0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Бухгалтерський облік (ID:1044204)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 8
Рік виконання: 2023
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
Практична частина розрахункової роботи передбачає вирішення гіпотетичної задачі, вибір варіанта якої здійснюється за порядковим номером студента в списку журналу академічної групи викладача помножений на 10 та доданий до базових сум у таблицях. На підставі вступного балансу (табл.1.1) БМУ «Атлант» та наведених господарських операцій (табл.1.2) скласти бухгалтерські проведення, визначити суму податкових зобов’язань, податкового кредиту та суму податку на прибуток, скласти Податкову декларацію з ПДВ. Будівельно-монтажне управління (БМУ)-організація, що виконує будівельно-монтажні роботи згідно з договорами із забудовниками-замовниками. Таблиця 1.1. Відомість залишків по рахунках синтетичного обліку на 01.12.21р. Шифр рах. Назва рахунку Дебет, сума грн.. Кредит, сума грн. 10 Основні засоби 59900 13 Знос необоротних активів 14850 205 Будівельні матеріали 25050 22 МШП а) на складі б) в експлуатації 11050 6050 23 Виробництво (об'єкт №2) 6050 301 Каса в національній валюті 110 311 Поточний рахунок 11890 63 Розрахунки з постачальниками і підрядниками 26050 36 Розрахунки з покупцями і замовниками 18050 64 Розрахунки з бюджетом 5850 65 Розрахунки з страхування 8200 661 Розрахунки з оплати праці 22050 372 Розрахунки з підзвітними особами 200 40 Статутний капітал 61350 Усього 138350 138350 Таблиця 1.2 Господарські операції за грудень 2021р. № пор. Зміст господарської операції Сума, грн. Дт Кт 1 2 3 4 5 1 Поступили від ліспромгоспу лісоматеріали за відпускними цінами ПДВ, 20% 12550/1,2 = 10458,33 12550/6 = 2091,67 Поступила від цегельного заводу цегла за відпускними цінами ПДВ, 20% 7850/1,2 = 6541,67 7850/6 = 1308,33 10458,33 2091,67 6541,67 1308,33 2 Нараховано АТП за доставку будівельних матеріалів ПДВ, 20% 2050/1,2 = 1708,33 2050/6 = 341,67 1708,33 341,67 3 Нараховано одноразові витрати: -згідно з рахунком АТП за доставку бульдозера -ПДВ 20% 2050/1,2 = 1708,33 2050/6 = 341,67 -заробітна плата робітників, зайнятих монта¬жем - матеріали, витрачені на монтаж механізмів 1708,33 341,67 1550 650 4 Відпущено зі складу та списано будівельні матеріали за обліковими цінами на будівництво об'єктів: № 1 №2 2050 3065 5 Списані матеріали, витрачені: на обслуговування будівельних машин на господарські потреби БМУ 2050 2050 6 Нараховано заробітну плату: - робітникам, зайнятим на будівництві: - об'єкта № 1 - об'єкта № 2 - робітникам, зайнятим управлінням і обслуговуванням будівельних машин і механізмів - керівникам, спеціалістам і службовцям БМУ 6550 9250 2150 7350 7 Нараховано ЕСВ (6550+9250)*0,22 = 3476 (2150+1550)*0,22 = 814 7350*0,22 = 1617 3476 814 1617 8 Нараховано амортизацію основних засобів: - будівельних машин і механізмів - господарського призначення - складів для збереження будівельних матеріалів 1350 980 240 9 Нараховано резерв для оплати праці відпусток будівельних працівників 1810 10 Належить субпідрядним організаціям за виконані ними спеціальні роботи на об'єктах: № 1 ПДВ 20% 20050/1,2 = 16708,33 20050/6 = 3341,67 №2 ПДВ 20% 30050/1,2 = 25041,67 30050/6 = 5008,33 16708,33 3341,67 25041,67 5008,33 11 Затверджено авансові звіти:  секретаря Ластівець А.Г. за оплачені поштово-телеграфні витрати  інженера з постачання Денисенко І.Т. за витрати, пов'язані з відрядженням для заготівлі будівельних машин 100 150 12 Зараховано на поточний рахунок кошти, що надійшли від забудовників: заводу; управління освіти 120050 60050 13 Одержано в касу з поточного рахунку для виплати заробітної плати 22050 14 Виплачено із каси заробітної плати робітникам і службовцям 22050 15 Перераховано з поточного рахунку заборгованість: -бюджету -фондам соціального страхування -субпідрядним організаціям -автотранспортному підприємству -енергозбуту за електроенергію, використану: --будівельними машинами і механізмами -на господарські потреби 3850 8200 6050 282 118 91 16 Віднесено на витрати, пов'язані із спорудженням: паркану на будівельному об'єкті № 2 основна заробітна плата робітників 1450*0,22 = 319 вартість витрачених дощаних матеріалів Списана фактична собівартість закінчених робіт зі спорудження паркану 1450+319+5250 = 7019 1450 319 5250 7019 17 Списано витрати на експлуатацію будівельних машин і механізмів 1708,33+1550+650+2050+2150+814+980+240+150 = 10292,33 10292,33 18 Списано адміністративні витрати на фінансовий результат 2050+7350+1617+100 = 11117 11117 19 Здано замовникам виконані будівельно-монтажні роботи на об'єкті № 1 за кошторисною вартістю ПДВ 20% 300050/6 = 50008,33 300050 50008,33 20 Списано фактичні витрати виконаних робіт за об'єктом N 1 2050+6550+6550*0,22+1350+1810+16708,33+ 10292,33 = 40201,66 40201,66 40201,66 21 Надійшло на поточний рахунок від забудовника-замовника заводу (опер. 20) 300050 22 Списано суму доходу на фінансовий результат 300050-50008,33 = 250041,67 250041,67 23 Визначено фінансовий результат від здачі об'єкта № 1 замовнику-заводу 250041,67-11117-40201,66 = 198723,01 198723,01-35770,14 = 162952,87 162952,87 24 Визначено суму податку на прибуток 198723,01*0,18 = 35770,14 35770,14 35770,14 ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ 2 Практична частина розрахункової роботи передбачає вирішення гіпотетичної задачі, вибір варіанта якої здійснюється за порядковим номером студента в списку журналу академічної групи викладача помножений на 10 та доданий до базових сум у таблицях. На підставі наведених господарських операцій ТОВ «Алікон сервіс» (табл.2.1) скласти бухгалтерські проведення, визначити суму доходів, собівартості, витрат, оподатковуваного прибутку та скласти фрагмент форми 2 «Звіт про фінансові результати» («Звіт про сукупний дохід»). Використовуючи отримані дані, заповни¬ти Декларацію з податку на прибуток підприємства. Таблиця 2.1 Господарські операції ТОВ «Алікон сервіс» за жовтень 2021 р. № пор. Зміст операції Сума, грн. Дт Кт 1 2 3 4 5 1 Акцептовані платіжні документи за отримані за відпускними цінами: - автомобільне паливо і мастильні матеріали ПДВ 20% 40050*0,2 = 8010 - транспортні витрати ПДВ 20% 2050*0,2 = 410 - запасні частини і агрегати ПДВ 20% 25050*0,2 = 5010 - автомобільні шини ПДВ 20% 12550*0,2 = 2510 - талони для заправки автомашин на заправочних станціях ПДВ 20% 50050*0,2 = 10010 40050 8010 2050 410 25050 5010 12550 2510 50050 10010 2 Списано зі складу пальне і мастильні матеріали, видані для заправки автомобілів по облікових цінах 60050 3 Списано автомобільне паливо і мастильні матеріали, витрачені: на роботу вантажного автотранспорту ремонтні роботи ремонтної майстерні 59550 550 4 Списано транспортно-заготівельні витрати, що відносяться до палива, витраченого: - на роботу вантажного автотранспорту; % ТЗВ = 2050/(50050+40050)*100 = 2,275 59550*0,02275 = 1354,76 ремонтні роботи ремонтної майстерні 550*0,02275 = 12,51 1354,76 12,51 5 Видано талони для заправки автомобілів 52050 6 Списано пальне, отримане за талонами і витрачене на транспортні роботи 51050 7 Сторно суми перевитрат автомобільного пального і відшкодування за рахунок водіїв 90 8 Списано запасні частини, агрегати та ремонтні матеріали, витрачені: - на ремонтні роботи, виконані в ремонтній майстерні - у процесі експлуатації автомобільного транспорту 8370 4230 9 Списані мастила, витрачені: - на технічне обслуговування та ремонт, виконані в ремонтній майстерні - транспортно-заготівельні витрати (5%) 1450*0,05=72,5 1450 72,5 10 Нарахований резерв на ремонт автомобільних шин 6000 11 Нараховано амортизацію основних засобів: - вантажних автомобілів - обладнання ремонтної майстерні - приміщень споруд і інвентарю загальногосподарського призначення 20050 1050 10050 12 Нараховано резерв для оплати відпусток - водіїв та експедиторів, зайнятих на автотранспортних роботах - працівникам ремонтної майстерні 3450 2050 13 Нараховано основну та додаткову заробітну плату (крім відпусток): - водіям та експедиторам за виконані транспортні і експедиційні роботи - премії за економію автомобільних шин (понад нормативний пробіг) - працівникам ремонтної майстерні - працівникам за час відпустки - керівникам, спеціалістам, службовцям 4050 1050 2050 1050 3050 14 Проведено відрахування з заробітної плати - прибуткового податку 250 15 Нараховані ЕСВ (22%) 4050*0,22 = 891 1050*0,22 = 231 2050*0,22 = 451 1050*0,22 = 231 3050*0,22 = 671 891 231 451 231 671 16 Списані шини, що видані водіям для заміни зношених 6550 17 Акцептовані рахунки авторемонтних підприємств за ремонт, відновлення автомобільних шин 1550 18 Нараховано заборгованість постачальникам за електроенергію, використану: - для обслуговування автомобілів - для ремонтної майстерні - на загальногосподарських потреб за воду за відпускними цінами, використану: - для миття автомобілів - у ремонтній майстерні - для загальногосподарських потреб - ПДВ 20% (1050+1050+6050+1050+800+1050)*0,2 = 2210 1050 1050 6050 1050 800 1050 2210 19 Списано в кінці місяця загальногосподарські витрати і віднесені на: - собівартість перевезень транспортно-експедиційні роботи, виконані вантажним автотранспортом - собівартість ремонтних робіт, виконаних майстернею для сторонніх замовників 6000+10050+6550+1550+6050+1050+800+1050 = 33100 33100-20050 = 13050 13050 20050 20 Нараховано замовникам: - за транспортні, транспортно-експедиційні та інші роботи, виконані вантажним автотранспортом ПДВ 20% 2500050*0,2 = 500010 2500050+500010 = 3000060 - ремонтні та інші роботи, виконані ремонтною майстернею - ПДВ 20% 100050*0,2 = 20010 100050+20010 = 120060 3000060 500010 120060 20010 21 Визначено і списано фактичну собівартість транспортних і транспортно-експедиційних робіт, виконаних вантажним автотранспортом 59550+1354,76+51050+4230+72,5+20050+3450+ 4050+1050+891+231+1050+13050 = 160079,3 160079,3 22 Списано фактичну собівартість ремонтних та інші робіт, виконаних ремонтною майстернею: - для сторонніх замовників - для власних потреб 550+12,51+8370+1450+1050+2050+2050+451+ 1050+20050 = 37083,51 37083,51 23 Нараховано підприємствам і організаціям за супутнє довантаження автомобілів, ПДВ 20% 50050*0,2 = 10010 10010+50050 = 60060 60060 10010 24 Зараховано на поточний рахунок кошти: - що надійшли від замовників за виконані транспортні, транспортно-заготівельні і ремонтні роботи; - штрафи за понаднормативний простій транспортних засобів під завантаженням і розвантаженням 2910050 15050 25 Визначено фінансовий результат від операційної діяльності: діяльності: від виконання транспортних і транспортно-експедиційних робіт - від ремонтних та інших робіт, виконаних ремонтною майстерню 703: 3000060-500010 +120060-20010 719: 60060 903:160079,3+37083,51 92: 3050+671 2600100+60060-197162,81-3721 = 2853601,81 2853601,81-513648,33 = 2339953,48 2600100 60060 197162,81 3721 2339953,48 26 Визначено податок на прибуток 2853601,81*0,18 = 513648,33 513648,33 513648,33 27 Перераховано з поточного рахунку: - постачальникам за матеріальні цінності, енергетичні ресурси і послуги - банку на погашення короткострокової позики 130050 17050 Вихідні дані: ТОВ «Алікон сервіс» перебуває на загальній системі оподаткування, податковими пільгами не користується.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Практична частина розрахункової роботи передбачає вирішення гіпотетичної задачі, вибір варіанта якої здійснюється за порядковим номером студента в списку журналу академічної групи викладача помножений на 10 та доданий до базових сум у таблицях. На підставі вступного балансу (табл.1.1) БМУ «Атлант» та наведених господарських операцій (табл.1.2) скласти бухгалтерські проведення, визначити суму податкових зобов’язань, податкового кредиту та суму податку на прибуток, скласти Податкову декларацію з ПДВ. Будівельно-монтажне управління (БМУ)-організація, що виконує будівельно-монтажні роботи згідно з договорами із забудовниками-замовниками. Таблиця 1.1. Відомість залишків по рахунках синтетичного обліку на 01.12.21р. Шифр рах. Назва рахунку Дебет, сума грн.. Кредит, сума грн. 10 Основні засоби 59900 13 Знос необоротних активів 14850 205 Будівельні матеріали 25050 22 МШП а) на складі б) в експлуатації 11050 6050 23 Виробництво (об'єкт №2) 6050 301 Каса в національній валюті 110 311 Поточний рахунок 11890 63 Розрахунки з постачальниками і підрядниками 26050 36 Розрахунки з покупцями і замовниками 18050 64 Розрахунки з бюджетом 5850 65 Розрахунки з страхування 8200 661 Розрахунки з оплати праці 22050 372 Розрахунки з підзвітними особами 200 40 Статутний капітал 61350 Усього 138350 138350 Таблиця 1.2 Господарські операції за грудень 2021р. № пор. Зміст господарської операції Сума, грн. Дт Кт 1 2 3 4 5 1 Поступили від ліспромгоспу лісоматеріали за відпускними цінами ПДВ, 20% 12550/1,2 = 10458,33 12550/6 = 2091,67 Поступила від цегельного заводу цегла за відпускними цінами ПДВ, 20% 7850/1,2 = 6541,67 7850/6 = 1308,33 10458,33 2091,67 6541,67 1308,33 2 Нараховано АТП за доставку будівельних матеріалів ПДВ, 20% 2050/1,2 = 1708,33 2050/6 = 341,67 1708,33 341,67 3 Нараховано одноразові витрати: -згідно з рахунком АТП за доставку бульдозера -ПДВ 20% 2050/1,2 = 1708,33 2050/6 = 341,67 -заробітна плата робітників, зайнятих монта¬жем - матеріали, витрачені на монтаж механізмів 1708,33 341,67 1550 650 4 Відпущено зі складу та списано будівельні матеріали за обліковими цінами на будівництво об'єктів: № 1 №2 2050 3065 5 Списані матеріали, витрачені: на обслуговування будівельних машин на господарські потреби БМУ 2050 2050 6 Нараховано заробітну плату: - робітникам, зайнятим на будівництві: - об'єкта № 1 - об'єкта № 2 - робітникам, зайнятим управлінням і обслуговуванням будівельних машин і механізмів - керівникам, спеціалістам і службовцям БМУ 6550 9250 2150 7350 7 Нараховано ЕСВ (6550+9250)*0,22 = 3476 (2150+1550)*0,22 = 814 7350*0,22 = 1617 3476 814 1617 8 Нараховано амортизацію основних засобів: - будівельних машин і механізмів - господарського призначення - складів для збереження будівельних матеріалів 1350 980 240 9 Нараховано резерв для оплати праці відпусток будівельних працівників 1810 10 Належить субпідрядним організаціям за виконані ними спеціальні роботи на об'єктах: № 1 ПДВ 20% 20050/1,2 = 16708,33 20050/6 = 3341,67 №2 ПДВ 20% 30050/1,2 = 25041,67 30050/6 = 5008,33 16708,33 3341,67 25041,67 5008,33 11 Затверджено авансові звіти:  секретаря Ластівець А.Г. за оплачені поштово-телеграфні витрати  інженера з постачання Денисенко І.Т. за витрати, пов'язані з відрядженням для заготівлі будівельних машин 100 150 12 Зараховано на поточний рахунок кошти, що надійшли від забудовників: заводу; управління освіти 120050 60050 13 Одержано в касу з поточного рахунку для виплати заробітної плати 22050 14 Виплачено із каси заробітної плати робітникам і службовцям 22050 15 Перераховано з поточного рахунку заборгованість: -бюджету -фондам соціального страхування -субпідрядним організаціям -автотранспортному підприємству -енергозбуту за електроенергію, використану: --будівельними машинами і механізмами -на господарські потреби 3850 8200 6050 282 118 91 16 Віднесено на витрати, пов'язані із спорудженням: паркану на будівельному об'єкті № 2 основна заробітна плата робітників 1450*0,22 = 319 вартість витрачених дощаних матеріалів Списана фактична собівартість закінчених робіт зі спорудження паркану 1450+319+5250 = 7019 1450 319 5250 7019 17 Списано витрати на експлуатацію будівельних машин і механізмів 1708,33+1550+650+2050+2150+814+980+240+150 = 10292,33 10292,33 18 Списано адміністративні витрати на фінансовий результат 2050+7350+1617+100 = 11117 11117 19 Здано замовникам виконані будівельно-монтажні роботи на об'єкті № 1 за кошторисною вартістю ПДВ 20% 300050/6 = 50008,33 300050 50008,33 20 Списано фактичні витрати виконаних робіт за об'єктом N 1 2050+6550+6550*0,22+1350+1810+16708,33+ 10292,33 = 40201,66 40201,66 40201,66 21 Надійшло на поточний рахунок від забудовника-замовника заводу (опер. 20) 300050 22 Списано суму доходу на фінансовий результат 300050-50008,33 = 250041,67 250041,67 23 Визначено фінансовий результат від здачі об'єкта № 1 замовнику-заводу 250041,67-11117-40201,66 = 198723,01 198723,01-35770,14 = 162952,87 162952,87 24 Визначено суму податку на прибуток 198723,01*0,18 = 35770,14 35770,14 35770,14 ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ 2 Практична частина розрахункової роботи передбачає вирішення гіпотетичної задачі, вибір варіанта якої здійснюється за порядковим номером студента в списку журналу академічної групи викладача помножений на 10 та доданий до базових сум у таблицях. На підставі наведених господарських операцій ТОВ «Алікон сервіс» (табл.2.1) скласти бухгалтерські проведення, визначити суму доходів, собівартості, витрат, оподатковуваного прибутку та скласти фрагмент форми 2 «Звіт про фінансові результати» («Звіт про сукупний дохід»). Використовуючи отримані дані, заповни¬ти Декларацію з податку на прибуток підприємства. Таблиця 2.1 Господарські операції ТОВ «Алікон сервіс» за жовтень 2021 р. № пор. Зміст операції Сума, грн. Дт Кт 1 2 3 4 5 1 Акцептовані платіжні документи за отримані за відпускними цінами: - автомобільне паливо і мастильні матеріали ПДВ 20% 40050*0,2 = 8010 - транспортні витрати ПДВ 20% 2050*0,2 = 410 - запасні частини і агрегати ПДВ 20% 25050*0,2 = 5010 - автомобільні шини ПДВ 20% 12550*0,2 = 2510 - талони для заправки автомашин на заправочних станціях ПДВ 20% 50050*0,2 = 10010 40050 8010 2050 410 25050 5010 12550 2510 50050 10010 2 Списано зі складу пальне і мастильні матеріали, видані для заправки автомобілів по облікових цінах 60050 3 Списано автомобільне паливо і мастильні матеріали, витрачені: на роботу вантажного автотранспорту ремонтні роботи ремонтної майстерні 59550 550 4 Списано транспортно-заготівельні витрати, що відносяться до палива, витраченого: - на роботу вантажного автотранспорту; % ТЗВ = 2050/(50050+40050)*100 = 2,275 59550*0,02275 = 1354,76 ремонтні роботи ремонтної майстерні 550*0,02275 = 12,51 1354,76 12,51 5 Видано талони для заправки автомобілів 52050 6 Списано пальне, отримане за талонами і витрачене на транспортні роботи 51050 7 Сторно суми перевитрат автомобільного пального і відшкодування за рахунок водіїв 90 8 Списано запасні частини, агрегати та ремонтні матеріали, витрачені: - на ремонтні роботи, виконані в ремонтній майстерні - у процесі експлуатації автомобільного транспорту 8370 4230 9 Списані мастила, витрачені: - на технічне обслуговування та ремонт, виконані в ремонтній майстерні - транспортно-заготівельні витрати (5%) 1450*0,05=72,5 1450 72,5 10 Нарахований резерв на ремонт автомобільних шин 6000 11 Нараховано амортизацію основних засобів: - вантажних автомобілів - обладнання ремонтної майстерні - приміщень споруд і інвентарю загальногосподарського призначення 20050 1050 10050 12 Нараховано резерв для оплати відпусток - водіїв та експедиторів, зайнятих на автотранспортних роботах - працівникам ремонтної майстерні 3450 2050 13 Нараховано основну та додаткову заробітну плату (крім відпусток): - водіям та експедиторам за виконані транспортні і експедиційні роботи - премії за економію автомобільних шин (понад нормативний пробіг) - працівникам ремонтної майстерні - працівникам за час відпустки - керівникам, спеціалістам, службовцям 4050 1050 2050 1050 3050 14 Проведено відрахування з заробітної плати - прибуткового податку 250 15 Нараховані ЕСВ (22%) 4050*0,22 = 891 1050*0,22 = 231 2050*0,22 = 451 1050*0,22 = 231 3050*0,22 = 671 891 231 451 231 671 16 Списані шини, що видані водіям для заміни зношених 6550 17 Акцептовані рахунки авторемонтних підприємств за ремонт, відновлення автомобільних шин 1550 18 Нараховано заборгованість постачальникам за електроенергію, використану: - для обслуговування автомобілів - для ремонтної майстерні - на загальногосподарських потреб за воду за відпускними цінами, використану: - для миття автомобілів - у ремонтній майстерні - для загальногосподарських потреб - ПДВ 20% (1050+1050+6050+1050+800+1050)*0,2 = 2210 1050 1050 6050 1050 800 1050 2210 19 Списано в кінці місяця загальногосподарські витрати і віднесені на: - собівартість перевезень транспортно-експедиційні роботи, виконані вантажним автотранспортом - собівартість ремонтних робіт, виконаних майстернею для сторонніх замовників 6000+10050+6550+1550+6050+1050+800+1050 = 33100 33100-20050 = 13050 13050 20050 20 Нараховано замовникам: - за транспортні, транспортно-експедиційні та інші роботи, виконані вантажним автотранспортом ПДВ 20% 2500050*0,2 = 500010 2500050+500010 = 3000060 - ремонтні та інші роботи, виконані ремонтною майстернею - ПДВ 20% 100050*0,2 = 20010 100050+20010 = 120060 3000060 500010 120060 20010 21 Визначено і списано фактичну собівартість транспортних і транспортно-експедиційних робіт, виконаних вантажним автотранспортом 59550+1354,76+51050+4230+72,5+20050+3450+ 4050+1050+891+231+1050+13050 = 160079,3 160079,3 22 Списано фактичну собівартість ремонтних та інші робіт, виконаних ремонтною майстернею: - для сторонніх замовників - для власних потреб 550+12,51+8370+1450+1050+2050+2050+451+ 1050+20050 = 37083,51 37083,51 23 Нараховано підприємствам і організаціям за супутнє довантаження автомобілів, ПДВ 20% 50050*0,2 = 10010 10010+50050 = 60060 60060 10010 24 Зараховано на поточний рахунок кошти: - що надійшли від замовників за виконані транспортні, транспортно-заготівельні і ремонтні роботи; - штрафи за понаднормативний простій транспортних засобів під завантаженням і розвантаженням 2910050 15050 25 Визначено фінансовий результат від операційної діяльності: діяльності: від виконання транспортних і транспортно-експедиційних робіт - від ремонтних та інших робіт, виконаних ремонтною майстерню 703: 3000060-500010 +120060-20010 719: 60060 903:160079,3+37083,51 92: 3050+671 2600100+60060-197162,81-3721 = 2853601,81 2853601,81-513648,33 = 2339953,48 2600100 60060 197162,81 3721 2339953,48 26 Визначено податок на прибуток 2853601,81*0,18 = 513648,33 513648,33 513648,33 27 Перераховано з поточного рахунку: - постачальникам за матеріальні цінності, енергетичні ресурси і послуги - банку на погашення короткострокової позики 130050 17050 Вихідні дані: ТОВ «Алікон сервіс» перебуває на загальній системі оподаткування, податковими пільгами не користується.