0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Бухгалтерський облік (ID:1045276)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 3
Рік виконання: 2024
Вартість: 60
Купити цю роботу
Зміст
ТЕМА 8.1-1 БУХГАЛТЕРСЬКИЙ ОБЛІК ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ 8.1. Облік процесу придбання Мета завдань: набуття практичних навичок з обліку процесу надходження основних засобів і запасів на туристичне підприємство. Завдання 1 Що необхідно зробити: Відобразити операції з надходження і введення в експлуатацію об’єктів основних засобів на рахунках бухгалтерського обліку. Матеріал для виконання завдання 1 А. У жовтні мали місце такі події: 1. Придбали офісні меблі вартістю 18000 грн. (постачальник не є платником ПДВ) на умовах попередньої оплати і безоплатної доставки. 2. Придбали виробниче обладнання вартістю 24600 грн. (у т.ч. ПДВ – 4100 грн.) на умовах наступної оплати. У підприємства виникли такі додаткові витрати у зв’язку із придбанням обладнання: - отримано і оплачено послуги транспортної організації за доставку обладнання – 1500 грн. (у т.ч. ПДВ); - отримано і оплачено послуги підприємства-підрядника за встановлення, підключення та налагодження обладнання – 3000 грн. (у т.ч. ПДВ); Обладнання ввели в експлуатацію. 3. Замовили виготовлення фронтальної вивіски підприємства вартістю 24000 грн. (у т.ч. ПДВ) на умовах наступної оплати. Для оплати замовлення отримали кредит в банку на суму 24000 грн. на строк 3 місяці. Об’єкт отримали і зарахували до складу основних засобів за актом приймання-передачі. Б. Відобразити наведені господарські операції в бухгалтерському обліку в табл. 8.1 Завдання 2 Що необхідно зробити: 1. Опрацювати документи з надходження запасів на підприємство. 2. Скласти кореспонденцію рахунків щодо відображення наведених операцій в бухгалтерському обліку. Матеріал для виконання завдання 2 Таблиця 8.2 Журнал господарські операції ТОВ „Бест” № з/п Зміст операції Дебет рахунку Кредит рахунку Сума, грн. 1 Видано з каси під звіт робітнику Петрову В.П. на придбання фарби 1200 2 Оприбуткована фарба від Петрова В.П. 100 л по ціні 12 грн. за літр ( в т.ч. ПДВ) 100*12=1200 1200/1,2=1000 1000 200 3 Доставка фарби здійснювалась транспортом підприємства. Використано паливо. 100 4 Нарахована заробітна плата робітникам за розвантаження фарби 500 5 Здійсненні нарахування ЄСВ на заробітну плату вантажників 500*0,22 = 110 110 6 Списана фарба: на утримання будівлі адміністрації 32 л. в т.ч. визначити суму ТЗВ ТЗВ на початок – 250 грн. ТЗВ надійшло – 100+500+110 = 710 грн. разом 960 грн. Матеріали на початок – 1750 грн. Матеріалів надійшло – 1000 грн. разом – 2750 грн. % ТЗВ = 960/2750 *100 = 34,9091 вартість 1 л фарби без ПДВ – 12/1,2 = 10 грн. Вартість 32 л – 320 грн. ТЗВ = 320*0,349091 = 111,71 320 111,71 * Примітка: залишки на рахунках: 201.1 “Покупна вартість матеріалів” – 1 750 грн. 201.2 “ТЗВ" - 250 грн.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ТЕМА 8.1-1 БУХГАЛТЕРСЬКИЙ ОБЛІК ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ 8.1. Облік процесу придбання Мета завдань: набуття практичних навичок з обліку процесу надходження основних засобів і запасів на туристичне підприємство. Завдання 1 Що необхідно зробити: Відобразити операції з надходження і введення в експлуатацію об’єктів основних засобів на рахунках бухгалтерського обліку. Матеріал для виконання завдання 1 А. У жовтні мали місце такі події: 1. Придбали офісні меблі вартістю 18000 грн. (постачальник не є платником ПДВ) на умовах попередньої оплати і безоплатної доставки. 2. Придбали виробниче обладнання вартістю 24600 грн. (у т.ч. ПДВ – 4100 грн.) на умовах наступної оплати. У підприємства виникли такі додаткові витрати у зв’язку із придбанням обладнання: - отримано і оплачено послуги транспортної організації за доставку обладнання – 1500 грн. (у т.ч. ПДВ); - отримано і оплачено послуги підприємства-підрядника за встановлення, підключення та налагодження обладнання – 3000 грн. (у т.ч. ПДВ); Обладнання ввели в експлуатацію. 3. Замовили виготовлення фронтальної вивіски підприємства вартістю 24000 грн. (у т.ч. ПДВ) на умовах наступної оплати. Для оплати замовлення отримали кредит в банку на суму 24000 грн. на строк 3 місяці. Об’єкт отримали і зарахували до складу основних засобів за актом приймання-передачі. Б. Відобразити наведені господарські операції в бухгалтерському обліку в табл. 8.1 Завдання 2 Що необхідно зробити: 1. Опрацювати документи з надходження запасів на підприємство. 2. Скласти кореспонденцію рахунків щодо відображення наведених операцій в бухгалтерському обліку. Матеріал для виконання завдання 2 Таблиця 8.2 Журнал господарські операції ТОВ „Бест” № з/п Зміст операції Дебет рахунку Кредит рахунку Сума, грн. 1 Видано з каси під звіт робітнику Петрову В.П. на придбання фарби 1200 2 Оприбуткована фарба від Петрова В.П. 100 л по ціні 12 грн. за літр ( в т.ч. ПДВ) 100*12=1200 1200/1,2=1000 1000 200 3 Доставка фарби здійснювалась транспортом підприємства. Використано паливо. 100 4 Нарахована заробітна плата робітникам за розвантаження фарби 500 5 Здійсненні нарахування ЄСВ на заробітну плату вантажників 500*0,22 = 110 110 6 Списана фарба: на утримання будівлі адміністрації 32 л. в т.ч. визначити суму ТЗВ ТЗВ на початок – 250 грн. ТЗВ надійшло – 100+500+110 = 710 грн. разом 960 грн. Матеріали на початок – 1750 грн. Матеріалів надійшло – 1000 грн. разом – 2750 грн. % ТЗВ = 960/2750 *100 = 34,9091 вартість 1 л фарби без ПДВ – 12/1,2 = 10 грн. Вартість 32 л – 320 грн. ТЗВ = 320*0,349091 = 111,71 320 111,71 * Примітка: залишки на рахунках: 201.1 “Покупна вартість матеріалів” – 1 750 грн. 201.2 “ТЗВ" - 250 грн.