0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Бухгалтерський облік (ID:1044540)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 5
Рік виконання: 2024
Вартість: 75
Купити цю роботу
Зміст
1. Для обліку руху матеріалів на складі за кожним сортом, видом та розміром призначено: А) відомість обліку залишків матеріалів на складі; Б) картку складського обліку матеріалів; В) лімітно-забірна картка; Г) інвентаризаційний опис. 2. Для узагальнення інформації про наявність і рух належних підприємству сировини і матеріалів застосовують рахунок: А) Рахунок 201; Б) Рахунок 21; В) Рахунок 22; Г) Рахунок 24; 3. Операція зі списання матеріалів на основне виробництво відображається кореспонденцією рахунків: А) Дт39 - Кт201; Б) Дт23 – Кт201; В) Дт28 - Кт201; Г) Дт201 – Кт24. 4. Операція з оприбуткування не використаних у виробництві матеріалів відображається кореспонденцією А)Дт21 – Кт23; Б)Дт201 – Кт23; В) Дт201 – Кт372; Г) Дт201 – Кт63. 5. Операція з оприбуткування сировини та матеріалів в порядку пайових внесків, що передбачені установчими документами відображається кореспонденцією рахунків: А)Дт201 – Кт41; Б)Дт21 – Кт23; В) Дт201 – Кт372; Г) Дт201 – Кт63. 6. Операція з оприбуткування сировини та матеріалів придбаних підзвітною особою відображається кореспонденцією рахунків: А) Дт21 – Кт23; Б)Дт201 – Кт23; В) Дт201– Кт372; Г) Дт201 – Кт63; 7. Для обліку руху матеріалів на складі за кожним сортом, видом та розміром призначено: А) відомість обліку залишків матеріалів на складі; Б) картку складського обліку матеріалів; В) матеріальний звіт; Г) лімітно-забірна картка. 8. Причинами виникнення недостач матеріалів можуть бути: А) завищене списання на витрати виробництва; Б) зниження якості, виявлене при прийманні матеріалів порівняно з документами постачальника; В) розкрадання; Г) неповне оприбуткування матеріалів від постачальника, з виробництва 9. Підготовка до визначення фактичної наявності сировини та матеріалів здійснюється: А) напередодні проведення інвентаризації; Б) самостійно МВО після оповіщення про проведення інвентаризації; В) згідно оперативного плану проведення інвентаризації, комплексно за участю МВО і членів інвентаризаційної комісії; Г) правильна відповідь відсутня. 10. Записи про фактичну наявність матеріальних цінностей, визначених попередньо, записуються в: А) інвентаризаційний опис; Б) інвентарні картки; В) порівняльну відомість; Г) робочий зошит члена інвентаризаційної комісії. 11. Операція щодо перерахування заборгованості постачальникам за сировину та матеріали відображається кореспонденцією рахунків: А)Дт31 – Кт36; Б)Дт36 – Кт31; В)Дт30 – Кт31; Г) Дт63 – Кт31. 12. Списання недостач сировини та матеріалів, що утворились внаслідок їх природного убутку проводиться за наявності наступних умов: А) у разі виявлення недостачі після проведення технологічної стадії інвентаризаційного процесу; Б) при наявності затверджених норм природного убутку; В) у випадку непричетності матеріально відповідальної особи до утворення недостачі матеріальних цінностей; Г) у випадку розкрадання матеріальних цінностей МВО. 13. Операція щодо списання сировини на виробництво відображається кореспонденцією рахунків: А) Дт23 – Кт13; Б) дт23 – Кт201; В) Дт26 – Кт23; Г) Дт24 – Кт23. 14. Колективна матеріальна відповідальність впроваджується у випадках: А) наявності великого обсягу робіт по оприбуткуванню та відпуску сировини та матеріалів; Б) неможливості розмежування матеріальної відповідальності кожного працівника; В) наявності декількох місць зберігання сировини та матеріалів; Г) неможливості укладання з кожним працівником персонального договору про повну матеріальну відповідальність. 15. Для оформлення приймання матеріалів, які мають кількісні та якісні розбіжності з даними супровідних документів постачальника необхідно: А) скласти «Акт про приймання матеріалів» і відправити їх постачальнику; Б) скласти «Акт про приймання матеріалів» , додати супровідні документи і передати: один до бухгалтерії для обліку руху матеріальних цінностей, а другий – відділу постачання або юридичному відділу для направлення листа-претензії постачальнику; В) прийняти матеріальні цінності без акту але по прибутковому ордеру; Г) правильна відповідь відсутня. 16. Строк дії довіреності на отримання матеріальних цінностей встановлюється: А) на термін, який не перевищує 30 днів; Б) в залежності від можливості одержання та вивозу відповідних цінностей за нарядом, рахунком, накладною або іншим документом; В) в залежності від можливості одержання та вивозу відповідних цінностей за нарядом, рахунком, накладною або іншим документом, однак не більше як на 10 днів; Г) на термін, який не перевищує 3 робочих днів. 17. Операція з виявлених нестач і втрат від псування матеріалів виявлених в процесі інвентаризації відображається кореспонденцією рахунків: А) Дт947 – Кт201; Б) Дт791 – Кт947; В) Дт375 Кт719; Г) Дт719 – Кт791. 18. Забороняється відпускати сировину та матеріали у випадках: А) подання довіреності, виданої з порушенням встановленого порядку заповнення або з незаповненими реквізитами; Б) подання довіреності, яка має виправлення і помарки, що не підтверджені підписами тих осіб, які підписали довіреність; В) відсутності у довіреної особи вказаного у довіреності паспорта, або іншого документа, що засвідчує довірену особу; Г) всі вище перелічені відповіді правильні. 19. Операція з оприбуткування на склад матеріалів, які виготовлені на підприємстві власними силами відображається кореспонденцією рахунків: А) Дт21 – Кт23; Б) Дт201 – Кт23; В) Дт201 – Кт372; Г) Дт201– Кт63. 20. Для обліку руху сировини на складі за кожним сортом, видом та розміром призначено: А) відомість обліку залишків матеріалів на складі; Б) картку складського обліку матеріалів; В) лімітно-забірна картка; Г) інвентаризаційний опис. 3. Виконати завдання: Завдання 1 Вартість матеріалів на початок місяця за купівельними цінами становить 80000 грн.; надійшло за місяць матеріалів на 120000 грн. Транспортно – заготівельні витрати (ТЗВ) на початок місяця становлять 9600 грн., за місяць вони склали 13400 грн. За місяць списано матеріалів за обліковими цінами на виробництво 74700 грн. Необхідно: Визначити суму транспортно – заготівельних витрат, яка буде віднесена на собівартість списаних на виробництво матеріалів, та відобразити на рахунках. Завдання 2 Лишки сировини й матеріалів на складі становили 1404400 грн., транспортно – заготівельні витрати – 161 801 грн. За місяць надійшло матеріалів на 295600 грн., а транспортно – заготівельні витрати становили 28999 грн. Протягом місяця було списано на виробництво матеріали на суму 1210608 грн. Завдання: Необхідно знайти суму ТЗВ на списані матеріали та відобразити її проводкою.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1. Для обліку руху матеріалів на складі за кожним сортом, видом та розміром призначено: А) відомість обліку залишків матеріалів на складі; Б) картку складського обліку матеріалів; В) лімітно-забірна картка; Г) інвентаризаційний опис. 2. Для узагальнення інформації про наявність і рух належних підприємству сировини і матеріалів застосовують рахунок: А) Рахунок 201; Б) Рахунок 21; В) Рахунок 22; Г) Рахунок 24; 3. Операція зі списання матеріалів на основне виробництво відображається кореспонденцією рахунків: А) Дт39 - Кт201; Б) Дт23 – Кт201; В) Дт28 - Кт201; Г) Дт201 – Кт24. 4. Операція з оприбуткування не використаних у виробництві матеріалів відображається кореспонденцією А)Дт21 – Кт23; Б)Дт201 – Кт23; В) Дт201 – Кт372; Г) Дт201 – Кт63. 5. Операція з оприбуткування сировини та матеріалів в порядку пайових внесків, що передбачені установчими документами відображається кореспонденцією рахунків: А)Дт201 – Кт41; Б)Дт21 – Кт23; В) Дт201 – Кт372; Г) Дт201 – Кт63. 6. Операція з оприбуткування сировини та матеріалів придбаних підзвітною особою відображається кореспонденцією рахунків: А) Дт21 – Кт23; Б)Дт201 – Кт23; В) Дт201– Кт372; Г) Дт201 – Кт63; 7. Для обліку руху матеріалів на складі за кожним сортом, видом та розміром призначено: А) відомість обліку залишків матеріалів на складі; Б) картку складського обліку матеріалів; В) матеріальний звіт; Г) лімітно-забірна картка. 8. Причинами виникнення недостач матеріалів можуть бути: А) завищене списання на витрати виробництва; Б) зниження якості, виявлене при прийманні матеріалів порівняно з документами постачальника; В) розкрадання; Г) неповне оприбуткування матеріалів від постачальника, з виробництва 9. Підготовка до визначення фактичної наявності сировини та матеріалів здійснюється: А) напередодні проведення інвентаризації; Б) самостійно МВО після оповіщення про проведення інвентаризації; В) згідно оперативного плану проведення інвентаризації, комплексно за участю МВО і членів інвентаризаційної комісії; Г) правильна відповідь відсутня. 10. Записи про фактичну наявність матеріальних цінностей, визначених попередньо, записуються в: А) інвентаризаційний опис; Б) інвентарні картки; В) порівняльну відомість; Г) робочий зошит члена інвентаризаційної комісії. 11. Операція щодо перерахування заборгованості постачальникам за сировину та матеріали відображається кореспонденцією рахунків: А)Дт31 – Кт36; Б)Дт36 – Кт31; В)Дт30 – Кт31; Г) Дт63 – Кт31. 12. Списання недостач сировини та матеріалів, що утворились внаслідок їх природного убутку проводиться за наявності наступних умов: А) у разі виявлення недостачі після проведення технологічної стадії інвентаризаційного процесу; Б) при наявності затверджених норм природного убутку; В) у випадку непричетності матеріально відповідальної особи до утворення недостачі матеріальних цінностей; Г) у випадку розкрадання матеріальних цінностей МВО. 13. Операція щодо списання сировини на виробництво відображається кореспонденцією рахунків: А) Дт23 – Кт13; Б) дт23 – Кт201; В) Дт26 – Кт23; Г) Дт24 – Кт23. 14. Колективна матеріальна відповідальність впроваджується у випадках: А) наявності великого обсягу робіт по оприбуткуванню та відпуску сировини та матеріалів; Б) неможливості розмежування матеріальної відповідальності кожного працівника; В) наявності декількох місць зберігання сировини та матеріалів; Г) неможливості укладання з кожним працівником персонального договору про повну матеріальну відповідальність. 15. Для оформлення приймання матеріалів, які мають кількісні та якісні розбіжності з даними супровідних документів постачальника необхідно: А) скласти «Акт про приймання матеріалів» і відправити їх постачальнику; Б) скласти «Акт про приймання матеріалів» , додати супровідні документи і передати: один до бухгалтерії для обліку руху матеріальних цінностей, а другий – відділу постачання або юридичному відділу для направлення листа-претензії постачальнику; В) прийняти матеріальні цінності без акту але по прибутковому ордеру; Г) правильна відповідь відсутня. 16. Строк дії довіреності на отримання матеріальних цінностей встановлюється: А) на термін, який не перевищує 30 днів; Б) в залежності від можливості одержання та вивозу відповідних цінностей за нарядом, рахунком, накладною або іншим документом; В) в залежності від можливості одержання та вивозу відповідних цінностей за нарядом, рахунком, накладною або іншим документом, однак не більше як на 10 днів; Г) на термін, який не перевищує 3 робочих днів. 17. Операція з виявлених нестач і втрат від псування матеріалів виявлених в процесі інвентаризації відображається кореспонденцією рахунків: А) Дт947 – Кт201; Б) Дт791 – Кт947; В) Дт375 Кт719; Г) Дт719 – Кт791. 18. Забороняється відпускати сировину та матеріали у випадках: А) подання довіреності, виданої з порушенням встановленого порядку заповнення або з незаповненими реквізитами; Б) подання довіреності, яка має виправлення і помарки, що не підтверджені підписами тих осіб, які підписали довіреність; В) відсутності у довіреної особи вказаного у довіреності паспорта, або іншого документа, що засвідчує довірену особу; Г) всі вище перелічені відповіді правильні. 19. Операція з оприбуткування на склад матеріалів, які виготовлені на підприємстві власними силами відображається кореспонденцією рахунків: А) Дт21 – Кт23; Б) Дт201 – Кт23; В) Дт201 – Кт372; Г) Дт201– Кт63. 20. Для обліку руху сировини на складі за кожним сортом, видом та розміром призначено: А) відомість обліку залишків матеріалів на складі; Б) картку складського обліку матеріалів; В) лімітно-забірна картка; Г) інвентаризаційний опис. 3. Виконати завдання: Завдання 1 Вартість матеріалів на початок місяця за купівельними цінами становить 80000 грн.; надійшло за місяць матеріалів на 120000 грн. Транспортно – заготівельні витрати (ТЗВ) на початок місяця становлять 9600 грн., за місяць вони склали 13400 грн. За місяць списано матеріалів за обліковими цінами на виробництво 74700 грн. Необхідно: Визначити суму транспортно – заготівельних витрат, яка буде віднесена на собівартість списаних на виробництво матеріалів, та відобразити на рахунках. Завдання 2 Лишки сировини й матеріалів на складі становили 1404400 грн., транспортно – заготівельні витрати – 161 801 грн. За місяць надійшло матеріалів на 295600 грн., а транспортно – заготівельні витрати становили 28999 грн. Протягом місяця було списано на виробництво матеріали на суму 1210608 грн. Завдання: Необхідно знайти суму ТЗВ на списані матеріали та відобразити її проводкою.