0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Бухгалтерський облік (ID:1046947)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 16
Рік виконання: 2024
Вартість: 170
Купити цю роботу
Зміст
Задача 1 Підприємство займається виробництвом жіночих пальт. Необхідно: 1. Занести початкові залишки за рахунками в сальдово - оборотну відомість. 2. Вказати бухгалтерські проведення до наведених господарських операцій в журналі операцій. За потреби визначити необхідні суми. 3. Відкрити бухгалтерські рахунки і зробити по них рознесення операцій. Визначити обороти і кінцеві залишки. 4. Інформацію з бухгалтерських рахунків занести в сальдово - оборотну відомість. 5. Скласти бухгалтерський баланс (на початок і кінець). 6. Розрахуйте за господарськими операціями звітного періоду та окремо вкажіть: (а) суму ПДФО, утриману із заробітної плати всіх працівників і в т. ч. із заробітної плати швеї; (б) суму ЄСВ, що нараховано на заробітну плату всіх; (в) суму податкового зобов’язання, податкового кредиту з ПДВ та суму ПДВ до оплати; (г) суму доходів, витрат, базу оподаткування та суму податку на прибуток (об’єкт оподаткування визначається без коригування на податкові різниці); (д) базу оподаткування та суму єдиного податку, за умови припущення, що підприємство обрало спрощену систему оподаткування і належить до третьої групи зі сплатою єдиного податку за ставкою 3 %. 7. Розрахувати три показника ліквідності на основі даних складеного бухгалтерського балансу на початок і кінець періоду. Проаналізуйте одержані результати і зробіть висновки. Дано залишки по рахунках на початок січня: Рахунок Сума, грн Рахунок Сума, грн. Основні засоби 67 000 Незавершене виробництво 3 000 Знос основних засобів 13 000 Розрахунки за страхуванням 300 Грошові кошти 20 000 Нерозподілений прибуток Суму визначити Статутний капітал 50 000 Розрахунки з покупцями 8 000 Розрахунки з постачальниками 11 000 Резерв сумнівних боргів 1 000 Резервний капітал 12 500 Короткостроковий кредит банку 5 000 Нематеріальні активи 10 000 Розрахунки з оплати праці 1 400 Накопичена амортизація нематеріальних активів 3 000 Гудзики 800 шт за ціною 10 грн. за ґудзик У січня відбулись наступні господарські операції. 1 Придбано сукно від постачальника 140 м.п. за ціною 960 грн. за м.п. з ПДВ. 2 Нарахована амортизація на: - швейні машинки - 1 000 грн.; - офісне обладнання – 2 000 грн. 3. Одержано рахунок за спожиту електроенергію: - на роботу швейних машинок – 1 500 грн. (без ПДВ); - на роботу офісу- 1 000 грн. (без ПДВ). - ПДВ. 4. Оплатили постачальнику за сукно – суму визначити. 5 Відпущено сукно на пошиття пальт – 60 м.п. 6 Використано ґудзики на пошиття пальт – 50ґудзиків. 7 Нарахована заробітна плата: - швеям – 22 000 грн.; - працівнику відділу збуту (працівник з інвалідністю) – 6 000 грн.; - працівникам адміністрації – 11 000 грн. 8. Проведено утримання із заробітної плати – суму визначити. Примітка. При розрахунку ПДФО слід врахувати наступну інформацію: загальний фонд оплати праці швей – 22 000 грн., в т.ч. заробітна плата однієї із працівниць становить 6 300 грн., даний працівник подав Заяву на застосування ПСП, копію рішення органу опіки і піклування про встановлення опіки над двома дітьми віком до 16 років (копії свідоцтв про народженнятакож додані. Примітка: Станом на 01 січня звітного року прожитковий мінімум на працездатну особу становив – 3 000 грн., мінімальна заробітна плата – 7 000 грн. 9 Проведено нарахування на заробітну плату – суму визначити. Примітка. При розрахунку ЄСВ слід врахувати що сума внеску не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску та не більшою, виходячи з максимальної величини бази нарахування ЄСВ 10 Оприбутковано з виробництва пошиті 10 пальт– суму визначити, якщо на кінець періоду недошитими залишились 3 пальта вартістю 2 500 грн. за кожне. 11При проведенні інвентаризації виявлено недостачу 100 гудзиків. 12Одержано передоплату від покупця за 4 пальта за ціною 24 000 грн. з ПДВ. 13Передано 3 пальта покупцю в рахунок раніше одержаної передоплати. (Наведіть як приклад бухгалтерську проводку у випадку передання 6 пальт) 14. Списана собівартість реалізованих пальт – суму визначити. 15. Визначити фінансовий результат (з врахуванням податку на прибуток) Задача 2 Магазин займається продажем будівельних матеріалів. Необхідно: 1. Занести початкові залишки за рахунками в сальдово - оборотну відомість. 2. Вказати бухгалтерські проведення до наведених господарських операцій в журналі операцій. За потреби визначити необхідні суми. 3. Відкрити бухгалтерські рахунки і зробити по них рознесення операцій. Визначити обороти і кінцеві залишки. 4. Інформацію з бухгалтерських рахунків занести в сальдово - оборотну відомість. 5. Скласти бухгалтерський баланс. 6. Розрахуйте за господарськими операціями звітного періоду та окремо вкажіть: (а) суму ПДФО, утриману із заробітної плати всіх працівників і в т. ч. із заробітної плати швеї; (б) суму ЄСВ, що нараховано на заробітну плату всіх; (в) суму податкового зобов’язання, податкового кредиту з ПДВ та суму ПДВ до оплати; (г) суму доходів, витрат, базу оподаткування та суму податку на прибуток (об’єкт оподаткування визначається без коригування на податкові різниці); (д) базу оподаткування та суму єдиного податку, за умови припущення, що підприємство обрало спрощену систему оподаткування і належить до третьої групи зі сплатою єдиного податку за ставкою 5 %. 7. Розрахувати три показника ліквідності на основі даних складеного бухгалтерського балансу на початок і кінець періоду. Проаналізуйте одержані результати і зробіть висновки. Дано залишки по рахунках на початок січня: Рахунок Сума, грн Рахунок Сума, грн. Розрахунки з покупцями 25 000 Запасні частини 2 000 Резерв сумнівних боргів 5 000 Додатковий капітал 10 000 Розрахунки з постачальниками 12 000 Довгостроковий кредит банку 40 000 Cтатутний капітал 100 000 Автомобілі 30 000 Нерозподілений прибуток суму визначити Будівлі 160 000 Товари (30 мішків цементу за ціною 120 грн. за мішок) Кредиторська заборгованість бюджету за акцизним податком 3 000 Знос основних засобів 20 000 Готівка 5 000 Довгострокове зобов’язання за фінансовою орендою 15 000 Грошові кошти на рахунку в банку 20 000 У січні відбулись наступні господарські операції. 1. Перераховано передоплату постачальнику за торгові прилавки – 42 000 грн. з ПДВ. 2. Одержано частково торгові прилавки від постачальника в рахунок передоплати на суму 48 000грн. з ПДВ. 3. Нарахована заробітна плата за звітний місяць: - робітнику за збирання придбаних торгових прилавків – 3 300 грн.; - продавцям магазину – 18 000 грн.; - адмін. працівникам – 8 000 грн. 4. Проведено утримання із заробітної плати – суму визначити. Примітка. При розрахунку ПДФО слід врахувати наступну інформацію: загальний фонд оплати праці продавців магазину – 18 000 грн., в т.ч. заробітна плата одного з продавців становить 7 000 грн., даний працівник подав Заяву на застосування ПСП та копії свідоцтв про народження двох дітей віком до 16 років.Примітка: Станом на 01 січня звітного року прожитковий мінімум на працездатну особу становив – 3 000 грн., мінімальна заробітна плата – 7 000 грн. 5. Зроблені нарахування на заробітну плату працівникам (всі працівники за основним місцем роботи) – суму визначити. Примітка. При розрахунку ЄСВ слід врахувати що сума внеску не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску та не більшою, виходячи з максимальної величини бази нарахування ЄСВ 6. Введено торгові прилавки в експлуатацію – суму визначити. 7. Реалізовано 10 мішків цементу покупцям за готівку за ціною 180 грн. за мішок з ПДВ. 8. Собівартість реалізованого цементу – суму визначити. 9. Придбано нову партію цементу від постачальника – 40 мішків за ціною 150 грн. за мішок з ПДВ. 10. Оплатили постачальнику за цемент – сум визначити. 11. Прийнято рішення, що запасні частини, які знаходяться на складі вже не потрібні, тому їх всі було реалізовано покупцям за 18 000 грн. з ПДВ. 12. Собівартість реалізованих запасних частин – суму визначити. 13. Реалізовано 35 мішків цементу покупцям за безготівковий розрахунок за ціною 240 грн. з ПДВ за мішок. 14. Собівартість реалізованого цементу розрахуйте за методом FIFO – суму визначити. 15. Визначити фінансовий результат (з врахуванням податку на прибуток).
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Задача 1 Підприємство займається виробництвом жіночих пальт. Необхідно: 1. Занести початкові залишки за рахунками в сальдово - оборотну відомість. 2. Вказати бухгалтерські проведення до наведених господарських операцій в журналі операцій. За потреби визначити необхідні суми. 3. Відкрити бухгалтерські рахунки і зробити по них рознесення операцій. Визначити обороти і кінцеві залишки. 4. Інформацію з бухгалтерських рахунків занести в сальдово - оборотну відомість. 5. Скласти бухгалтерський баланс (на початок і кінець). 6. Розрахуйте за господарськими операціями звітного періоду та окремо вкажіть: (а) суму ПДФО, утриману із заробітної плати всіх працівників і в т. ч. із заробітної плати швеї; (б) суму ЄСВ, що нараховано на заробітну плату всіх; (в) суму податкового зобов’язання, податкового кредиту з ПДВ та суму ПДВ до оплати; (г) суму доходів, витрат, базу оподаткування та суму податку на прибуток (об’єкт оподаткування визначається без коригування на податкові різниці); (д) базу оподаткування та суму єдиного податку, за умови припущення, що підприємство обрало спрощену систему оподаткування і належить до третьої групи зі сплатою єдиного податку за ставкою 3 %. 7. Розрахувати три показника ліквідності на основі даних складеного бухгалтерського балансу на початок і кінець періоду. Проаналізуйте одержані результати і зробіть висновки. Дано залишки по рахунках на початок січня: Рахунок Сума, грн Рахунок Сума, грн. Основні засоби 67 000 Незавершене виробництво 3 000 Знос основних засобів 13 000 Розрахунки за страхуванням 300 Грошові кошти 20 000 Нерозподілений прибуток Суму визначити Статутний капітал 50 000 Розрахунки з покупцями 8 000 Розрахунки з постачальниками 11 000 Резерв сумнівних боргів 1 000 Резервний капітал 12 500 Короткостроковий кредит банку 5 000 Нематеріальні активи 10 000 Розрахунки з оплати праці 1 400 Накопичена амортизація нематеріальних активів 3 000 Гудзики 800 шт за ціною 10 грн. за ґудзик У січня відбулись наступні господарські операції. 1 Придбано сукно від постачальника 140 м.п. за ціною 960 грн. за м.п. з ПДВ. 2 Нарахована амортизація на: - швейні машинки - 1 000 грн.; - офісне обладнання – 2 000 грн. 3. Одержано рахунок за спожиту електроенергію: - на роботу швейних машинок – 1 500 грн. (без ПДВ); - на роботу офісу- 1 000 грн. (без ПДВ). - ПДВ. 4. Оплатили постачальнику за сукно – суму визначити. 5 Відпущено сукно на пошиття пальт – 60 м.п. 6 Використано ґудзики на пошиття пальт – 50ґудзиків. 7 Нарахована заробітна плата: - швеям – 22 000 грн.; - працівнику відділу збуту (працівник з інвалідністю) – 6 000 грн.; - працівникам адміністрації – 11 000 грн. 8. Проведено утримання із заробітної плати – суму визначити. Примітка. При розрахунку ПДФО слід врахувати наступну інформацію: загальний фонд оплати праці швей – 22 000 грн., в т.ч. заробітна плата однієї із працівниць становить 6 300 грн., даний працівник подав Заяву на застосування ПСП, копію рішення органу опіки і піклування про встановлення опіки над двома дітьми віком до 16 років (копії свідоцтв про народженнятакож додані. Примітка: Станом на 01 січня звітного року прожитковий мінімум на працездатну особу становив – 3 000 грн., мінімальна заробітна плата – 7 000 грн. 9 Проведено нарахування на заробітну плату – суму визначити. Примітка. При розрахунку ЄСВ слід врахувати що сума внеску не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску та не більшою, виходячи з максимальної величини бази нарахування ЄСВ 10 Оприбутковано з виробництва пошиті 10 пальт– суму визначити, якщо на кінець періоду недошитими залишились 3 пальта вартістю 2 500 грн. за кожне. 11При проведенні інвентаризації виявлено недостачу 100 гудзиків. 12Одержано передоплату від покупця за 4 пальта за ціною 24 000 грн. з ПДВ. 13Передано 3 пальта покупцю в рахунок раніше одержаної передоплати. (Наведіть як приклад бухгалтерську проводку у випадку передання 6 пальт) 14. Списана собівартість реалізованих пальт – суму визначити. 15. Визначити фінансовий результат (з врахуванням податку на прибуток) Задача 2 Магазин займається продажем будівельних матеріалів. Необхідно: 1. Занести початкові залишки за рахунками в сальдово - оборотну відомість. 2. Вказати бухгалтерські проведення до наведених господарських операцій в журналі операцій. За потреби визначити необхідні суми. 3. Відкрити бухгалтерські рахунки і зробити по них рознесення операцій. Визначити обороти і кінцеві залишки. 4. Інформацію з бухгалтерських рахунків занести в сальдово - оборотну відомість. 5. Скласти бухгалтерський баланс. 6. Розрахуйте за господарськими операціями звітного періоду та окремо вкажіть: (а) суму ПДФО, утриману із заробітної плати всіх працівників і в т. ч. із заробітної плати швеї; (б) суму ЄСВ, що нараховано на заробітну плату всіх; (в) суму податкового зобов’язання, податкового кредиту з ПДВ та суму ПДВ до оплати; (г) суму доходів, витрат, базу оподаткування та суму податку на прибуток (об’єкт оподаткування визначається без коригування на податкові різниці); (д) базу оподаткування та суму єдиного податку, за умови припущення, що підприємство обрало спрощену систему оподаткування і належить до третьої групи зі сплатою єдиного податку за ставкою 5 %. 7. Розрахувати три показника ліквідності на основі даних складеного бухгалтерського балансу на початок і кінець періоду. Проаналізуйте одержані результати і зробіть висновки. Дано залишки по рахунках на початок січня: Рахунок Сума, грн Рахунок Сума, грн. Розрахунки з покупцями 25 000 Запасні частини 2 000 Резерв сумнівних боргів 5 000 Додатковий капітал 10 000 Розрахунки з постачальниками 12 000 Довгостроковий кредит банку 40 000 Cтатутний капітал 100 000 Автомобілі 30 000 Нерозподілений прибуток суму визначити Будівлі 160 000 Товари (30 мішків цементу за ціною 120 грн. за мішок) Кредиторська заборгованість бюджету за акцизним податком 3 000 Знос основних засобів 20 000 Готівка 5 000 Довгострокове зобов’язання за фінансовою орендою 15 000 Грошові кошти на рахунку в банку 20 000 У січні відбулись наступні господарські операції. 1. Перераховано передоплату постачальнику за торгові прилавки – 42 000 грн. з ПДВ. 2. Одержано частково торгові прилавки від постачальника в рахунок передоплати на суму 48 000грн. з ПДВ. 3. Нарахована заробітна плата за звітний місяць: - робітнику за збирання придбаних торгових прилавків – 3 300 грн.; - продавцям магазину – 18 000 грн.; - адмін. працівникам – 8 000 грн. 4. Проведено утримання із заробітної плати – суму визначити. Примітка. При розрахунку ПДФО слід врахувати наступну інформацію: загальний фонд оплати праці продавців магазину – 18 000 грн., в т.ч. заробітна плата одного з продавців становить 7 000 грн., даний працівник подав Заяву на застосування ПСП та копії свідоцтв про народження двох дітей віком до 16 років.Примітка: Станом на 01 січня звітного року прожитковий мінімум на працездатну особу становив – 3 000 грн., мінімальна заробітна плата – 7 000 грн. 5. Зроблені нарахування на заробітну плату працівникам (всі працівники за основним місцем роботи) – суму визначити. Примітка. При розрахунку ЄСВ слід врахувати що сума внеску не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску та не більшою, виходячи з максимальної величини бази нарахування ЄСВ 6. Введено торгові прилавки в експлуатацію – суму визначити. 7. Реалізовано 10 мішків цементу покупцям за готівку за ціною 180 грн. за мішок з ПДВ. 8. Собівартість реалізованого цементу – суму визначити. 9. Придбано нову партію цементу від постачальника – 40 мішків за ціною 150 грн. за мішок з ПДВ. 10. Оплатили постачальнику за цемент – сум визначити. 11. Прийнято рішення, що запасні частини, які знаходяться на складі вже не потрібні, тому їх всі було реалізовано покупцям за 18 000 грн. з ПДВ. 12. Собівартість реалізованих запасних частин – суму визначити. 13. Реалізовано 35 мішків цементу покупцям за безготівковий розрахунок за ціною 240 грн. з ПДВ за мішок. 14. Собівартість реалізованого цементу розрахуйте за методом FIFO – суму визначити. 15. Визначити фінансовий результат (з врахуванням податку на прибуток).