0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Бухгалтерський облік (ID:1046572)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 5
Рік виконання: 2024
Вартість: 75
Купити цю роботу
Зміст
Задача 2. Облік амортизації основних засобів. Підприємство здійснює нарахування амортизації деревообробного токарного верстату ТК-80. Первісна вартість верстату – 10 000 грн. Додаткові дані для розв’язання задачі представлені в табл. 3 і їх вибір залежить від особистого варіанту студента. Завдання. Виконати підрахунок залишкової вартості та річних сум нарахованої амортизації верстату впродовж його терміну корисного використання (експлуатації) та відобразити в обліку операції з нарахування амортизації. Розв’язок представити у вигляді таблиці, яка складається з наступних стовпців: “Рік”, “Норма амортизації, кумулятивний коефіцієнт”, “Залишкова вартість на початок періоду, грн.” та “Сума нарахованої амортизації, грн.” Таблиця - Вихідні Дані Метод нарахування амортизації Прискореного зменшення залишкової вартості Ліквідаційна вартість 0 Термін корисного використання (експлуатації) верстату, років 7 Задача 5. Облік вибуття запасів внаслідок їх передачі у виробництво. На складі підприємства знаходяться три види матеріалів: папір офсетний в рулонах, папір офсетний в листах і картон офсетний (ватман). Протягом січня 2018р. підприємство здійснює операції з надходження виробничих запасів і списання їх у виробництво. Додаткові дані для розв’язання задачі представлені в табл. 6 і їх вибір залежить від особистого варіанту студента. Завдання. Провести розрахунок вартості списаних у виробництво запасів за обраним згідно варіантом методом, відобразити в обліку операції з надходження та вибуття матеріалів. Таблиця – Вихідні дані для розв’язування задачі з обліку вибуття запасів внаслідок їх передачі у виробництво Дані Застосовуваний метод оцінки запасів при їх вибутті Середньозваженої собівартості Система оцінка вибуття запасів для методу середньозваженої собівартості постійна Залишок запасів на 01.01.2018 р.: 1. Папір офсетний в рулонах: - кількість, рулонів 30 - вартість рулону, грн. 210 Сума, грн. 2. Папір офсетний в листах: - кількість, пачок 20 - вартість пачки, грн. 170 Сума, грн. 3. Картон офсетний (ватман): - кількість, пачок 20 - вартість пачки, грн. 200 Сума, грн. Надходження 12.01.2018 р.: Папір офсетний в рулонах: - кількість, рулонів 10 - вартість рулону, грн. 215 Сума, грн. 2.Папір офсетний в листах: - кількість пачок 10 - вартість пачки, грн. 160 Сума, грн. 3.Картон офсетний (ватман): - кількість пачок 10 - вартість пачки, грн. 180 Сума, грн. Надходження 18.01.2018 р.: 1.Папір офсетний в рулонах: - кількість, рулонів - - вартість рулону, грн.. - Сума, грн. - 2. Папір офсетний в листах: - кількість, пачок 15 - вартість пачки, грн. 165 Сума, грн. 3.Картон офсетний (ватман): - кількість пачок 10 - вартість пачки, грн. 200 Сума, грн. Списання у виробництво 21.01.2018 р. 1.Папір офсетний в рулонах: - кількість, рулонів 35 - вартість рулону, грн. Залишок: ? Сума, грн. 2.Папір офсетний в листах: - кількість, пачок 15 - вартість пачки, грн. Залишок: ? Сума, грн. 3.Картон офсетний (ватман): - кількість, пачок 10 - вартість пачки, грн. Залишок: ? Сума, грн. Надходження 24.01.2018 р. 1.Папір офсетний в рулонах: - кількість, рулонів 15 - вартість рулону, грн. 215 Сума, грн. 2.Картон офсетний в листах: - кількість, пачок 20 - вартість пачки, грн. 165 Сума, грн. 3300 3.Картон офсетний (ватман) - кількість, пачок 10 - вартість пачки, грн. 200 Сума, грн. Списання у виробництво 26.01.2018 р.: 1.Папір офсетний в рулонах: - кількість, рулонів 12 - вартість рулону, грн. Залишок: ? Сума, грн. 2.Папір офсетний в листах: - кількість, пачок 17 - вартість пачки, грн. Залишок: ? Сума, грн. 3.Картон офсетний (ватман): - кількість, пачок 9 - вартість пачки, грн. Залишок: ? Сума, грн. Задача 8. Розрахунок ліміту каси. Керівник підприємства прийняв рішення про встановлення ліміту каси на 01.01.2019р. на підставі розрахунку касових оборотів. На підприємстві встановлено 5-денний робочий тиждень. Додаткові дані для розв’язання задачі представлені в табл. 10 і їх вибір залежить від особистого варіанту студента. Таблиця - Вихідні дані для розв’язування задачі з розрахунку ліміту каси дані Значення Характеристика підприємства підприємство, ліміт каси в якому встановлюється згідно з фактичними витратами готівки Готівкові надходження підприємства (видатки) підприємства, грн. у січні (12000) лютому (3400) березні (4300) квітні (6700) травні (4500) червні (6890) липні (3100) серпні (2300) вересні (3200) жовтні (4100) листопаді (3450) грудні (1900) Частка готівкових надходжень, одержаних з банків (готівкових видатків на виплату заробітної плати), у % січні 27 лютому 25 березні 20 квітні 32 травні 28 червні 24 липні 23 серпні 30 вересні 25 жовтні 22 листопаді 24 грудні 30 Завдання. Здійснити розрахунок ліміту каси підприємства з врахуванням режиму і специфіки його роботи, віддаленості від банку та обсягу касових оборотів. Розрахунок представити у вигляді таблиць. Розрахунок встановлення ліміту залишку готівки в касі Найменування показників фактично за три будь- які місяці поспіль з останніх дванадцяти, що передують строку встановлення (перегляду) ліміту каси 1. Готівкова виручка 2. Середньоденні надходження 3. Виплачено готівкою на різні потреби, в т.ч. на відрядження 4. Середньоденна видача готівки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Задача 2. Облік амортизації основних засобів. Підприємство здійснює нарахування амортизації деревообробного токарного верстату ТК-80. Первісна вартість верстату – 10 000 грн. Додаткові дані для розв’язання задачі представлені в табл. 3 і їх вибір залежить від особистого варіанту студента. Завдання. Виконати підрахунок залишкової вартості та річних сум нарахованої амортизації верстату впродовж його терміну корисного використання (експлуатації) та відобразити в обліку операції з нарахування амортизації. Розв’язок представити у вигляді таблиці, яка складається з наступних стовпців: “Рік”, “Норма амортизації, кумулятивний коефіцієнт”, “Залишкова вартість на початок періоду, грн.” та “Сума нарахованої амортизації, грн.” Таблиця - Вихідні Дані Метод нарахування амортизації Прискореного зменшення залишкової вартості Ліквідаційна вартість 0 Термін корисного використання (експлуатації) верстату, років 7 Задача 5. Облік вибуття запасів внаслідок їх передачі у виробництво. На складі підприємства знаходяться три види матеріалів: папір офсетний в рулонах, папір офсетний в листах і картон офсетний (ватман). Протягом січня 2018р. підприємство здійснює операції з надходження виробничих запасів і списання їх у виробництво. Додаткові дані для розв’язання задачі представлені в табл. 6 і їх вибір залежить від особистого варіанту студента. Завдання. Провести розрахунок вартості списаних у виробництво запасів за обраним згідно варіантом методом, відобразити в обліку операції з надходження та вибуття матеріалів. Таблиця – Вихідні дані для розв’язування задачі з обліку вибуття запасів внаслідок їх передачі у виробництво Дані Застосовуваний метод оцінки запасів при їх вибутті Середньозваженої собівартості Система оцінка вибуття запасів для методу середньозваженої собівартості постійна Залишок запасів на 01.01.2018 р.: 1. Папір офсетний в рулонах: - кількість, рулонів 30 - вартість рулону, грн. 210 Сума, грн. 2. Папір офсетний в листах: - кількість, пачок 20 - вартість пачки, грн. 170 Сума, грн. 3. Картон офсетний (ватман): - кількість, пачок 20 - вартість пачки, грн. 200 Сума, грн. Надходження 12.01.2018 р.: Папір офсетний в рулонах: - кількість, рулонів 10 - вартість рулону, грн. 215 Сума, грн. 2.Папір офсетний в листах: - кількість пачок 10 - вартість пачки, грн. 160 Сума, грн. 3.Картон офсетний (ватман): - кількість пачок 10 - вартість пачки, грн. 180 Сума, грн. Надходження 18.01.2018 р.: 1.Папір офсетний в рулонах: - кількість, рулонів - - вартість рулону, грн.. - Сума, грн. - 2. Папір офсетний в листах: - кількість, пачок 15 - вартість пачки, грн. 165 Сума, грн. 3.Картон офсетний (ватман): - кількість пачок 10 - вартість пачки, грн. 200 Сума, грн. Списання у виробництво 21.01.2018 р. 1.Папір офсетний в рулонах: - кількість, рулонів 35 - вартість рулону, грн. Залишок: ? Сума, грн. 2.Папір офсетний в листах: - кількість, пачок 15 - вартість пачки, грн. Залишок: ? Сума, грн. 3.Картон офсетний (ватман): - кількість, пачок 10 - вартість пачки, грн. Залишок: ? Сума, грн. Надходження 24.01.2018 р. 1.Папір офсетний в рулонах: - кількість, рулонів 15 - вартість рулону, грн. 215 Сума, грн. 2.Картон офсетний в листах: - кількість, пачок 20 - вартість пачки, грн. 165 Сума, грн. 3300 3.Картон офсетний (ватман) - кількість, пачок 10 - вартість пачки, грн. 200 Сума, грн. Списання у виробництво 26.01.2018 р.: 1.Папір офсетний в рулонах: - кількість, рулонів 12 - вартість рулону, грн. Залишок: ? Сума, грн. 2.Папір офсетний в листах: - кількість, пачок 17 - вартість пачки, грн. Залишок: ? Сума, грн. 3.Картон офсетний (ватман): - кількість, пачок 9 - вартість пачки, грн. Залишок: ? Сума, грн. Задача 8. Розрахунок ліміту каси. Керівник підприємства прийняв рішення про встановлення ліміту каси на 01.01.2019р. на підставі розрахунку касових оборотів. На підприємстві встановлено 5-денний робочий тиждень. Додаткові дані для розв’язання задачі представлені в табл. 10 і їх вибір залежить від особистого варіанту студента. Таблиця - Вихідні дані для розв’язування задачі з розрахунку ліміту каси дані Значення Характеристика підприємства підприємство, ліміт каси в якому встановлюється згідно з фактичними витратами готівки Готівкові надходження підприємства (видатки) підприємства, грн. у січні (12000) лютому (3400) березні (4300) квітні (6700) травні (4500) червні (6890) липні (3100) серпні (2300) вересні (3200) жовтні (4100) листопаді (3450) грудні (1900) Частка готівкових надходжень, одержаних з банків (готівкових видатків на виплату заробітної плати), у % січні 27 лютому 25 березні 20 квітні 32 травні 28 червні 24 липні 23 серпні 30 вересні 25 жовтні 22 листопаді 24 грудні 30 Завдання. Здійснити розрахунок ліміту каси підприємства з врахуванням режиму і специфіки його роботи, віддаленості від банку та обсягу касових оборотів. Розрахунок представити у вигляді таблиць. Розрахунок встановлення ліміту залишку готівки в касі Найменування показників фактично за три будь- які місяці поспіль з останніх дванадцяти, що передують строку встановлення (перегляду) ліміту каси 1. Готівкова виручка 2. Середньоденні надходження 3. Виплачено готівкою на різні потреби, в т.ч. на відрядження 4. Середньоденна видача готівки