0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Бухгалтерський облік (ID:1044201)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 22
Рік виконання: 2023
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
Умова задачі Вхідними даними до виконання наскрізної задачі є: сальдо синтетичних рахунків, які формують баланс на початок року; перелік господарських операцій за місяць та їх відображення в бухгалтерських записах підприємства. На основі даних до виконання завдань необхідно: - Скласти баланс підприємства станом на 1 жовтня 20..року; - Заповнити Журнал господарських операцій (указати документ, що засвідчує проведення господарської операції, кореспонденцію рахунків та розрахувати необхідні суми, що не вказані в Журналі); - Заповнити відомість нарахування заробітної плати (Додаток 1); - Заповнити відомість нарахування Єдиного соціального внеску (Додаток 2); - Заповнити відомість обліку основних засобів (Додаток 3); - Заповнити відомість нарахування амортизації (Додаток 4); - Заповнити відомість розрахунку розподілу загальновиробничих витрат (Додаток 5); - Заповнити відомість обліку готової продукції (Додаток 6); - Скластиоборотно-сальдову відомість; - Скласти журнал-ордер №1 по рахункам 30,31,33; - Скласти журнал-ордер №3 по аналітичним рахункам; - Скласти журнал-ордер №4 по рахункам обліку необоротних матеріальних активів та інвестицій; - Скласти журнал-ордер №5 по рахункам класу 9; - Скласти журнал-ордер №6 по рахункам класу 7; - Скласти журнал-ордер №7 по рахункам обліку власного капіталу; - Скласти фінансову звітність за жовтень 20..року на підставі проведених операцій (форми 1, 2, 3,4). Приватне підприємство займається виробництвом меблів, є платником податку на прибуток і ПДВ на загальних підставах. Залишки активів, капіталу та зобов’язань на 01 жовтня 20..р.: 1. Основні засоби, грн: Основний засіб Первісна вартість Знос Адміністративна будівля 23040,00 7872,00 Будівля магазину 75000,00 12812,50 Будівля цеху №1 90000,00 37125,00 Будівля цеху №2 69000,00 9890,00 Верстат для виробництва продукції №1 852,00 227,20 Верстат для виробництва продукції №2 1332,00 244,20 Комп’ютер (відділ збуту) 2700,00 1800,00 Комплект монтажних інструментів 500,00 141,67 Легковий автомобіль 36000,00 12600,00 Машина для обробки деталей продукції №3 1988,28 1017,81 Верстат для обробки деталей продукції №4 1152,00 608,00 Орендований фрезерувальний верстат 25000,00 - 2. Залишок коштів на поточному рахунку – 35540,00грн 3. Статутний капітал – 191900,00грн. 4. Неоплачений капітал – 3000,00грн. 5. Нерозподілений прибуток – 60000,00грн. 6. Залишки за рахунками зобов’язань, грн: Назва рахунка Сума Розрахунок по податку з доходів фізичних осіб 387,34 Розрахунки за заробітною платою 4050,62 Розрахунок по нарахуванню єдиного соціального внеску по ставці 22% 1533,98 Розрахунок по утриманню військового збору по ставці 1,5% 270,96 8. Готова продукція: Вид продукції Кількість Виробнича собівартість одиниці, грн. Відпускна ціна, грн. Продукція №1 5 135,00 300,00 Продукція №2 1 330,00 792,00 Продукція №3 8 73,00 186,00 Продукція №4 4 197,00 450,00 Додаткові умови: - Підприємство обліковує витрати на рахунках 9-го класу; - При амортизації основних засобів застосовується прямолінійний метод; - Вартісна межа малоцінних необоротних матеріальних активів – 500грн, їх амортизацію нараховують у першому місяці використання об’єктів у розмірі 100% вартості; - Вартість запасів при вибутті оцінюють методом середньозваженої собівартості; - Усі контрагенти підприємства, крім операції №19 – платники ПДВ: - Господарські операції жовтня 20..року підприємство відобразило в журналі господарських операцій. Журнал господарських операцій. № п/п Зміст операції (вказати документ, що підтверджує її проведення) Кореспонденція рахунків Сума, грн. Дт Кт 1 Придбання матеріалів за попередньою оплатою: - перераховано аванс постачальнику за матеріали (платіжне доручення); - відображено податковий кредит з ПДВ (податкова накладна); 30000/6 = 5000 - отримано матеріали від постачальника (накладна); 30000-5000 = 25000 - проведено залік заборгованостей (бухгалтерська довідка) 30000,00 5000 25000 5000 30000 2 Безоплатно отримано матеріали від постачальника (акт прийому – передачі матеріалів) 25000,00 3 Придбання матеріалів підзвітною особою: - отримано готівку в касу підприємства для видачі підзвітній особі (прибутковий касовий ордер); - видано кошти підзвіт на придбання матеріалів (видатковий касовий ордер); - оприбутковано матеріали, придбані підзвітною особою (накладна, чек); 2400/1,2 = 2000 - відображено податковий кредит з ПДВ (податкова накладна, чек). 2400-2000 = 400 2400,00 2400 2000 400 4 Нарахована заробітна плата (табель обліку робочого часу): - працівникам виробництва; 450+450 = 900 - загальновиробничому персоналу; 500+500 = 1000 - адміністративному персоналу; 1000+800 = 1800 - працівникам відділу збуту 570 900 1000 1800 570 5 Утримано із заробітної плати (відомість нарахувань і утримань): - податку на доходи фізичних осіб (900+1000+1800+570)*18% = 768,6 - військового збору по ставці 1,5% (900+1000+1800+570)*1,5% = 64,05 768,6 64,05 6 Нарахований на заробітну плату єдиний соціальний внесок по ставці 22% (відомість нарахувань і утримань): - працівникам виробництва; 900*0,22 = 198 - загальновиробничому персоналу; 1000*0,22 = 220 - адміністративному персоналу; 1800*0,22 = 396 - працівникам відділу збуту 570*0,22 = 125,4 198 220 396 125,4 7 Відпущено сировину та матеріали у виробництво (лімітно – забірна картка): - у цех №1; - у цех №2 1456,95 2070,00 8 Нарахована амортизацію необоротних активів (відомість нарахування амортизації): - Верстат для виробництва продукції №1; - Верстат для виробництва продукції №2; - Машина для обробки деталей продукції №3; - Верстат для обробки деталей продукції №4; - Комплект монтажних інструментів; - Будівля цеху №1; - Будівля цеху №2; - Адміністративна будівля; - Калькулятор (100% його вартості); - Легковий автомобіль; - Комп’ютер (відділ збуту); - Будівля магазину 14,2 22,2 33,14 19,2 8,33 375 287,5 96 600 600 112,5 312,5 9 Витрати на електроенергію (рахунок): - Цех №1; - Цех №2; - Адміністративна будівля; - Будівля магазину; - Відображено податковий кредит з ПДВ (податкова накладна) (60+40+34+50)*0,2 = 36,8 60,00 40,00 34,00 50,00 36,8 10 Витрати на прибирання приміщень (рахунок, акт виконаних робіт): - Цех №1; - Цех №2; - Адміністративна будівля; - Будівля магазину; - Відображено податковий кредит з ПДВ (податкова накладна) 75,00 30,00 40,00 50,00 39,00 11 Використано матеріали на пакування продукції (акт списання матеріалів) 32,70 12 Віднесено загальновиробничі витрати (бухгалтерська довідка): - до виробничих витрат; - до собівартості реалізованої продукції 1565,2 522,3 13 Оприбутковано з виробництва (бухгалтерська довідка): - 10 одиниць продукції №1 (цех №1); - 5 одиниць продукції №2 (цех №1); - 20 одиниць продукції №3 (цех №2); - 10 одиниць продукції №4 (цех №2) 1200,00 1800,00 1600,00 1900,00 14 Реалізовано продукцію за передоплатою (8 одиниць продукції №1 по 300,00грн і 6 одиниць продукції №2 по 792,00грн): 300*8+ 792*6 = 7152 - Одержано передоплату від покупця (виписка банку) - Нараховані податкові зобов’язання з ПДВ (податкова накладна); 7152/6 = 1192 - Відображено дохід при відвантаженні продукції покупцю (накладна); - Відображено собівартість реалізованої продукції (бухгалтерська довідка); (135*5+1200)/(5+10) = 125 грн. (330*1+1800)/(1+5) = 355 грн. 8*125+ 6*355 = 3130 - Відображено залік заборгованостей (бухгалтерська довідка) 7152 1192 7152 1192 3130 7152 15 Реалізовано продукції з наступною оплатою (22 одиниці продукції №3 по 186,00грн і 7 одиниць продукції №4 по 450,00грн): - Відображено дохід при відвантаженні продукції покупцю (накладна) 22*186+7*450 = 7242 - Нараховані податкові зобов’язання з ПДВ (податкова накладна); 7242/6 = 1207 - Відображено собівартість реалізованої продукції (бухгалтерська довідка); (8*73+1600)/(8+20) = 78 грн. (4*197+1900)/(4+10) = 192 грн. 78*22+192*7 = 3060 - Одержано оплату від покупця (виписка банку) 7242 1207 3060 7242 16 Виплата заробітної плати за попередній місяць: - Перераховано до бюджету податок на доходи фізичних осіб (платіжне доручення); - Перераховано до бюджету внески по нарахуванню єдиного соціального внеску по ставці 22% (платіжне доручення); - Перераховано до бюджету внески по утриманню військового збору по ставці 1,5% (платіжне доручення); - Отримано готівку в касу для виплати заробітної плати (прибутковий касовий ордер); - Виплачено заробітну плату (видатковий касовий ордер); - Депоновано невиплачену заробітну плату (відомість депонування зарплати); 4050,62 – 3618,04 = 432,58 - Повернено готівку на рахунок у банку (виписка банку) 387,34 1533,98 270,96 4050,62 3618,04 432,58 432,58 17 Надходження основних засобів як внеску до статутного капіталу підприємства (акт прийому – передачі основних засобів): - Одержано від засновника – неплатника ПДВ і введено в експлуатацію деревообробний станок 30000,00 18 Придбання малоцінного необоротного матеріального активу з наступною оплатою: - Одержано калькулятор (накладна); - Відображено суму податкового кредиту з ПДВ (податкова накладна); 600*0,2 = 120 - Введено калькулятор в експлуатацію (акт введення в експлуатацію); - Перераховано кошти постачальнику (платіжне доручення) 600,00 120 600 720 19 Виготовлення основних засобів із залученням підрядника: - Перераховано аванс на виготовлення комплекту меблів (4 шафи) підряднику – платнику ПДВ (платіжне доручення); - Відображено суму податкового кредиту з ПДВ (податкова накладна); 3600/6 = 600 - Списано матеріали, використанні на виготовлення меблів (акт списання матеріалів); - Отримано виготовлені меблі від підрядника (накладна); - Введено меблі в експлуатацію (акт введення в експлуатацію об’єкту основних засобів) 7000+3000 = 10000 3600,00 600 7000,00 3000 600 3600 10000 21 Безоплатне отримання основних засобів (акт прийому – передачі основних засобів): - Отримано причіп до легкового автомобіля 3000,00 22 Продаж основних засобів з одержанням авансу: - Одержано аванс за комплект монтажних інструментів (виписка банку); - Відображено податкові зобов’язання з ПДВ (податкова накладна); 480/6 = 80 - Виведено із експлуатації об’єкт основних засобів у зв’язку з продажем (акт приймання – передачі основних засобів); 500-141,67 = 358,33 - Відображено списання зносу (акт приймання – передачі основних засобів); - Передано комплект монтажних інструментів покупцю (накладна); - Закрито рахунки розрахунків (бухгалтерська довідка) 480,00 80 358,33 358,33 141,67 480 80 480 23 Списання об’єкту основних засобів: - Виведено з експлуатації автомобіль в зв’язку з його крадіжкою (акт ліквідації основних засобів); 36000-12600= 23400 - Відображено списання зносу (акт ліквідації основних засобів); - Відображено суму збитків на позабалансовому рахунку 23400*1,2 = 28080 23400 12600 28080 24 Вибуття основних засобів у вигляді інвестицій у статутний фонд іншого підприємства (Засновники погодилися, що вартість цього основного засобу оцінена у 72000,00грн, в тому числі ПДВ – 12000,00грн): - Списано суму зносу будівлі цеху №1, яка буде передана до статутного капіталу іншого підприємства (акт прийому – передачі основних засобів); - Передано будівлю (акт прийому – передачі основних засобів); 90000-37125 = 52875 - Нараховане податкове зобов’язання з ПДВ (податкова накладна); 60000*0,2 = 12000 - Відображено різницю між справедливою та балансовою вартістю інвестиції (бухгалтерська довідка) 60000-52875 = 7125 37125 52875 12000 7125 25 Передача в оренду основного засобу (магазину): - Відображено первісну вартість переданої в оренду частини будівлі магазину (договір оренди); - Відображено знос переданої в оренду частини будівлі магазину (договір оренди); - Нараховані податкові зобов’язання з ПДВ (податкова накладна); 1200/6 = 200 - Отриманий в касу підприємства аванс за перший місяць оренди (прибутковий касовий ордер); - Нарахована орендна плата аз поточний місяць (акт наданих послуг); - Закриті рахунки розрахунків (бухгалтерська довідка); - Здана готівка в банк (виписка банку) 7500,00 1312,50 200 1200,00 1200,00 200 1200 1100,00 26 Отримання в оренду основного засобу (легковий автомобіль): - Отриманий за договором оперативної оренди легковий автомобіль (договір оренди); - Нарахована орендна плата (акт наданих послуг); - Нарахований податковий кредит (податкова накладна); 400*0,2 = 80 - Сплачена орендна плата за поточний місяць (платіжне доручення) 25000,00 400,00 80 480 27 Ремонти власних основних засобів: - Проведено ремонт автомобіля, яким користується адміністрація підприємства (акт наданих послуг); - Відображено податковий кредит з ПДВ (податкова накладна); 500*0,2 = 100 - Оплачено ремонт автомобіля (платіжне доручння) 500,00 100 600 28 Поліпшення (модернізація) орендованого основного засобу: - Проведено модернізацію фрезерувального станка (акт наданих ослуг); - Відображено податковий кредит з ПДВ (податкова накладна); 550*0,2 = 110 - Утворено необоротний актив «Поліпшення орендованого станка» (акт введення в експлуатацію); - Оплачено ремонт станка (платіжне доручення) 550,00 110 550 660 29 Віднесено витрати на рахунок фінансових результатів (бухгалтерська довідка): - Собівартість реалізованої продукції; 90:522,3+3130+3060 = 6712,3 - Адміністративні витрати; 92:1800+396+96+600+600+34+40+400+500 = 4466 - Витрати на збут; 93:570+125,4+112,5+312,5+50+50+32,7 = 1253,1 - Собівартість реалізованих необоротних активів; 943:358,33 - Втрати від не операційних курсових різниць; - Вартість списаних необоротних активів 976:23400 6712,3 4466 1253,1 358,33 23400 30 Віднесено доходи на рахунок фінансових результатів (бухгалтерська довідка): - Від реалізації готової продукції; 7152-1192+7242-1207 = 11995 - Від операційної оренди активів; 713:1200-200 = 1000 - Від операційної курсової різниці; - Від безоплатно одержаних оборотних активів; 718:25000 - Від реалізації необоротних активів; 712:480-80 = 400 - Інші доходи від звичайної діяльності 746:7125 11995 1000 25000 400 7125 31 Визначено фінансовий результат (бухгалтерська довідка): - Прибуток від операційної діяльності; 11995+1000+25000+400-6712,3-4466- 1253,1- 358,33 = 25605,27 - Збиток від іншої діяльності 7125-23400 = -16275 25605,27 16275
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Умова задачі Вхідними даними до виконання наскрізної задачі є: сальдо синтетичних рахунків, які формують баланс на початок року; перелік господарських операцій за місяць та їх відображення в бухгалтерських записах підприємства. На основі даних до виконання завдань необхідно: - Скласти баланс підприємства станом на 1 жовтня 20..року; - Заповнити Журнал господарських операцій (указати документ, що засвідчує проведення господарської операції, кореспонденцію рахунків та розрахувати необхідні суми, що не вказані в Журналі); - Заповнити відомість нарахування заробітної плати (Додаток 1); - Заповнити відомість нарахування Єдиного соціального внеску (Додаток 2); - Заповнити відомість обліку основних засобів (Додаток 3); - Заповнити відомість нарахування амортизації (Додаток 4); - Заповнити відомість розрахунку розподілу загальновиробничих витрат (Додаток 5); - Заповнити відомість обліку готової продукції (Додаток 6); - Скластиоборотно-сальдову відомість; - Скласти журнал-ордер №1 по рахункам 30,31,33; - Скласти журнал-ордер №3 по аналітичним рахункам; - Скласти журнал-ордер №4 по рахункам обліку необоротних матеріальних активів та інвестицій; - Скласти журнал-ордер №5 по рахункам класу 9; - Скласти журнал-ордер №6 по рахункам класу 7; - Скласти журнал-ордер №7 по рахункам обліку власного капіталу; - Скласти фінансову звітність за жовтень 20..року на підставі проведених операцій (форми 1, 2, 3,4). Приватне підприємство займається виробництвом меблів, є платником податку на прибуток і ПДВ на загальних підставах. Залишки активів, капіталу та зобов’язань на 01 жовтня 20..р.: 1. Основні засоби, грн: Основний засіб Первісна вартість Знос Адміністративна будівля 23040,00 7872,00 Будівля магазину 75000,00 12812,50 Будівля цеху №1 90000,00 37125,00 Будівля цеху №2 69000,00 9890,00 Верстат для виробництва продукції №1 852,00 227,20 Верстат для виробництва продукції №2 1332,00 244,20 Комп’ютер (відділ збуту) 2700,00 1800,00 Комплект монтажних інструментів 500,00 141,67 Легковий автомобіль 36000,00 12600,00 Машина для обробки деталей продукції №3 1988,28 1017,81 Верстат для обробки деталей продукції №4 1152,00 608,00 Орендований фрезерувальний верстат 25000,00 - 2. Залишок коштів на поточному рахунку – 35540,00грн 3. Статутний капітал – 191900,00грн. 4. Неоплачений капітал – 3000,00грн. 5. Нерозподілений прибуток – 60000,00грн. 6. Залишки за рахунками зобов’язань, грн: Назва рахунка Сума Розрахунок по податку з доходів фізичних осіб 387,34 Розрахунки за заробітною платою 4050,62 Розрахунок по нарахуванню єдиного соціального внеску по ставці 22% 1533,98 Розрахунок по утриманню військового збору по ставці 1,5% 270,96 8. Готова продукція: Вид продукції Кількість Виробнича собівартість одиниці, грн. Відпускна ціна, грн. Продукція №1 5 135,00 300,00 Продукція №2 1 330,00 792,00 Продукція №3 8 73,00 186,00 Продукція №4 4 197,00 450,00 Додаткові умови: - Підприємство обліковує витрати на рахунках 9-го класу; - При амортизації основних засобів застосовується прямолінійний метод; - Вартісна межа малоцінних необоротних матеріальних активів – 500грн, їх амортизацію нараховують у першому місяці використання об’єктів у розмірі 100% вартості; - Вартість запасів при вибутті оцінюють методом середньозваженої собівартості; - Усі контрагенти підприємства, крім операції №19 – платники ПДВ: - Господарські операції жовтня 20..року підприємство відобразило в журналі господарських операцій. Журнал господарських операцій. № п/п Зміст операції (вказати документ, що підтверджує її проведення) Кореспонденція рахунків Сума, грн. Дт Кт 1 Придбання матеріалів за попередньою оплатою: - перераховано аванс постачальнику за матеріали (платіжне доручення); - відображено податковий кредит з ПДВ (податкова накладна); 30000/6 = 5000 - отримано матеріали від постачальника (накладна); 30000-5000 = 25000 - проведено залік заборгованостей (бухгалтерська довідка) 30000,00 5000 25000 5000 30000 2 Безоплатно отримано матеріали від постачальника (акт прийому – передачі матеріалів) 25000,00 3 Придбання матеріалів підзвітною особою: - отримано готівку в касу підприємства для видачі підзвітній особі (прибутковий касовий ордер); - видано кошти підзвіт на придбання матеріалів (видатковий касовий ордер); - оприбутковано матеріали, придбані підзвітною особою (накладна, чек); 2400/1,2 = 2000 - відображено податковий кредит з ПДВ (податкова накладна, чек). 2400-2000 = 400 2400,00 2400 2000 400 4 Нарахована заробітна плата (табель обліку робочого часу): - працівникам виробництва; 450+450 = 900 - загальновиробничому персоналу; 500+500 = 1000 - адміністративному персоналу; 1000+800 = 1800 - працівникам відділу збуту 570 900 1000 1800 570 5 Утримано із заробітної плати (відомість нарахувань і утримань): - податку на доходи фізичних осіб (900+1000+1800+570)*18% = 768,6 - військового збору по ставці 1,5% (900+1000+1800+570)*1,5% = 64,05 768,6 64,05 6 Нарахований на заробітну плату єдиний соціальний внесок по ставці 22% (відомість нарахувань і утримань): - працівникам виробництва; 900*0,22 = 198 - загальновиробничому персоналу; 1000*0,22 = 220 - адміністративному персоналу; 1800*0,22 = 396 - працівникам відділу збуту 570*0,22 = 125,4 198 220 396 125,4 7 Відпущено сировину та матеріали у виробництво (лімітно – забірна картка): - у цех №1; - у цех №2 1456,95 2070,00 8 Нарахована амортизацію необоротних активів (відомість нарахування амортизації): - Верстат для виробництва продукції №1; - Верстат для виробництва продукції №2; - Машина для обробки деталей продукції №3; - Верстат для обробки деталей продукції №4; - Комплект монтажних інструментів; - Будівля цеху №1; - Будівля цеху №2; - Адміністративна будівля; - Калькулятор (100% його вартості); - Легковий автомобіль; - Комп’ютер (відділ збуту); - Будівля магазину 14,2 22,2 33,14 19,2 8,33 375 287,5 96 600 600 112,5 312,5 9 Витрати на електроенергію (рахунок): - Цех №1; - Цех №2; - Адміністративна будівля; - Будівля магазину; - Відображено податковий кредит з ПДВ (податкова накладна) (60+40+34+50)*0,2 = 36,8 60,00 40,00 34,00 50,00 36,8 10 Витрати на прибирання приміщень (рахунок, акт виконаних робіт): - Цех №1; - Цех №2; - Адміністративна будівля; - Будівля магазину; - Відображено податковий кредит з ПДВ (податкова накладна) 75,00 30,00 40,00 50,00 39,00 11 Використано матеріали на пакування продукції (акт списання матеріалів) 32,70 12 Віднесено загальновиробничі витрати (бухгалтерська довідка): - до виробничих витрат; - до собівартості реалізованої продукції 1565,2 522,3 13 Оприбутковано з виробництва (бухгалтерська довідка): - 10 одиниць продукції №1 (цех №1); - 5 одиниць продукції №2 (цех №1); - 20 одиниць продукції №3 (цех №2); - 10 одиниць продукції №4 (цех №2) 1200,00 1800,00 1600,00 1900,00 14 Реалізовано продукцію за передоплатою (8 одиниць продукції №1 по 300,00грн і 6 одиниць продукції №2 по 792,00грн): 300*8+ 792*6 = 7152 - Одержано передоплату від покупця (виписка банку) - Нараховані податкові зобов’язання з ПДВ (податкова накладна); 7152/6 = 1192 - Відображено дохід при відвантаженні продукції покупцю (накладна); - Відображено собівартість реалізованої продукції (бухгалтерська довідка); (135*5+1200)/(5+10) = 125 грн. (330*1+1800)/(1+5) = 355 грн. 8*125+ 6*355 = 3130 - Відображено залік заборгованостей (бухгалтерська довідка) 7152 1192 7152 1192 3130 7152 15 Реалізовано продукції з наступною оплатою (22 одиниці продукції №3 по 186,00грн і 7 одиниць продукції №4 по 450,00грн): - Відображено дохід при відвантаженні продукції покупцю (накладна) 22*186+7*450 = 7242 - Нараховані податкові зобов’язання з ПДВ (податкова накладна); 7242/6 = 1207 - Відображено собівартість реалізованої продукції (бухгалтерська довідка); (8*73+1600)/(8+20) = 78 грн. (4*197+1900)/(4+10) = 192 грн. 78*22+192*7 = 3060 - Одержано оплату від покупця (виписка банку) 7242 1207 3060 7242 16 Виплата заробітної плати за попередній місяць: - Перераховано до бюджету податок на доходи фізичних осіб (платіжне доручення); - Перераховано до бюджету внески по нарахуванню єдиного соціального внеску по ставці 22% (платіжне доручення); - Перераховано до бюджету внески по утриманню військового збору по ставці 1,5% (платіжне доручення); - Отримано готівку в касу для виплати заробітної плати (прибутковий касовий ордер); - Виплачено заробітну плату (видатковий касовий ордер); - Депоновано невиплачену заробітну плату (відомість депонування зарплати); 4050,62 – 3618,04 = 432,58 - Повернено готівку на рахунок у банку (виписка банку) 387,34 1533,98 270,96 4050,62 3618,04 432,58 432,58 17 Надходження основних засобів як внеску до статутного капіталу підприємства (акт прийому – передачі основних засобів): - Одержано від засновника – неплатника ПДВ і введено в експлуатацію деревообробний станок 30000,00 18 Придбання малоцінного необоротного матеріального активу з наступною оплатою: - Одержано калькулятор (накладна); - Відображено суму податкового кредиту з ПДВ (податкова накладна); 600*0,2 = 120 - Введено калькулятор в експлуатацію (акт введення в експлуатацію); - Перераховано кошти постачальнику (платіжне доручення) 600,00 120 600 720 19 Виготовлення основних засобів із залученням підрядника: - Перераховано аванс на виготовлення комплекту меблів (4 шафи) підряднику – платнику ПДВ (платіжне доручення); - Відображено суму податкового кредиту з ПДВ (податкова накладна); 3600/6 = 600 - Списано матеріали, використанні на виготовлення меблів (акт списання матеріалів); - Отримано виготовлені меблі від підрядника (накладна); - Введено меблі в експлуатацію (акт введення в експлуатацію об’єкту основних засобів) 7000+3000 = 10000 3600,00 600 7000,00 3000 600 3600 10000 21 Безоплатне отримання основних засобів (акт прийому – передачі основних засобів): - Отримано причіп до легкового автомобіля 3000,00 22 Продаж основних засобів з одержанням авансу: - Одержано аванс за комплект монтажних інструментів (виписка банку); - Відображено податкові зобов’язання з ПДВ (податкова накладна); 480/6 = 80 - Виведено із експлуатації об’єкт основних засобів у зв’язку з продажем (акт приймання – передачі основних засобів); 500-141,67 = 358,33 - Відображено списання зносу (акт приймання – передачі основних засобів); - Передано комплект монтажних інструментів покупцю (накладна); - Закрито рахунки розрахунків (бухгалтерська довідка) 480,00 80 358,33 358,33 141,67 480 80 480 23 Списання об’єкту основних засобів: - Виведено з експлуатації автомобіль в зв’язку з його крадіжкою (акт ліквідації основних засобів); 36000-12600= 23400 - Відображено списання зносу (акт ліквідації основних засобів); - Відображено суму збитків на позабалансовому рахунку 23400*1,2 = 28080 23400 12600 28080 24 Вибуття основних засобів у вигляді інвестицій у статутний фонд іншого підприємства (Засновники погодилися, що вартість цього основного засобу оцінена у 72000,00грн, в тому числі ПДВ – 12000,00грн): - Списано суму зносу будівлі цеху №1, яка буде передана до статутного капіталу іншого підприємства (акт прийому – передачі основних засобів); - Передано будівлю (акт прийому – передачі основних засобів); 90000-37125 = 52875 - Нараховане податкове зобов’язання з ПДВ (податкова накладна); 60000*0,2 = 12000 - Відображено різницю між справедливою та балансовою вартістю інвестиції (бухгалтерська довідка) 60000-52875 = 7125 37125 52875 12000 7125 25 Передача в оренду основного засобу (магазину): - Відображено первісну вартість переданої в оренду частини будівлі магазину (договір оренди); - Відображено знос переданої в оренду частини будівлі магазину (договір оренди); - Нараховані податкові зобов’язання з ПДВ (податкова накладна); 1200/6 = 200 - Отриманий в касу підприємства аванс за перший місяць оренди (прибутковий касовий ордер); - Нарахована орендна плата аз поточний місяць (акт наданих послуг); - Закриті рахунки розрахунків (бухгалтерська довідка); - Здана готівка в банк (виписка банку) 7500,00 1312,50 200 1200,00 1200,00 200 1200 1100,00 26 Отримання в оренду основного засобу (легковий автомобіль): - Отриманий за договором оперативної оренди легковий автомобіль (договір оренди); - Нарахована орендна плата (акт наданих послуг); - Нарахований податковий кредит (податкова накладна); 400*0,2 = 80 - Сплачена орендна плата за поточний місяць (платіжне доручення) 25000,00 400,00 80 480 27 Ремонти власних основних засобів: - Проведено ремонт автомобіля, яким користується адміністрація підприємства (акт наданих послуг); - Відображено податковий кредит з ПДВ (податкова накладна); 500*0,2 = 100 - Оплачено ремонт автомобіля (платіжне доручння) 500,00 100 600 28 Поліпшення (модернізація) орендованого основного засобу: - Проведено модернізацію фрезерувального станка (акт наданих ослуг); - Відображено податковий кредит з ПДВ (податкова накладна); 550*0,2 = 110 - Утворено необоротний актив «Поліпшення орендованого станка» (акт введення в експлуатацію); - Оплачено ремонт станка (платіжне доручення) 550,00 110 550 660 29 Віднесено витрати на рахунок фінансових результатів (бухгалтерська довідка): - Собівартість реалізованої продукції; 90:522,3+3130+3060 = 6712,3 - Адміністративні витрати; 92:1800+396+96+600+600+34+40+400+500 = 4466 - Витрати на збут; 93:570+125,4+112,5+312,5+50+50+32,7 = 1253,1 - Собівартість реалізованих необоротних активів; 943:358,33 - Втрати від не операційних курсових різниць; - Вартість списаних необоротних активів 976:23400 6712,3 4466 1253,1 358,33 23400 30 Віднесено доходи на рахунок фінансових результатів (бухгалтерська довідка): - Від реалізації готової продукції; 7152-1192+7242-1207 = 11995 - Від операційної оренди активів; 713:1200-200 = 1000 - Від операційної курсової різниці; - Від безоплатно одержаних оборотних активів; 718:25000 - Від реалізації необоротних активів; 712:480-80 = 400 - Інші доходи від звичайної діяльності 746:7125 11995 1000 25000 400 7125 31 Визначено фінансовий результат (бухгалтерська довідка): - Прибуток від операційної діяльності; 11995+1000+25000+400-6712,3-4466- 1253,1- 358,33 = 25605,27 - Збиток від іншої діяльності 7125-23400 = -16275 25605,27 16275