміністративні витрати; 92:1800+396+96+600+600+34+40+400+500 - Витрати на збут; 93:570+125,5+112,5+312,5+50+50+32,7 - Собівартість реалізованих необоротних активів; 943: 347,91 - Втрати від не операційних курсових різниць; - Вартість списаних необоротних активів 976: 22800 6190 4466 1253,2 347,91 22800 30 бухгалтерська довідка Віднесено доходи на рахунок фінансових результатів: - Від реалізації готової продукції; 7152-1192+7242-1207 - Від операційної оренди активів; 713: 1200-200 - Від операційної курсової різниці; - Від безоплатно одержаних оборотних активів; 718:25000 - Від реалізації необоротних активів; 746:480-80+9000 - Інші доходи від звичайної діяльності 11995 1000 25000 9400 31 бухгалтерська довідка Визначено фінансовий результат: - Прибуток від операційної діяльності; - Збиток від іншої діяльності 11995+1000+25000+9400-6190-4466-1253,2- 347,91- 22800 = 12337,89 12337,89
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Умова задачі Вхідними даними до виконання наскрізної задачі є: сальдо синтетичних рахунків, які формують баланс на початок року; перелік господарських операцій за місяць та їх відображення в бухгалтерських записах підприємства. На основі даних до виконання завдань необхідно: - Скласти баланс підприємства станом на 1 жовтня 20..року; - Заповнити Журнал господарських операцій (указати документ, що засвідчує проведення господарської операції, кореспонденцію рахунків та розрахувати необхідні суми, що не вказані в Журналі); - Заповнити відомість нарахування заробітної плати; - Заповнити відомість нарахування Єдиного соціального внеску; - Заповнити відомість обліку основних засобів; - Заповнити відомість нарахування амортизації; - Заповнити відомість розрахунку розподілу загальновиробничих витрат; - Заповнити відомість обліку готової продукції; - Скласти оборотно-сальдову відомість; - Скласти журнал-ордер №1 по рахункам 30,31,33; - Скласти журнал-ордер №3 по аналітичним рахункам; - Скласти журнал-ордер №4 по рахункам обліку необоротних матеріальних активів та інвестицій; - Скласти журнал-ордер №5 по рахункам класу 9; - Скласти журнал-ордер №6 по рахункам класу 7; - Скласти журнал-ордер №7 по рахункам обліку власного капіталу; - Скласти фінансову звітність за жовтень 20..року на підставі проведених операцій (форми 1, 2, 3,4). Приватне підприємство займається виробництвом меблів, є платником податку на прибуток і ПДВ на загальних підставах. Залишки активів, капіталу та зобов’язань на 01 жовтня 20..р.: 1. Статутний капітал – 191900,00грн. 2. Неоплачений капітал – 3000,00грн. 3. Нерозподілений прибуток – 60000,00грн. 4. Залишок коштів на поточному рахунку – 35540,00грн 5.Таблиця 1 – Основні засоби, грн: Основний засіб Первісна вартість Знос Адміністративна будівля 23040,00 7872,00 Будівля магазину 75000,00 12812,50 Будівля цеху №1 90000,00 37125,00 Будівля цеху №2 69000,00 9890,00 Верстат для виробництва продукції №1 852,00 227,20 Верстат для виробництва продукції №2 1332,00 244,20 Комп’ютер (відділ збуту) 2700,00 1800,00 Комплект монтажних інструментів 500,00 141,67 Легковий автомобіль 36000,00 12600,00 Машина для обробки деталей продукції №3 1988,28 1017,81 Верстат для обробки деталей продукції №4 1152,00 608,00 Орендований фрезерувальний верстат 25000,00 - 6. Таблиця 2 – Залишки за рахунками зобов’язань, грн: Назва рахунка Сума Розрахунок по податку з доходів фізичних осіб 387,34 Розрахунки за заробітною платою 4050,62 Розрахунок по нарахуванню єдиного соціального внеску по ставці 22% 1533,98 Розрахунок по утриманню військового збору по ставці 1,5% 270,96 7. Таблиця 3 – Готова продукція: Вид продукції Кількість Виробнича собівартість одиниці, грн. Відпускна ціна, грн. Продукція №1 5 135,00 300,00 Продукція №2 1 330,00 792,00 Продукція №3 8 73,00 186,00 Продукція №4 4 197,00 450,00 Додаткові умови: - Підприємство обліковує витрати на рахунках 9-го класу; - При амортизації основних засобів застосовується прямолінійний метод; - Вартісна межа малоцінних необоротних матеріальних активів – 500грн, їх амортизацію нараховують у першому місяці використання об’єктів у розмірі 100% вартості; - Вартість запасів при вибутті оцінюють методом середньозваженої собівартості; - Усі контрагенти підприємства, крім операції №19 – платники ПДВ: - Господарські операції жовтня 20..року підприємство відобразило в журналі господарських операцій. Таблиця 4 – Журнал господарських операцій № п/п Зміст операції (вказати документ, що підтверджує її проведення) Кореспонденція рахунків Сума, грн. Дт Кт 1 платіжне доручення, податкова накладна, накладна, бухгалтерська довідка Придбання матеріалів за попередньою оплатою: - перераховано аванс постачальнику за матеріали; - відображено податковий кредит з ПДВ; 30000/6 = 5000 - отримано матеріали від постачальника; 30000-5000 = 25000 - проведено залік заборгованостей 30000,00 5000 25000 5000 30000 2 акт прийому – передачі матеріалів Безоплатно отримано матеріали від постачальника 25000,00 3 прибутковий касовий ордер, видатковий касовий ордер, чек, податкова накладна Придбання матеріалів підзвітною особою: - отримано готівку в касу підприємства для видачі підзвітній особі; - видано кошти підзвіт на придбання матеріалів; - оприбутковано матеріали, придбані підзвітною особою; 2400/1,2 = 2000 - відображено податковий кредит з ПДВ. 2400/6 = 400 2400,00 2400 2000 400 4 табель обліку робочого часу Нарахована заробітна плата: - працівникам виробництва; - загальновиробничому персоналу; - адміністративному персоналу; - працівникам відділу збуту 900 1000 1800 570 5 відомість нарахувань і утримань Утримано із заробітної плати: - податку на доходи фізичних осіб - військового збору 64,05 768,6 6 відомість нарахувань і утримань Нарахований на заробітну плату єдиний соціальний внесок: - працівникам виробництва; - загальновиробничому персоналу; - адміністративному персоналу; - працівникам відділу збуту 198 220 396 125,5 7 лімітно – забрна картка Відпущено сировину та матеріали у виробництво: - у цех №1; - у цех №2 1456,95 2070,00 8 відомість нарахування амортизації Нарахована амортизацію необоротних активів: - Верстат для виробництва продукції 1; - Верстат для виробництва продукції 2; - Машина для обробки деталей продукції 3; - Верстат для обробки деталей продукції 4; - Комплект монтажних інструментів; - Будівля цеху №1; - Будівля цеху №2; - Адміністративна будівля; - Калькулятор (100% його вартості); - Легковий автомобіль; - Комп’ютер (відділ збуту); - Будівля магазину 14,2 22,2 33,14 19,2 10,42 375 287,5 96 600 600 112,5 312,5 9 акти наданих послуг, податкова накладна Витрати на електроенергію: - Цех №1; - Цех №2; - Адміністративна будівля; - Будівля магазину; - Відображено податковий кредит з ПДВ (60+40+34+50)*0,2 = 36,8 60,00 40,00 34,00 50,00 36,8 10 акт наданих послуг, податкова накладна Витрати на прибирання приміщень: - Цех №1; - Цех №2; - Адміністративна будівля; - Будівля магазину; - Відображено податковий кредит з ПДВ 75,00 30,00 40,00 50,00 39,00 11 акт списання матеріалів Використано матеріали на пакування продукції 32,70 12 бухгалтерська довідка Віднесено загальновиробничі витрати: - до виробничих витрат; - до собівартості реалізованої продукції 1882,5 13 бухгалтерська довідка Оприбутковано з виробництва: - 10 одиниць продукції №1 (цех №1); - 5 одиниць продукції №2 (цех №1); - 20 одиниць продукції №3 (цех №2); - 10 одиниць продукції №4 (цех №2) 1200,00 1800,00 1600,00 1900,00 14 виписка банку, податкова накладна, накладна, бухгалтерська довідка Реалізовано продукцію за передоплатою (8 одиниць продукції №1 по 300,00грн і 6 одиниць продукції №2 по 792,00грн): 8*300+6*792 = 7152 7152/6 = 1192 (5*135+1200)/(5+10)*8 + (1*330+1800)/(1+5)*6 = 3130 - Одержано передоплату від покупця - Нараховані податкові зобов’язання з ПДВ; - Відображено дохід при відвантаженні продукції покупцю; - Відображено собівартість реалізованої продукції; - Відображено залік заборгованостей 7152 1192 7152 1192 3130 7152 15 накладна, податкова накладна, виписка банку Реалізовано продукції з наступною оплатою (22 одиниці продукції №3 по 186,00грн і 7 одиниць продукції №4 по 450,00грн): 22*186+ 7*450 = 7242 7242/6 = 1207 (73*8+1600)/(8+20)*22 + (197*4+1900)/(4+10)*7 = 3060 - Відображено дохід при відвантаженні продукції покупцю - Нараховані податкові зобов’язання з ПДВ; - Відображено собівартість реалізованої продукції; - Одержано оплату від покупця 7242 1207 3060 7242 16 платіжне доручення, видатковий касовий ордер, виписка банку Виплата заробітної плати за попередній місяць: - Перераховано до бюджету податок на доходи фізичних осіб; - Перераховано до бюджету внески по нарахуванню єдиного соціального внеску; - Перераховано до бюджету внески по утриманню військового збору по ставці; - Отримано готівку в касу для виплати заробітної плати; - Виплачено заробітну плату; - Депоновано невиплачену заробітну плату; 4050,62-3618,04 = 432,58 - Повернено готівку на рахунок у банку 387,34 1533,98 270,96 4050,62 3618,04 432,58 432,58 17 акт передачі – отримання основних засобів Надходження основних засобів як внеску до статутного капіталу підприємства: - Одержано від засновника – неплатника ПДВ і введено в експлуатацію деревообробний станок 3000,00 3000,00 18 накладна, податкова накладна, акт введення в експлуатацію МНМА, платіжне доручення Придбання малоцінного необоротного матеріального активу з наступною оплатою: - Одержано калькулятор; - Відображено суму податкового кредиту з ПДВ; 600*0,2 = 120 - Введено калькулятор в експлуатацію; - Перераховано кошти постачальнику 600,00 120 600 720 19 платіжне доручення, податкова накладна, акт списання матеріалів, інвентарна картка основних засобів Виготовлення основних засобів із залученням підрядника: - Перераховано аванс на виготовлення комплекту меблів підряднику – платнику ПДВ; - Відображено суму податкового кредиту з ПДВ; - Списано матеріалі, використанні на виготовлення меблів; - Отримано виготовлені меблі від підрядника; - Введено меблі в експлуатацію 3600,00 600 7000,00 3000 600 10000 21 акт прийому – передачі основних засобів Безоплатне отримання основних засобів: - Отримано причіп до легкового автомобіля 3000,00 3000 22 виписка банку, податкова накладна, акт списання основних засобів, бухгалтерська довідка Продаж основних засобів з одержанням авансу: - Одержано аванс за комплект монтажних інструментів; - Відображено податкові зобов’язання з ПДВ; 480/6= 80 - Виведено із експлуатації об’єкт основних засобів у зв’язку з продажем; - Відображено списання зносу; 500-347,91 = 152,09 - Передано комплект монтажних інструментів; - Закрито рахунки розрахунків 480,00 80 347,91 347,91 152,09 480 80 480 23 акт списання осевих засобів Списання об’єкту основних засобів: - Виведено з експлуатації автомобіль в зв’язку з його крадіжкою; - Відображено списання зносу; 36000-22800= 13200 - Відображено суму збитків на позабалансовому рахунку 22800 13200 22800 24 акт прийому – передачі основних засобів, податкова накладна, бухгалтерська довідка Вибуття основних засобів у вигляді інвестицій у статутний фонд іншого підприємства (Засновники погодилися, що вартість цього основного засобу оцінена у 72000,00грн, в тому числі ПДВ – 12000,00грн): - Списано суму зносу будівлі цеху №1, що передається до статутного капіталу; 90000-52500 = 37500 - Передано будівлю; - Нараховане податкове зобов’язання з ПДВ; 52500*0,2 = 10500 - Відображено різницю між справедливою та балансовою вартістю інвестиції 72000 – 52500 – 10500 = 9000 37500 52500 10500 9000 25 бухгалтерська довідка, податкова накладна, прибутковий касовий ордер, акт наданих послуг, видатковий касовий ордер Передача в оренду основного засобу (100 м2 будівлі магазину): - Відображено первісну вартість переданої в оренду частини будівлі магазину; - Відображено знос переданої в оренду частини будівлі магазину; - Нараховані податкові зобов’язання з ПДВ; 1200/6 = 200 - Отриманий в касу підприємства аванс; - Нарахована орендна плата за поточний місяць; - Закриті рахунки розрахунків; - Здана готівка в банк 7500,00 1312,50 200 1200,00 1200,00 200 1200 1100,00 26 акт виконаних робіт, договір оренди, податкова накладна, виписка банку Отримання в оренду основного засобу (легковий автомобіль): - Отриманий за договором оперативної оренди легковий автомобіль; - Нарахована орендна плата; - Нарахований податковий кредит; 400*0,2=80 - Сплачена орендна плата за поточний місяць 25000,00 400,00 80 480 27 акт наданих послуг, податкова накладна, платіжне доручення Ремонти власних основних засобів: - Проведено ремонт автомобіля, яким користується адміністрація підприємства; - Відображено податковий кредит з ПДВ; - Оплачено ремонт автомобіля 500,00 100 600 28 акт наданих послуг, податкова накладна, бухгалтерська довідка, платіжне доручення Поліпшення орендованого основного засобу: - Проведено модернізацію станка; - Відображено податковий кредит з ПДВ; 550*0,2 = 110 - Утворено необоротний актив «Поліпшення орендованого станка»; - Оплачено ремонт станка 550,00 110 550 660 29 бухгалтерська довідка Віднесено витрати на рахунок фінансових результатів: - Собівартість реалізованої продукції; 90:3130+3060 - Адміністративні витрати; 92:1800+396+96+600+600+34+40+400+500 - Витрати на збут; 93:570+125,5+112,5+312,5+50+50+32,7 - Собівартість реалізованих необоротних активів; 943: 347,91 - Втрати від не операційних курсових різниць; - Вартість списаних необоротних активів 976: 22800 6190 4466 1253,2 347,91 22800 30 бухгалтерська довідка Віднесено доходи на рахунок фінансових результатів: - Від реалізації готової продукції; 7152-1192+7242-1207 - Від операційної оренди активів; 713: 1200-200 - Від операційної курсової різниці; - Від безоплатно одержаних оборотних активів; 718:25000 - Від реалізації необоротних активів; 746:480-80+9000 - Інші доходи від звичайної діяльності 11995 1000 25000 9400 31 бухгалтерська довідка Визначено фінансовий результат: - Прибуток від операційної діяльності; - Збиток від іншої діяльності 11995+1000+25000+9400-6190-4466-1253,2- 347,91- 22800 = 12337,89 12337,89