0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Бухгалтерський облік (ID:1046353)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 5
Рік виконання: 2024
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
Перевірочна робота Варіант 4 Завдання 1. Визначити собівартість витрачених матеріалів та залишок на кінець місяця, використовуючи методи середньозваженої собівартості та ФІФО. (2б) На початок місяця підприємство на обліку має залишок пального для спеціальних автомобілів, що використовуються в процесі надання послуг: − 5 т А-92 обліковою вартістю 30000 грн. Для забезпечення діяльності підприємства закуповує пальне для спеціальних автомобілів: − 01.10 придбано 10 т А-92 за ціною 6600 грн. / т ( у т.ч. ПДВ); − 10.10 придбано 5 т А-92 за ціною 5400 грн. / т ( у т.ч. ПДВ); − 20.10 придбано 8 т А-92 за ціною 4800 грн. / т ( у т.ч. ПДВ). У звітному періоді оформлено акт на використання 19 т пального. Завдання 2. Нарахувати заробітну плату, зробити згідно з чинним законодавством утримання із заробітної плати, визначити суму на руки та зробити бухгалтерські проведення (2б) За липень 2019 р. бухгалтер Силач Є. А. відпрацював на підприємстві понад місячну норму в святковий день — 7 годин. Його тарифна ставка становить 55 грн на годину, а норма робочого часу — 160 годин. Завдання 3. На основі даних для виконання задачі необхідно (3б): • Сформувати журнал господарських операцій • Визначити фінансовий результат від реалізації об’єкта основного засобу 10 червня 2019 року підприємством було придбано обладнання для виробництва продукції на суму 11 000 грн (без ПДВ). Транспортні витрати склали 600грн (без ПДВ). 11 червня 2019 року обладнання було введено в експлуатацію. Встановлена ліквідаційна вартість в розмірі 1000 грн, термін експлуатації 4 роки. Під час нарахування амортизації використовується метод прямолінійного списання. 20 жовтня 2019 року обладнання було продано підприємству ТОВ «БВМ» за 24000 грн (в т.ч. ПДВ) Завдання 4. На основі даних для виконання задачі необхідно (5б): • Скласти початковий баланс • Визначити кореспонденцію рахунків за наведеними господарськими операціями • Скласти оборону шахову відомість та баланс на кінець звітного періоду Вихідні дані: Залишки на рахунках на 01 квітня 2018 року: статутний капітал – 70 020; виробничі запаси – 30 000; розрахунки з дебіторами – 270; короткострокові позики – 12000; основні засоби – 42000; каса – 50; резервний капітал – 10000; розрахунки з оплати праці – 300; рахунки в банках – 20000. Реєстр господарських операцій за квітень 2018 року № з/п Зміст господарських операцій Дт Кт Сума 1 Оприбутковано на склад матеріали від постачальника 11000 2 Надійшли кошти в касу підприємства на господарські потреба з поточного рахунка 400 3 Погашено заборгованість перед постачальником за придбані матеріали 10500 4 Відпущено матеріали на потреби виробництва 8500 5 Нараховано заробітну плату робітникам основного виробництва 3200 6 Нараховано ЄСВ згідно з чинним законодавством (див. операцію 5) 3200*0,22 = 704 704 7 Нараховано заробітну плату начальнику ремонтного цеху 2800 8 Нараховано ЄСВ згідно з чинним законодавством (див операцію 7) 2800*0,22 = 616 616 9 Нараховано заробітну плату директору підприємства 7500 10 Нараховано ЄСВ згідно з чинним законодавством (див операцію 9) 7500*0,22 = 1650 1650 11 Списано на виробництво загальновиробничі витрати 2800+616 = 3416 3416 12 Оприбутковано на склад готову продукцію 8500+3200+704+3416 = 15820 15820 13 Визначено собівартість готової продукції 15820 14 Списано собівартість готової продукції на фінансовий результат 15820 15 Відвантажено покупцеві готову продукцію та визнано дохід від реалізації 51000 16 Визначено суму ПДВ згідно з чинним законодавством 51000/6 = 8500 8500 17 Суму чистого доходу списано на фінансовий результат 51000-8500 = 42500 42500 18 Списано адміністративні витрати на фінансовий результат 7500+1650 = 9150 9150 19 Нараховано податок на прибуток 42500 – 15820 – 9150 = 17530 17530*0,18 = 3155,4 3155,4 20 Податок на прибуток списано на фінансовий результат 3155,4 21 Визначено прибуток 17530 – 3155,4 = 14374,6 14374,6 22 Отримано в касу кошти для виплати заробітної плати 300 23 Отримано кредит у банку 2800 24 Надійшла виручка від реалізації готової продукції від покупця на поточний рахунок 51000
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Перевірочна робота Варіант 4 Завдання 1. Визначити собівартість витрачених матеріалів та залишок на кінець місяця, використовуючи методи середньозваженої собівартості та ФІФО. (2б) На початок місяця підприємство на обліку має залишок пального для спеціальних автомобілів, що використовуються в процесі надання послуг: − 5 т А-92 обліковою вартістю 30000 грн. Для забезпечення діяльності підприємства закуповує пальне для спеціальних автомобілів: − 01.10 придбано 10 т А-92 за ціною 6600 грн. / т ( у т.ч. ПДВ); − 10.10 придбано 5 т А-92 за ціною 5400 грн. / т ( у т.ч. ПДВ); − 20.10 придбано 8 т А-92 за ціною 4800 грн. / т ( у т.ч. ПДВ). У звітному періоді оформлено акт на використання 19 т пального. Завдання 2. Нарахувати заробітну плату, зробити згідно з чинним законодавством утримання із заробітної плати, визначити суму на руки та зробити бухгалтерські проведення (2б) За липень 2019 р. бухгалтер Силач Є. А. відпрацював на підприємстві понад місячну норму в святковий день — 7 годин. Його тарифна ставка становить 55 грн на годину, а норма робочого часу — 160 годин. Завдання 3. На основі даних для виконання задачі необхідно (3б): • Сформувати журнал господарських операцій • Визначити фінансовий результат від реалізації об’єкта основного засобу 10 червня 2019 року підприємством було придбано обладнання для виробництва продукції на суму 11 000 грн (без ПДВ). Транспортні витрати склали 600грн (без ПДВ). 11 червня 2019 року обладнання було введено в експлуатацію. Встановлена ліквідаційна вартість в розмірі 1000 грн, термін експлуатації 4 роки. Під час нарахування амортизації використовується метод прямолінійного списання. 20 жовтня 2019 року обладнання було продано підприємству ТОВ «БВМ» за 24000 грн (в т.ч. ПДВ) Завдання 4. На основі даних для виконання задачі необхідно (5б): • Скласти початковий баланс • Визначити кореспонденцію рахунків за наведеними господарськими операціями • Скласти оборону шахову відомість та баланс на кінець звітного періоду Вихідні дані: Залишки на рахунках на 01 квітня 2018 року: статутний капітал – 70 020; виробничі запаси – 30 000; розрахунки з дебіторами – 270; короткострокові позики – 12000; основні засоби – 42000; каса – 50; резервний капітал – 10000; розрахунки з оплати праці – 300; рахунки в банках – 20000. Реєстр господарських операцій за квітень 2018 року № з/п Зміст господарських операцій Дт Кт Сума 1 Оприбутковано на склад матеріали від постачальника 11000 2 Надійшли кошти в касу підприємства на господарські потреба з поточного рахунка 400 3 Погашено заборгованість перед постачальником за придбані матеріали 10500 4 Відпущено матеріали на потреби виробництва 8500 5 Нараховано заробітну плату робітникам основного виробництва 3200 6 Нараховано ЄСВ згідно з чинним законодавством (див. операцію 5) 3200*0,22 = 704 704 7 Нараховано заробітну плату начальнику ремонтного цеху 2800 8 Нараховано ЄСВ згідно з чинним законодавством (див операцію 7) 2800*0,22 = 616 616 9 Нараховано заробітну плату директору підприємства 7500 10 Нараховано ЄСВ згідно з чинним законодавством (див операцію 9) 7500*0,22 = 1650 1650 11 Списано на виробництво загальновиробничі витрати 2800+616 = 3416 3416 12 Оприбутковано на склад готову продукцію 8500+3200+704+3416 = 15820 15820 13 Визначено собівартість готової продукції 15820 14 Списано собівартість готової продукції на фінансовий результат 15820 15 Відвантажено покупцеві готову продукцію та визнано дохід від реалізації 51000 16 Визначено суму ПДВ згідно з чинним законодавством 51000/6 = 8500 8500 17 Суму чистого доходу списано на фінансовий результат 51000-8500 = 42500 42500 18 Списано адміністративні витрати на фінансовий результат 7500+1650 = 9150 9150 19 Нараховано податок на прибуток 42500 – 15820 – 9150 = 17530 17530*0,18 = 3155,4 3155,4 20 Податок на прибуток списано на фінансовий результат 3155,4 21 Визначено прибуток 17530 – 3155,4 = 14374,6 14374,6 22 Отримано в касу кошти для виплати заробітної плати 300 23 Отримано кредит у банку 2800 24 Надійшла виручка від реалізації готової продукції від покупця на поточний рахунок 51000